Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Kluczbork: Usługi doradztwa specjalistycznego tj.: prawnego, księgowo-podatkowego, finansowego, marketingowego oraz osobowego w ramach projektu Byczyński Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla subregionu północnego Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 8.3 Wsparcie Podmiotów Ekonomii Społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 159859 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości , Ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 77 456 32 60, faks 77 456 32 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inkubatorkluczbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa specjalistycznego tj.: prawnego, księgowo-podatkowego, finansowego, marketingowego oraz osobowego w ramach projektu Byczyński Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla subregionu północnego Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 8.3 Wsparcie Podmiotów Ekonomii Społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie specjalistycznego doradztwa prawnego i specjalistycznego doradztwa księgowo-podatkowego, finansowego, marketingowego oraz specjalistycznego doradztwa osobowego oznacza objęcie wsparciem osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym jak również działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli, osoby fizyczne zainteresowane tematyką PES. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.21.10.00 - Usługi księgowe 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O przedmiotowe zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadających wiedzę i doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzonej działalność jest krótszy - w tym okresie w należytym świadczeniu usług doradczych z zakresu doradztwa specjalistycznego tj.: prawnego, księgowo-podatkowego, finansowego, marketingowego oraz osobowego w ilości min. 90 godzin w miesiącu (łącznie we wszystkich doradztwach specjalistycznych) na rzecz osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym lub na rzecz działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli lub na rzecz osób fizycznych zainteresowanych tematyką Polityką Ekonomii Społecznej (wg wzoru w zał. nr 4 do SIWZ - wykaz usług)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O przedmiotowe zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, który będą dysponować na czas realizacji zamówienia min. 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - min. 1 osobą z wykształceniem prawniczym posiadającą min.3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym w okresie ostatnich 12 miesięcy w należytym świadczeniu usług doradztwa prawnego na rzecz osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym lub na rzecz działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli lub na rzecz osób fizycznych zainteresowanych tematyką Polityką Ekonomii Społecznej w ilości min. 40 godzin, - min. 1 osobą z wykształceniem wyższym ekonomicznym posiadającą min.3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym w okresie ostatnich 12 miesięcy w należytym świadczeniu usług księgowo-podatkowych i finansowych na rzecz osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym lub na rzecz działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli lub na rzecz osób fizycznych zainteresowanych tematyką Polityką Ekonomii Społecznej w ilości min. 40 godzin, - min. 1 osobą z wykształceniem wyższym posiadającą min.3 letnie doświadczenie marketingowe zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy w należytym świadczeniu usług doradztwa marketingowego na rzecz osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym lub na rzecz działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli lub na rzecz osób fizycznych zainteresowanych tematyką Polityką Ekonomii Społecznej w ilości min. 40 godzin, - min. 1 osobą z wykształceniem wyższym posiadającą min.3 letnie doświadczenie marketingowe zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy świadczeniu usług doradztwa osobowego na rzecz osób fizycznych zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym lub na rzecz działających Podmiotów Ekonomii Społecznej - ich przedstawicieli lub na rzecz osób fizycznych zainteresowanych tematyką Polityką Ekonomii Społecznej w ilości min. 40 godzin (wg wzoru w zał. nr 5 do SIWZ - wykaz osób)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do SIWZ), 2 pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie doradców - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień warunków umowy mogą dotyczyć: a) terminu wykonania usług w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidywalnych w dniu udzielenia zamówienia oraz w przypadku zmiany terminu wykonania usług przez instytucję pośredniczącą, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach, c) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, d) sposobu fakturowania usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://inkubatorkluczbork.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości Adres: ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 13:00, miejsce: Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości Adres: ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Byczyński Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla subregionu północnego Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 8.3 Wsparcie Podmiotów Ekonomii Społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- "REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2025"
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- Budowa lodowiska w gminie Kluczbork
- Zajęcia reedukacyjne i wsparcie psychologiczne
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego Orlik wraz z uzupełnieniem infrastruktury o kolejne funkcjonalności
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Utworzenie nowych usług dla MŚP - Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Miasto Szczecin poprzez wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej obsługi prawnej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: (3) Doradztwo finansowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.