Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Gliwice: Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla potrzeb Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 159793 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla potrzeb Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla potrzeb Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach. Postępowanie jest przeprowadzane z podziałem na 4 zadania, tj. zadanie nr 1 - odzież medyczna operacyjna, zadanie nr 2 - obuwie profilaktyczne, zadanie nr 3 - obuwie specjalistyczne, zadanie nr 4 - odzież i obuwie dla ochrony / portierów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.23.00.00 - Odzież różna 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenie, tj.: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, pok. 2.002 - II piętro Budynku Administracyjnego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, pok. 2.002 - II piętro Budynku Administracyjnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież medyczna operacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla potrzeb Centrum Onkologii-Instytu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 1, tj. Odzież medyczna operacyjna. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obuwie profilaktyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla potrzeb Centrum Onkologii-Instytu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 2, tj. Obuwie profilaktyczne. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla potrzeb Centrum Onkologii-Instytu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 3, tj. Obuwie specjalistyczne. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odzież i obuwie dla ochrony / portierów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla potrzeb Centrum Onkologii-Instytu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach w zakresie zadania nr 4, tj. Odzież i obuwie dla ochrony / portierów. Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0, 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- Naprawa wewnętrznych, betonowych: ścian, stropu, dna i słupa w dwóch zbiornikach wody pitnej dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- Zakup i dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk dla pracowników Parku Narodowego "Ujście Warty"
- Dostawa umundurowania leśnika w 2024 i 2025 roku, odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej w 2025 roku dla pracowników Nadleśnictwa Komańcza
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
więcej: Odzież różna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.