Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Warszawa: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn.: Modernizacja linii kolejowej nr 356 Poznań Wschód - Bydgoszcz na terenie województwa wielkopolskiego, mającej duże znaczenie w obsłudze połączeń małych miejscowości z aglomeracją poznańską, na odcinku Poznań Wschód - Gołańcz - Etap IA
Numer ogłoszenia: 159854 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. , ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 61 6332422, 61 6332420, faks 61 6331188, 61 6331015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.plk-sa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: https://zamowienia.plk-sa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy, zarządzanie liniami kolejowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn.: Modernizacja linii kolejowej nr 356 Poznań Wschód - Bydgoszcz na terenie województwa wielkopolskiego, mającej duże znaczenie w obsłudze połączeń małych miejscowości z aglomeracją poznańską, na odcinku Poznań Wschód - Gołańcz - Etap IA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego - w zakresie finansowo - księgowym oraz merytorycznym projektu pn. Modernizacja linii kolejowej nr 356 Poznań Wschód - Bydgoszcz na terenie województwa wielkopolskiego, mającej duże znaczenie w obsłudze połączeń małych miejscowości z aglomeracją poznańską, na odcinku Poznań Wschód - Gołańcz - Etap IA realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Zachodni w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Tomie III SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zgodnie z § 6 ust.2 Regulaminu, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wymagane jest aby oferta Wykonawcy nie podlegała odrzuceniu na podstawie § 20 pkt 5) - 12) Regulaminu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. udzielania podprogowych zamówień sektorowych, finansowanych z udziałem środków publicznych, w tym pochodzących z budżetu UE. 3. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz, że brak jest podstaw do odrzucenia oferty - każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 3.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3.1.2 w celu wykazania, że brak jest podstaw do odrzucenia oferty na podstawie § 20 pkt 5) - 12) Regulaminu, Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do odrzucenia oferty 4. Zgodnie z § 6 ust. 10 Regulaminu Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty (oprócz ww. już dokumentów): 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.1.2 pełnomocnictwa dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt 4.1.1. 4.1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 20 pkt 5 - 10 Regulaminu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w § 20 pkt 5 - 10 Regulaminu 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4.1.1, 4.1.2, 4.1.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. 8. Oferta wspólna musi spełniać następujące wymagania: 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - zgodnie z postanowieniem § 6 ust. 6 Regulaminu; do Oferty musi być dołączone pełnomocnictwo na mocy, którego ww. Pełnomocnik został ustanowiony. 8.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; 8.3 W przypadku składania oferty wspólnej, warunki szczegółowe określone w sekcji III.3.2) i III 3.4) uznaje się za spełnione, jeśli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną. Natomiast warunek, o którym mowa w punkcie 2 musi być spełniony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (tj. przez każdego z Partnerów). 8.4. Dokument wymieniony w punkcie 4 składa każdy z Partnerów. Oświadczenia, o których mowa w punkcie 3.1.1 oraz 3.1.2 podpisuje Lider (Pełnomocnik) - chyba, że w pełnomocnictwie ustanawiającym Lidera (Pełnomocnika) Partnerzy zastrzegli, że nie jest on uprawniony do składania oświadczeń (wówczas oświadczenia muszą być podpisane przez wszystkich Partnerów). Te spośród dokumentów, które sporządza Wykonawca [tj. wymienione w punkcie 9.1.3. lit. a), 9.1.4. lit. a) IDW] powinny być podpisane przez jego upełnomocnionych przedstawicieli (Pełnomocnika/Lidera). 9. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), że wykonał co najmniej jedno zamówienie na usługę dot. przeprowadzenia audytu (badania audytowego) dla projektu współfinansowanego ze środków publicznych. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 1 Wykonawca przedłoży wraz z ofertą następujące dokumenty: - wykaz wykonanych - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - usług z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4 do IDW) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje/zaświadczenia muszą być wystawione przez podmioty zlecające badanie audytowe).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: a) osobą: - posiadającą obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; oraz - posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; oraz - która nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; oraz - posiadającą wyższe wykształcenie. b) osobą spełniającą wymagania podane w ww. literze a) oraz posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu audytu (badania audytowego) dla projektu (co najmniej jeden projekt o wartości co najmniej 15.000.000,00 PLN netto), a także posiadającą następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego: - jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA), Chartered Financial Analyst (CFA); lub - złożyła w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów; lub - uprawnienia biegłego rewidenta; lub - dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z: 1) przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; 2) realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, o których mowa w ustawie z dnia 28 września 1991 r. o kontroli skarbowej (t. j. Dz. U. z 2004 r., Nr 8, poz. 65 ze zm.); 3) nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (t. j. z 2007, Dz. U. Nr 231, poz. 1701 ze zm.) 2. Nie dopuszcza się wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko. 3. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych określonych w punkcie 1 Wykonawca przedłoży wraz z ofertą następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: spełniają wymogi określone w pkt. 1 lit a), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) jeżeli Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, to zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oczekuje, iż pisemne zobowiązanie będzie złożone wraz z dokumentem, z którego wynikać będzie umocowanie osoby/osób podpisującej/ych przedmiotowe zobowiązanie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotna zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej: 1) Zmiana terminu realizacji wykonania przedmiotu umowy o czas odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z uwagi na: a) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej lub wstrzymującej w istotny sposób realizację określonego rodzaju prac objętych przedmiotem umowy; b) w przypadku zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, która uniemożliwia wykonanie umowy w terminie i czemu Wykonawca nie mógł zapobiec pomimo zachowania należytej staranności z uwzględnieniem jego profesjonalnego charakteru; 2) Zmiana ceny umownej w przypadku zmiany stawki podatku VAT w wyniku zmian w obowiązujących przepisach prawa (kwota netto pozostaje bez zmian, natomiast aktualizowana jest kwota VAT i kwota brutto); 3) Zmiana odpowiednio zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i ceny umownej w przypadku ograniczenia środków finansowych przewidzianych na realizację prac objętych przedmiotem umowy, 4) Zmiana zakresu prac powierzonych Podwykonawcom na umotywowany wniosek Wykonawcy, 5) Zmiana odpowiednich zapisów umownych w przypadku zmiany osób nadzorujących prawidłową realizację umowy, 6) Zmiana odpowiednich zapisów umowy w przypadku zmiany adresów lub nazwy Wykonawcy, np.: na skutek zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy, 7) Zmiana odpowiednich zapisów umowy w przypadku zmiany adresów lub nazwy Zamawiającego, np. : wskutek zmiany formy organizacyjno- prawnej, przekształcenia, reorganizacji, 2. Oprócz zmian wskazanych w niniejszym paragrafie dopuszcza się dokonanie także innych zmian, które nie są istotną zmianą postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą odbywały się w formie aneksów, sporządzanych na piśmie, za zgodą obydwu Stron pod rygorem nieważności. Forma aneksu nie jest wymagana w przypadku zmiany danych teleadresowych. Zmiana danych teleadresowych wymaga pisemnego poinformowania Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.plk-sa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP PLK S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Zachodni z siedzibą al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 10:00, miejsce: PKP PLK S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Zachodni z siedzibą al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań pok. 130.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny 2007 - 2013 2. Termin otwarcia ofert 10.07.2015 r. godz. 10:15 duża sala konferencyjna, I piętro 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 4. Wykonawcom, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego postanowień Regulaminu, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w § 30 Regulaminu. 5. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. udzielania podprogowych zamówień sektorowych, finansowanych z udziałem środków publicznych, w tym pochodzących z budżetu UE, w trybie przetargu. 6. Wartość szacunkowa 50 000,00 PLN netto. 7. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Iwona Kriger oraz Sylwia Wawrzyniak e-mail: Iwona.kriger@plk-sa.pl oraz Sylwia.wawrzyniak@plk-sa.pl tel. +48 61 63 32 420 oraz +48 61 63 32 421 8. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku Postępowania o udzielenie niniejszego Zamówienia w wysokości 10 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie. 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania niniejszego zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie, w dokumencie sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do IDW, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu "Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd".
- Rozwój usług elektronicznych oraz wzmocnienie stopnia cyfryzacji urzędów w gminach podregionu lubelskiego w Gminie Serniki
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Ceberbezpieczny Samorząd" Etap I
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów - System bezpiecznych kopii dla cyberbezpieczeństwa kluczowych zasobów Miasta Dynowa
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.