To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-08
Mielec: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 159816 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106299 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z ustawieniem i montażem mebli biurowych wykonanych na wymiar dla Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Przez dostawę mebli rozumie się wykonanie, wniesienie, ustawienie i montaż mebli przez Wykonawcę w pomieszczeniach Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Przed wykonaniem mebli wykonawca dokona pomiarów pomieszczeń, w celu dostosowania wymiarów mebli do stanu istniejącego. Zamawiający przewiduje tolerancję zmiany wymiarów mebli do +/- 5%. Wszystkie dostarczone meble muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, z materiałów najwyższej jakości, bezpiecznych dla zdrowia i życia użytkowników. Zastosowane do produkcji mebli materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami atesty bądź certyfikaty. Ponadto zastosowane w meblach materiały (płyty, kleje, okucia meblowe, obrzeża ABS) muszą posiadać polski certyfikat higieniczności. Zastosowane płyty melaminowe muszą posiadać atest higieniczności E 1. Wraz z dostawą wykonawca dostarczy zamawiającemu stosowne certyfikaty lub atesty, o których mowa wyżej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble biurowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany etapach: Etap I: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 11 - 19 oraz dwóch łazienek. Etap II: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 5. Etap III: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 4. Etap IV: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 7. Etap V: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 3 - korytarz, 2 - hall. Etap VI: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 8, 9, 10. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym przy zachowaniu jego funkcjonalności i braku kolizji w drogach komunikacyjnych przez cały okres realizacji prac. 7. Równolegle z przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane będą roboty budowlane realizowane przez innego Wykonawcę. Wykonawca mebli zobowiązany jest udostępnić front robót wykonawcy realizującemu roboty budowlane w uzgodnionych ze sobą i zamawiającym terminach w celu równoległego realizowania obu zamówień, a w szczególności zamontowania w dostarczonych meblach okablowania sieci komputerowej. 8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, atesty i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 9. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.40.00 - Meble łazienkowe 39.29.93.00 - Lustra szklane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Multifarb Sp. z o.o., ul. Handlowa 4, 35-103 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98770,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60623,77
Oferta z najniższą ceną: 60623,77 / Oferta z najwyższą ceną: 129586,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 10.2025 Sprzedaż i dostawa elektrod i kaniul do generatora impulsów elektrycznych typ LG1 nr kat 2610000 oraz jednorazowego ureterorenoskopu giętkiego kompatybilnego z posiadaną konsolą PV300
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. Budowa boiska ze sztucznej trawy przy Szkole Podstawowej Nr 13 w Mielcu (MBO)
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.