eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskwykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Gdańsk: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej
Numer ogłoszenia: 159795 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2016 robót remontowych lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB.
Lokale mieszkalne przewidywane do remontu:
-Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych - 30 szt.
- szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 1 200 m2
2. Zakres rzeczowy robót:
I Remonty ogólnobudowlane
1) Remonty ogólnobudowlane obejmują między innymi roboty w zakresie wymiany tynków, robót malarskich, wymiany podłóg, wymiany wykładzin, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
- demontaż stolarki drzwiowej,
- poszerzenie otworu na stolarkę,
- wymianę nadproży,
- montaż nadproży,
- przestawienie pieca kaflowego,
- rozebranie pieca kaflowego,
- postawienie nowego pieca kaflowego,
- demontaż stolarki okiennej,
- skucie tynku ściany i sufitów,
- zerwanie płyt pilśniowych z podłóg
- zerwanie desek podłogowych wraz z legarami,
- wybranie zasypki,
- skucie posadzek cementowych,
- skucie posadzek z betonu,
- rozebranie ścianki działowej drewnianej obitej płytą pilśniową,
- rozebranie ścianki działowej drewnianej otynkowanej,
- rozebranie ścianki działowej z cegły,
- rozebranie filarków,
- odgrzybienie mechaniczne ścian i sufitów,
- odgrzybienie i zabezpieczenie przed grzybami środkami chemicznymi ścian i sufitów,
- rozebranie ścianki działowej z karton gipsu,
- skucie terakoty, płytek ściennych,
- demontaż boazerii,
- zerwania tapet ze ścian i sufitów,
- zmycie farby ze ścian i sufitów,
- gruntowanie ścian i sufitów,
- wykonanie tynków kat III cementowych, cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach,
- montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do pokoi wraz z oblistwowaniem i okuciami,
- montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do węzłów sanitarnych wraz z oblistwowaniem i okuciami,
- montaż drzwi wejściowych do lokalu, kompletnych z klamkami, wizjerem klasa antywłamaniowa 3 wraz z oblistwowaniem,
- wymianę belek stropowych,
- dwustronne wzmocnienie belek stopowych,
- montaż podłóg z płyt OSB gr 25mm,
- montaż podłóg z desek podłogowych gr 25 mm,
- montaż izolacji z wełny mineralnej w stropie między belkami,
- montaż folii paroprzepuszczalnej na ślepym pułapie,
- odgrzybienie i impregnacja belek stropowych,
- odgrzybienie i impregnacja ślepego pułapu,
- wymianę ślepego pułapu,
- wykonanie izolacji z foli na podłodze,
- wykonanie wylewki betonowej na stropie,
- wykonanie zbrojenia siatką podłogi,
- wykonanie posadzki samopoziomującej,
- wykonanie wylewki betonowej na gruncie,
- wykonanie chudego betonu na gruncie,
- wykonanie podsypki piaskowej na gruncie minimalna gr 10 cm,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli w płynie minimalna grubość 2 mm na ścianach w pomieszczeniach,
- wykonanie izolacji z foli w płynie grubość 3 mm na podłogach w pomieszczeniach mokrych,
- ułożenie płytek terakotowych na kleju, elastycznych z fugami wodoodpornymi,
- ułożenie płytek ściennych na klej, fuga wodoodporna + wykonanie cokolika,
- ułożenie paneli podłogowych gr 8 mm klasa AC 4 z listwami przypodłogowymi,
- wykonanie podkładu z włókna drzewnego pod panele i wielowarstwowe podłogi drewniane grubości 4 mm,
- położenie wykładziny PCV gr 2-3 mm,
- ułożenie listw przyściennych drewnianych,
- wykonanie progów drzwiowych z listw aluminiowych,
- wymiana stolarki okiennej z drewna klejonego podział i rysunek okna zgodny z oryginalną stolarką w budynku,
- wymiana stolarki okiennej z PCV; ilość komór w profilu minimum 5; profil wzmacniany,
- wymianę podokienników zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanie powlekanej,
- wymianę podokienników wewnętrznych z płyty mdf,
- montaż nawiewników okiennych w ramie lub skrzydle okiennym,
- gruntowanie ścian i sufitów,
- wykonanie gładzi 2 warstwowej na ścianach,
- wykonanie gładzi 2 warstwowej na sufitach,
- dwukrotne malowanie ścian kolory pastelowe,
- dwukrotne malowania sufitów na biało,
- postawienie ścianki działowej z karton gipsu na stelażu metalowym z wypełnieniem wełną mineralną,
- wykonanie otworu drzwiowego w ściance z karton-gipsu,
- wymianę podsufitówki z desek drewnianych na płyty karton-gips na stelażu /mocowanie bezpośrednio do sufitu,
- wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu montowanym bezpośrednio do konstrukcji sufitu,
- wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu - na wieszakach,
- wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci.
II Remont sanitarny
1) Remonty w zakresie instalacji sanitarnej, gazowej i ogrzewania obejmują w szczególności:
- demontaż instalacji wod-kan z wykuciem ze ścian,
- demontaż baterii umywalkowej,
- demontaż baterii zlewozmywakowej,
- demontaż baterii wannowej,
- demontaż baterii natryskowej,
- demontaż wodomierza,
- demontaż kuchenki,
- demontaż podgrzewacza wody przepływowego,
- demontaż pogrzewacza wody pojemnościowego,
- demontaż pieca gazowego,
- demontaż pieca na paliwo stałe,
- demontaż instalacji ogrzewania,
- demontaż grzejników płytowych,
- demontaż grzejników członowych wszystkich typów do 16 elementów,
- montaż instalacji wodociągowej z rur PE-AL-PE od wodomierza do urządzeń wraz z podejściem i zaworami pod baterie,
- montaż zaworu do wodomierzy,
- montaż wodomierzy,
- montaż zaworu do miski ustępowej,
- montaż zaworu do pralki,
- montaż zaworu w zmywaku,
- montaż baterii umywalkowej,
- montaż baterii zlewozmywakowej,
- montaż baterii natryskowej,
- montaż baterii wannowej,
- montaż wanny kąpielowej stalowej na leżu styropianowym z obudową,
- montaż brodzika natryskowego wraz z kabiną 4 ścienną na leżu styropianowym,
- montaż umywalki wraz z postumentem/półnogą,
- montaż miski ustępowej typu kompakt,
- montaż zlewozmywaka z szafką,
- montaż rur PCV kanalizacyjnych wraz z podejściami od pionu do urządzeń sanitarnych,
- wymiana trójnika kanalizacyjnego fi 110 mm,
- montaż czyszczak fi 110 mm,
- montaż czyszczaka fi 50 mm,
- montaż syfonu pod zlewozmywak,
- montaż syfonu pod umywalkę,
- montaż podgrzewacza wody pojemnościowego do 60 dm3,
- montaż podgrzewacza wody przerwowego elektrycznego,
- montaż podgrzewacza wody przepływowego gazowego wraz z podłączeniem do komina,
- demontaż instalacji gazowej wraz z podejściem pod gazomierz,
- demontaż gazomierza,
- wykonanie instalacji gazowej z rur czarnych bez szwu, spawanej,
- wykonanie podejścia pod gazomierz - belka montażowa,
- montaż zaworów kulowych gazowych dla gazomierza,
- montaż zaworów kulowych gazowych pod piec gazowy,
- montaż filtra do gazu pod piec gazowy,
- montaż kuchenki gazowo-elektrycznej,
- montaż szybkozłącza gazowego dla kuchenki,
- montaż instancji ogrzewania z rur wielowarstwowych łączonych na kształtki zaciskowe,
- montaż grzejników płytowych z podłączeniem dolnym z zaworami i głowicami termostatycznymi,
- montaż pieca gazowego jednofunkcyjnego z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach,
- montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamknięta komorą spalania z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach,
- montaż zestawu przyłączeniowego zaworowego z możliwością regulacji,
- próba szczelności instalacji gazowej,
- próba instalacji wodociągowej,
- próba instalacji wraz z regulacją instalacji ogrzewania,
- płukanie grzejników z demontażu wraz z przygotowaniem do ponownego montażu,
- montaż grzejników z odzysku wraz z zaworami na powrocie i zaworami grzejnikowymi z głowica termostatyczną,
- malowanie instalacji gazowej,
- malowanie grzejników,
- zamurowanie i otynkowanie bruzd po zdemontowanych instalacjach,
- wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci.
III Remonty elektryczne
1) Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności:
- demontaż instalacji elektrycznej z wykuciem ze ścian i demontażem osprzętu,
- demontaż tablic licznikowych,
- demontaż tablic mieszkaniowych,
- ułożenie przewodów YDYp 3x2,5 mm2 450/750V dla obwodów gniazd wtykowych wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd,
- ułożenie przewodów YDYp 3x1,5 mm2 ,YDYp 4x1,5 mm2 450/750V dla obwodów oświetlenia wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd,
- montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 3f wraz z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 3-biegunowym i wyłącznikiem głównym 3 biegunowym,
- montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 1 fazowej z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 1-biegunowym i wyłącznikiem głównym,
- montaż tablicy mieszkaniowej (12-18 modułowa) wraz zabezpieczeniami w tym jedno zabezpieczenie - wyłącznik różnicowo - prądowy, wyłącznika oraz wyłącznika głównego - minimalna ilość obwodów dla układu 1 fazowego 9 dla układu 3 fazowego 12,
- przygotowanie podłoży pod mocowanie osprzętu podtynkowego,
- montaż gniazd podwójnych bryzgoszczelnych IP 44,
- montaż gniazd podwójnych,
- montaż wyłączników 1-biegunowych 2P+Z 10/16A IP20 IP44,
- montaż wyłączników świecznikowych IP20,
- montaż przycisku światło-dzwonek IP20,
- montaż lamp - plafoniery łazienka IP44,
- montaż złączy świecznikowych,
- pomiary instalacji elektrycznej obwodów 1 i 3 fazowych,
- pomiar wyłącznika różnicowo - prądowego,
- pomiar szybkości wyłączania - gniazd wtykowych,
- ułożenie przewodów wyrównawczych,
- ułożenie przewodu YDY 3x4, 3x6, 3x10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 1 fazowej,
- ułożenie przewodu YDY 5x4, 5x6, 5x10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 3 fazowej,
- montaż pieca akumulacyjnego dynamicznego o mocy max 2kW z przepływem powietrza wymuszonym działaniem wentylatora w dolnej części pieca,
- montaż pieca konwektorowego w pomieszczeniu kuchni o mocy do 2kW,
- montaż pieca elektrycznego typu drabinka w łazience,
- montaż programatora - regulator temperatury.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1.
Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz.
b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz.
c) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.
d) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.
e) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.
f) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe - załącznik nr 1.5 do siwz.
g) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
h) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
i) Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 2 do siwz.
j) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne c.o. - załącznik nr 3 do siwz.
k) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 4 do siwz.
l) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do siwz.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe lokali mieszkalnych w zakresie określonym w pkt II.1.4) pn. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, których wartość wynosi do 50 % wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub 2 - 10 000,00 zł
- w przypadku składania oferty na oba zadania - 20 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
      W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
      Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.
      W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie realizował kluczowe roboty budowlane określone w przedmiocie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i określonego. Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      1) W przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 - 14 osobami, w tym:
      a) 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
      b) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
      c) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
      d) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
      e) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
      f) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
      Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
      g) 8 osób do wykonywania remontów.
      2) W przypadku składania oferty na oba zadania - 22 osobami, w tym:
      a) 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
      b) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
      c) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
      d) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
      e) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
      f) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
      Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
      g) 16 osób do wykonywania remontów.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
      - w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub 2 - 500 000,00 zł
      - w przypadku składania oferty na oba zadania - 1 000,000 00 zł.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
    Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
    4) Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
    Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
    5) Podać w ofercie czas wykonania remontu 1 mieszkania.
    Maksymalny czas wykonania remontu 1 mieszkania nie może być dłuższy niż 42 dni.
    Jeżeli Wykonawca określi czas wykonania remontu 1 mieszkania powyżej 42 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
    6) Wykonawca określi system pracy w godzinach 6-22 tzn. czy jest to jeden z niżej wymienionych:
    a) system jednozmianowy 8 godzinny od poniedziałku do piątku,
    b) system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do piątku,
    c) system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty,
    7) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
    8) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.60
    • 2 - System pracy - 0.25
    • 3 - Czas wykonania remontu 1 mieszkania - 0.15

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
    2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    3. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    3. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto -12,30 zł.
    Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.09.2016.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 11.08.2016 r. godzina 10:45,
    Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
    Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
    ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
    Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
    Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1, BOM 2 i BOM 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1, BOM 2 i BOM 4.
      Przewidywana ilość lokali mieszkalnych do remontu - 15.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.10.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.60
      • 2. System pracy - 0.25
      • 3. Czas wykonania remontu 1 mieszkania - 0.15

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 7, BOM 8 i BOM 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 7, BOM 8 i BOM 9.
      Przewidywana ilość lokali mieszkalnych do remontu - 15.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.26.23.21-7, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.31-8, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.