Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-26
Sompolno: Budowa sygnalizacji świetlnej w Sompolnie przy ul. Kaliskiej oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kol. Racięcice na terenie gm. Sompolno
Numer ogłoszenia: 159725 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej w Sompolnie przy ul. Kaliskiej oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kol. Racięcice na terenie gm. Sompolno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na II części o następujących zakresach: a)Część I: Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy ul. Kaliskiej w Sompolnie - I etap projektu pn.: Przebudowa ciągu ulic w Sompolnie: Kaliskiej, Pl. Wolności oraz Warszawskiej i drogi gminnej w Sompolinku. Wykonanie sygnalizacji świetlnej nastąpi w istniejącej geometrii skrzyżowania i obejmuje w szczególności: zasilanie szafki sterownika sygnalizacji świetlnej z kabla YKY 3x10mm2, ze złącza kablowo-pomiarowego, budowę studzienek kablowych - 4 szt., uziemienie szafki bednarką Fe/Zn 25x4 - 40m, na wlotach ulic montaż nowych konstrukcji stalowych - 2 kpl. masztu rurowego dla montażu sygnalizatorów kołowych - 2 kpl. i ulicznych pieszych - 2 kpl. ze źródłami LED, o wysokiej wydajności i jaskrawości świecenia oraz montaż 2 szt. sensorowego przycisku przejścia dla pieszych, sterownik sygnalizacji świetlnej w obudowie (szafie) z laminatu szklano-epoksydowego lub aluminium. Szafa sterownika wyposażona w kasetę URO 6U z elektroniką sterownika, listwę przyłączeniową dla grup sygnalizacyjnych, listwę przyłączeniową dla detektorów, listwę dla przyłącza zasilania, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, wyłącznik główny i zabezpieczenie obwodu sterownika, zabezpieczenie i gniazda serwisowe, grzałkę, oświetlenie wewnętrzne oraz tablet będący wewnętrznym interfejsem użytkownika, kanalizację kablową dla montażu kabli zasilających i sterujących sygnalizacją świetlną, wykonaną rurami z tworzyw sztucznych o średnicy fi 110, montaż kabli wielożyłowe o żyłach miedzianych, izolacji polwinitowej i napięciu izolacji 0,6/1kV, programowanie, uruchomienie oraz próby funkcjonalne wykonanej sygnalizacji świetlnej; b)Część II: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Racięcice na terenie gminy Sompolno obejmuje w szczególności: roboty pomiarowe i przygotowawcze w granicach projektowanego pasa drogowego na odc. 250,00 mb, koryto drogi - 825,00 m2, podbudowę z kruszywa kamiennego łamanego o gr. 15 i 8 cm po wykonaniu warstwy odsączającej ze żwiru średnioziarnistego na pow. 825,00 m2, warstwę ścieralną nawierzchni z betonu asfaltowego po skropieniu podbudowy emulsja asfaltową na pow. 750,00 m2, zjazd o nawierzchni bitumicznej o pow.10,00 m2, profilowanie poboczy oraz utwardzenie warstwą pospółki na pow. 250,00 m2, oznakowanie pionowe - znaki szt.2. Szczegółowy zakres robót dla Części I i Części II określają dokumenty opisujące przedmiot zamówienia: projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do obydwu części zamówienia wynosi 24 miesiące, udzielony dłuższy okres gwarancji podlega punktacji w ramach kryterium oceny ofert (od 25 do 48 miesięcy).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.31.62.12 - Instalowanie świateł ruchu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: 1)w przypadku składania oferty na całość zamówienia tj. na Część I i II: -co najmniej jedno zadanie polegające na instalowaniu sygnalizacji świetlnej w ruchu drogowym o wartości zadania nie mniejszej niż 40.000,00 zł (brutto) oraz -co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości zadania nie mniejszej niż 80.000,00 zł (brutto); 2)w przypadku składania oferty na Część I zamówienia: co najmniej jedno zadanie polegające na budowie sygnalizacji świetlnej drogowej o wartości zadania nie mniejszej niż 40.000,00 zł (brutto); 3)w przypadku składania oferty na Część II zamówienia: co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości zadania nie mniejszej niż 80.000,00 zł (brutto). Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu robót wraz z załączeniem dowodów określających czy najważniejsze roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączonym wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że dysponuje: 1)w przypadku składania oferty na całość zamówienia tj. na Część I i II zamówienia lub na Część I zamówienia: -przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy, -przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót. 2)w przypadku składania oferty na Część II zamówienia: przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy. Wykonawca jednocześnie oświadczy, że osoby będące w dyspozycji Wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie posiadają stosowne uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2)pełnomocnictwo (o ile ofertę składa pełnomocnik) do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,3) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, będzie z tych zasobów korzystał,4) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy wg wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Przedłużenie terminu wykonania umowy ze względu na: a)wystąpienie tzw. siły wyższej - nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli stron, np. pożar, powódź i inne klęski żywiołowe, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, b)wystąpienie nietypowych niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, c)konieczność uzyskania, niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji, dokumentacji, uzgodnień, pozwoleń od właściwych organów lub osób trzecich - na czas uzyskania tych dokumentacji, uzgodnień lub pozwoleń, d)wystąpienie zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy. Ewentualne przedłużenie terminu umownego może nastąpić o czas trwania przesłanek powodujących zmianę i winno zostać poprzedzone udokumentowaniem ich wystąpienia w sposób nie budzący zastrzeżeń. 2)Zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, które są korzystne dla Zamawiającego i zaakceptowane przez wszystkich uczestników procesu budowlanego, w szczególności wynikające z możliwości zastosowania nowszych technologii wykonania robót budowlanych lub materiałów o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dopuszcza się zmiany, które mogą być uzasadnione jedynie prawidłową realizacją przedmiotu umowy lub zapewnieniem optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót; 3)Zmiany w zakresie przedmiotu umowy na skutek zachowania osób trzecich, powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z dokumentacją projektową nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć z chwilą zawarcia umowy 4)Uzasadniona zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia - kierownika budowy lub robót, wskazanego w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa osoba będzie posiadała uprawnienia i spełniała wymogi określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5)Uzasadniona zmiana podwykonawcy, rezygnacji lub powierzenie podwykonawcy określonego zakresu prac objętych niniejszą umową. W przypadku, gdy podwykonawca był podmiotem, na zasoby którego powoływał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że inny podwykonawca bądź Wykonawca samodzielnie spełnia stosowne warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 13 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej w Smerzynie
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.