eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceKONSERWACJA URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE I ROZTOPOWE ZLOKALIZOWANYCH NA MIEJSKIEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W SKIERNIEWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-25

Skierniewice: KONSERWACJA URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE I ROZTOPOWE ZLOKALIZOWANYCH NA MIEJSKIEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W SKIERNIEWICACH
Numer ogłoszenia: 15974 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE I ROZTOPOWE ZLOKALIZOWANYCH NA MIEJSKIEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W SKIERNIEWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - poniżej kwoty określonej w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164) zwaną dalej ustawą. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w roku 2016 usługi polegającej na konserwacji urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych na miejskiej kanalizacji deszczowej w Skierniewicach tj. siedmiu separatorów, trzech osadników oraz dwóch piaskowników substancji mineralnych zlokalizowanych na terenie miasta Skierniewice ujętych w poniższej tabeli. Lp. Adres - lokalizacja Rodzaj - typ Częstotliwość czyszczenia 1. ul. Poniatowskiego za zaporą Lamelowy Purator ECOPUR 70-700 z osadnikiem Vcz=7,5 m3 1 raz w roku 2. ul. Kilińskiego przy moście Koalescencyjny Purator SEP 40-1 -4,5 1 raz w roku 3. ul. Rataja - Mazowiecka Koalescencyjny Purator SEP 15/150-1 -3,0 2 razy w roku 4. ul. Rataja - Mazowiecka Koalescencyjny Purator SEP 20/200-1 -4,0 2 razy w roku 5. ul. Rzeczna Koalescencyjny typ NG 1,5-0,35 + osadnik typu O/S 1 raz w roku 6. ul. Dworcowa Koalescencyjny typu PUR KB 10/110(2000) 1 raz w roku 7. ul. Pogodna Osadnik wstępny typ PUR-O-3,35-1,5/2,85-200 OS 1 raz w roku 8. ul. Próchnika Osadnik typ OS 1500/2,0 1 raz w roku 9. ul. 1-go Maja - przy moście Osadnik typu OS 1 raz w roku 10. Most między ul. Armii Krajowej a ul. Waryńskiego Osadnik - piaskownik zawiesin mineralnych - zbiornik Dz 3000mm, pojemność odstojnika V=7500 dm3 1 raz w roku 11. Most między ul. Armii Krajowej a ul. Waryńskiego Osadnik - piaskownik zawiesin mineralnych - zbiornik Dz 3000mm, pojemność odstojnika V=7500 dm3 1 raz w roku 12. Parking przy ul. Mickiewicza Koalescencyjny PUR-KB-6/600 (1200) 1 raz w roku Kod CPV: 90000000-7 - usługa odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres prac do wykonania obejmuje: 1) oczyszczenie osadników z odpadów płynnych i stałych zanieczyszczonych substancjami ropopochodnymi, 2) oczyszczenie separatorów z nagromadzonych olejów, 3) umycie wkładów koalescencyjnych i lamelowych, 4) transport odpadów do unieszkodliwienia, 5) unieszkodliwienie wybranych odpadów, 6) napełnienie separatorów koalescencyjnych czystą wodą. Konserwacja urządzeń odbywać się będzie według poniższego harmonogramu: 1) dwa separatory koalescencyjne typu PURATOR SEP 15/150-1-3,0 i typu PURATOR SEP 20/200-1-4,0 zlokalizowanych przy Al. Rataj , dwa razy w roku, pierwsze czyszczenie na przełomie czerwca - lipca 2015r., drugie na przełomie października-listopada 2016r., 2) separator lamelowy typu PURATOR ECOPUR 70/700 zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego na przełomie czerwca - lipca 2016r., 3) separator koalescencyjny typu PURATOR SEP 40-1-4,5, zlokalizowanego przy ulicy Kilińskiego w miesiącu sierpniu 2016r., 4) separator koalescencyjny typu NG 1,5-0,35, zlokalizowanego przy ul. Rzecznej w miesiącu sierpniu 2016r., 5) separatora koalescencyjny typy PUR KB 10/100(2000) zlokalizowanego przy ul. Dworcowej w miesiącu sierpniu 2016r., 6) osadnik wstępnego typu PUR-o-3,35-1,5/2,85-200 OS, zlokalizowanego przy ul. Pogodnej w miesiącu sierpniu 2016r., 7) osadnik typu OS 1500/2,0, zlokalizowanego przy ul. Próchnika w miesiącu sierpniu 2016r., 8) osadnik typu OS, zlokalizowanego przy moście w ul. 1-go Maja w miesiącu sierpniu 2016r., 9) dwa osadniki-piaskowniki zawiesin mineralnych V=7500 dm3 zlokalizowane przy moście łączącym ul. Amii Krajowej z Waryńskiego w miesiącu sierpniu 2016r. 10) separatora koalescencyjny typy PUR KB 6/600 (1200) zlokalizowanego na parkingu przy ul. Mickiewicza, na przełomie czerwca-lipca 2016r., Poszczególne etapy konserwacji odbywać się będą na podstawie kolejnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. 2.3. Ilekroć w niniejszej specyfikacji lub jej załącznikach występują nazwy własne, Zamawiający zastrzega, iż użycie tych nazw ma na celu wyłącznie opisanie określonego wymaganego (minimalnego) standardu wykonania zamówienia i w każdym z takich przypadków Zamawiający dopuszcza zaoferowanie środków i materiałów równoważnych. Uwaga! Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.4 Termin wykonania zamówienia Wykonawca, który wygra przetarg zostanie zobowiązany do realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2016r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2a ustawy pzp. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Informacje dotyczące wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń zostały określone w pkt 4 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp, dotyczący potencjału technicznego za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli oświadczy, że do wykonania przedmiotu zamówienia skieruje osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, po przedstawieniu oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 7. Należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ. 7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, b) dokumenty wymienione w punktach 4.1.3, 4.1.5., 4.1.6., SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot, c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt 4 SIWZ podmioty składają wspólnie jako konsorcjum, d) w przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt 4 SIWZ muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas przystąpienia do kolejnych zleceń składowych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: przedłużenia czasu przystąpienia do realizacji zgłoszonych prac, terminów płatności. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy pod warunkiem, że zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę np. warunki pogodowe, zwłoka lub odmowa w wydaniu pozwoleń i uzgodnień przez odpowiednie urzędy. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, Wydział Dróg i Komunikacji, pokój nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.