Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Tarnobrzeg: Aktualizacja projektu wykonawczego na odbudowę rzeki Żupawki - etap III.
Numer ogłoszenia: 159758 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Siarki "Machów" S.A. , ul. Zakładowa 50, 39-402 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8233025, 8236948, faks 015 8233025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 6 pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja projektu wykonawczego na odbudowę rzeki Żupawki - etap III..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja projektu wykonawczego na odbudowę rzeki Żupawki - etap III, sporządzonego w 2003r przez Zakład Usług Geodezyjno - Projektowych mgr Marek Gamracy, Rzeszów, ul. Podwisłocze 38B/82. Projekt ten dostępny jest dla Wykonawców w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. W ramach aktualizacji należy: 1. Opracować wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz innymi niezbędnymi załącznikami zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. O udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.). 2. Opracować wniosek z załącznikami celem uzyskania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.). 3. Opracować aktualizację projektu budowlanego spełniającą również wymogi operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz Protokołem uzgodnień z dnia18.03.2009r. ( załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia). Opracować projekty wykonawcze wraz z przedmiarem robót, dokumentacją kosztorysową i specyfikacją techniczną dla inwestycji Odbudowa rzeki Żupawka - etap III i uzyskać akceptację Zamawiającego dot. rozwiązań projektowych zawartych w projekcie. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne należy wykonac zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. W sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. 2004r. Nr 130, poz. 1389); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznychwykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - uzytkowego(Dz. U. 2004r. Nr 202. poz.2072 z późn. zm.); ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156 poz.1118 z późn. zm.), Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr. 120, poz. 1133 z późn. zm.); ustawą z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. Z 2005r. Nr 239 poz2019 z późn. zm.). 4. Przygotować kompletny wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym oraz ściśle współpracować z Zamawiającym w przedmiocie uzyskania pozwlenia na budowę. 5. Przygotować wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami celem uzyskania decyzji ustalającej warunki prowadzenia robót zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. O ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92 poz. 880). 6. Opracować wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami celem zmiany pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych. 7. Sprawować nadzór autorski na żądanie Zamawiającego lub innego organu. 8. Brać udział w postępowaniach administracyjno - prawnych mających na celu uzyskanie stosownych decyzji Przedsięwzięcie realizowane będzie w części na obszarze górniczym Jeziórko IV. Dla obszaru górniczego opracowany jest aktualny plan zagospodarowania przestrzennego obejmujący rewitalizację rzeki Żupawki. Dla terenów położonych poza obszarem górniczym nie sporządzono aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego. Przedsięwzięcie realizowane będzie w obszarze Natura 2000..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Termin i sposób wniesienia wadium Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29 maja 2009r. , do godz.900. Przelewem na rachunek Kopalni Siarki Machów S.A. numer: 35 1020 4913 0000 9602 0067 2519 w PEKAO BP S.A. O/Tarnobrzeg (oprocentowanie rachunku - 0%, koszt prowadzenia rachunku - 0%) z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania pt. Aktualizacja projektu wykonawczego. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych -w każdym przypadku cesja na rzecz Kopalni Siarki Machów S.A. - oryginały dokumentów należy złożyć najpóźniej do dnia 29 maja 2009r.., do godz. 900, pokój 27, budynku administracyjnego Kopalni Siarki Machów S.A., a kopię załączyć do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: Potencjał kadrowy. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz wykazu personelu, który Wykonawca zamierza skierować do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 3 do oferty) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby odpowiednich kwalifikacji. Za niezbędne uznaje się dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie budowli hydrotechnicznych i melioracji. Doświadczenie: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz sporządzonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 4 do oferty) oraz na podstawie dokumentów poświadczających, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencji. Za niezbędne uznaje się wykazanie przez wykonawcę wykonania, co najmniej jednej dokumentacji projektowej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Potencjał techniczny: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Uprawnienia: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie: - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. Informacja o kwalifikacjach personelu, który Wykonawca zamierza skierować do wykonania zamówienia - wg. załącznika nr 3 do oferty, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie kwalifikacji. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w informacji, o której mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 4 do oferty) oraz dokumenty poświadczających, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. Podpisany załącznik nr 5 (projekt umowy) do oferty wraz z załącznikami. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Dowód wniesienia wadium. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie naczelnika właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Siarki Machów S.A., ul. Zakładowa 50, 39-402 Tarnobrzeg 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Tarnobrzegu" - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - 4 zadania.
- Dostawa wiskoelastyków i preparatów okulistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Zakup i dostawa elementów betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu".
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących przebudowy budynków NST położonych przy ul. Jagiellońskiej 3/Pl. Szczepański 1 oraz przy ul. Jagiellońskiej 5 w podziale na dwie części.
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowości Maniowy
- "Dokumentacja projektowa - odbudowa wałów przeciwpowodziowych Kanału Prut i Doprowadzalnika Kurza Góra" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
- Rozbudowa szkoły podstawowej w Konikowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.