Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-08
Łęczyca: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.
Część I Zajęcia psychoedukacyjne,
Część II Pracownik małej gastronomii,
Cześć III Kurs - prawo jazdy,
Część IV Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa
kasy fiskalnej
Część V Kierowca wózków jezdniowych z napędem
silnikowym
Część VI Sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne,
fakturowanie komputerowe.
Numer ogłoszenia: 159720 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy , ul. Ozorkowska 8, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212371, faks 024 7212371.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Część I Zajęcia psychoedukacyjne, Część II Pracownik małej gastronomii, Cześć III Kurs - prawo jazdy, Część IV Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej Część V Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym Część VI Sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w częściach określonych poniżej: Część I. CPV -80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla 30 osób (2 grupy po 15 osób) z następujących bloków tematycznych: - spotkanie: Mówię, słucham, rozumiem- komunikacja interpersonalna w najbliższym otoczeniu - rodzina (dzieci, partnerzy),znajomi, miejsce pracy ( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Stres - codzienny towarzysz( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Patologia rodziny- uzależnienia, przemoc, brak dialogu( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Kim jestem, kim będę?- samoocena i zmiana obrazu siebie( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Wolontariat jedna z form zdobycia doświadczenia( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Pozyskiwanie środków na własną działalność ( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób). Część II. CPV -80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn.Kucharz - pracownik małej gastronomii - min. 120 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 7 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: - dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii; - dobieranie, obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu w małej gastronomii; - przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii - przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii; - dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii; - sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii; - planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii; - porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii; - organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy w małej gastronomii zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony; - przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii; - ocenianie jakościowe i ilościowe surowców i półproduktów w małej gastronomii; - ocenianie jakościowe i ilościowe wyrobów gotowych małej gastronomii. Część III. CPV -80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kat. B - min. 30 godzin teoretycznych i 30 godz. jazdy (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 7 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: -przepisy ruchu drogowego; -technika kierowania pojazdem; -czynności kontrolno - obsługowe; -zasady użytkowania pojazdu; -pomoc przedlekarska; -kierowanie pojazdem; -Egzamin wewnętrzny i państwowy. Składający ofertę powinien uwzględnić w ofercie badania lekarski oraz opłatę za egzamin państwowy ( teoretyczny i praktyczny) oraz transport uczestników na egzamin państwowy. Zajęcia praktyczne obejmują jazdę pojazdami na placu manewrowym i w ruchu drogowym. Część IV. CPV -80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej- min. 120 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: - pielęgnacja kwiatów, - podstawy roślinoznawstwa, materiałoznawstwa, - florystyka okolicznościowa, - florystyka pogrzebowa, - florystyka ślubna, - obsługa kasy fiskalnej. Część V. CPV - 80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - min. 100 godzin (badania lekarskie w tym badania psychofizyczne + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się następujących bloków tematycznych: - podział i charakterystyka wózków jezdniowych na typy, odmiany, -budowa i wyposażenie wózka jezdniowego, -czynności operatora przy obsłudze wózka jezdniowego, -klasyfikacja transportu wewnątrzzakładowego, -przepisy dotyczące ruchu drogowego przy kierowaniu wózkiem jezdniowym, -organizowanie pracy wózkiem jezdniowym oraz załadunku, -bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych, -urządzenia do uruchamiania i kierowania wózkiem jezdniowym, -trasa wózka oraz czynności związane z manewrami, -wiadomości z zakresu bezpiecznej obsługi wózków jezdniowych, -wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym bez ładunku, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z ładunkiem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym na wzniesieniu z obciążeniem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z osprzętem. Część VI. CPV -80.53.00.00 - 8 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.Sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe - min. 100 godzin (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób. (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawowe pojęcia ekonomiczne; - instrumenty marketingu; - psychologia sprzedaży; - kultura obsługi klienta; - podstawy obsługi komputera; - fakturowanie komputerowe; - obsługa kas fiskalnych; - bhp i p. poż. Każdy kurs musi kończyć się egzaminem wewnętrznym lub państwowym - w zależności od specyfiki kursu. Miejsce wykonania zamówienia - wszystkie części zamówienia muszą się odbywać na terenie miasta Łęczyca. Każdy kurs musi być realizowany wg programu szkolenia. Program szkolenia stanowiący załącznik do oferty musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 32 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U. z dnia 16 marca 2007 r. Nr 47, poz. 315) to jest : 1) nazwę i zakres szkolenia; 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia; 3) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; 4) cele szkolenia; 5) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; 6) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 8) sposób sprawdzania efektów szkolenia. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1.Przeprowadzenie badań lekarskich, stwierdzających zdolność do odbycia szkolenia co najmniej jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz wydanie książeczek zdrowia, o ile odrębne przepisy tego wymagają; 2.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu; 3.Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego/zewnętrznego z zakresu zagadnień programu; 4.Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 5.Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc. oznakowanych zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 6.Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 7. Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej/źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. W przypadku zajęć trwających nie mniej niż 4 godzin lekcyjnych Wykonawca zapewni uczestnikom kursu/szkolenia ciepły posiłek. 8. Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia; 9. Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej. 10. Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie według załączonego wzoru do SIWZ - załącznik Nr 3; aktualne zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz podstawowych narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami według wzoru do SIWZ-załącznik Nr 4. Wykonawcy posiadający własny sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia poświadczają ten fakt w rubryce :Podstawa dysponowania-zapisem -sprzęt własny, w przypadku korzystania z sprzętu innych podmiotów należy wpisać tytuł prawny do dysponowania np. najem, dzierżawa. W wykazie wykonawca wskazuje także sale dydaktyczną położoną na terenie miasta Łęczyca. Przed zawarciem umowy wykonawca jest zobowiązany przełożyć umowy dotyczące dysponowania sprzętem i salą dydaktyczną
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi zasobami według wzoru do SIWZ - załącznik Nr 5,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
program szkolenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarta umowa może zostać zmieniona, jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne lub neutralne dla zamawiającego. W szczególności zmiany te mogą dotyczyć terminu wykonania umowy, ilości osób szkolonych, w tym na poszczególne części zamówienia, nazwy lub siedziby wykonawcy lub nieistotnych warunków umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8. Otwarcie ofert nastąpi w dnia 18.06.2010 roku, godz. 11 .00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Łęczycka integracja współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Zajęcia psychoedukacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla 30 osób (2 grupy po 15 osób) z następujących bloków tematycznych: - spotkanie: Mówię, słucham, rozumiem- komunikacja interpersonalna w najbliższym otoczeniu - rodzina (dzieci, partnerzy),znajomi, miejsce pracy ( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Stres - codzienny towarzysz( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Patologia rodziny- uzależnienia, przemoc, brak dialogu( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Kim jestem, kim będę?- samoocena i zmiana obrazu siebie( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Wolontariat jedna z form zdobycia doświadczenia( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób); - Spotkanie - Pozyskiwanie środków na własną działalność ( spotkanie 3 godziny x 2 grupy po 15 osób)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pracownik małej gastronomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu pn.Kucharz - pracownik małej gastronomii - min. 120 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 7 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: - dobieranie surowców i półproduktów do produkcji w małej gastronomii; - dobieranie, obsługiwanie maszyn, urządzeń i sprzętu w małej gastronomii; - przeprowadzanie obróbki wstępnej surowców i półproduktów w małej gastronomii - przygotowywanie półproduktów do dalszej obróbki w małej gastronomii; - dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów w małej gastronomii; - sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii; - planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii; - porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii; - organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy w małej gastronomii zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony; - przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii; - ocenianie jakościowe i ilościowe surowców i półproduktów w małej gastronomii; - ocenianie jakościowe i ilościowe wyrobów gotowych małej gastronomii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs - prawo jazdy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kat. B- min. 30 godzin teoretycznych i 30 godz. jazdy (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 7 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: przepisy ruchu drogowego; technika kierowania pojazdem; czynności kontrolno - obsługowe; zasady użytkowania pojazdu; pomoc przedlekarska; kierowanie pojazdem; Egzamin wewnętrzny i państwowy. Składający ofertę powinien uwzględnić w ofercie badania lekarski oraz opłatę za egzamin państwowy ( teoretyczny i praktyczny) oraz transport uczestników na egzamin państwowy. Zajęcia praktyczne obejmują jazdę pojazdami na placu manewrowym i w ruchu drogowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Bukieciarz -podstawowy kurs florystyczny i obsługa kasy fiskalnej - min. 120 godzin (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących zagadnień: - pielęgnacja kwiatów, - podstawy roślinoznawstwa, materiałoznawstwa, - florystyka okolicznościowa, - florystyka pogrzebowa, - florystyka ślubna, - obsługa kasy fiskalnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - min. 100 godzin (badania lekarskie w tym badania psychofizyczne + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się następujących bloków tematycznych: - podział i charakterystyka wózków jezdniowych na typy, odmiany, -budowa i wyposażenie wózka jezdniowego, -czynności operatora przy obsłudze wózka jezdniowego, -klasyfikacja transportu wewnątrzzakładowego, -przepisy dotyczące ruchu drogowego przy kierowaniu wózkiem jezdniowym, -organizowanie pracy wózkiem jezdniowym oraz załadunku, -bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych, -urządzenia do uruchamiania i kierowania wózkiem jezdniowym, -trasa wózka oraz czynności związane z manewrami, -wiadomości z zakresu bezpiecznej obsługi wózków jezdniowych, -wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym bez ładunku, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z ładunkiem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym na wzniesieniu z obciążeniem, -wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z osprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Sprzedawca, obsługa komputera, kasy fiskalne, fakturowanie komputerowe - min. 100 godzin (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób. (każda godzina to 45 minut) i powinna składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawowe pojęcia ekonomiczne; - instrumenty marketingu; - psychologia sprzedaży; - kultura obsługi klienta; - podstawy obsługi komputera; - fakturowanie komputerowe; - obsługa kas fiskalnych; - bhp i p. poż..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Powiatu Łęczyckiego"
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.