Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Warszawa: Druk dwóch numerów magazynu Integracja i Dodatku wraz z ekspedycją i obsługą prenumeraty
Numer ogłoszenia: 159869 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, ul. Dzielna 1, 00-162 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5360111, 5360136, fax 0-22 6351182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.integracja.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk dwóch numerów magazynu Integracja i Dodatku wraz z ekspedycją i obsługą prenumeraty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk dwóch numerów magazynu Integracja i Dodatku wraz z ekspedycją i obsługą prenumeraty. Przedmiot zamówienia posiada następujące parametry: Magazyn Integracja CYKL WYDAWNICZY: dwumiesięcznik NAKŁAD: 50.000 egz FORMAT: 203x275 mm OBJĘTOŚĆ: 88 stron + 4 strony okładki + kupon (wszywany kupon prenumeraty) PAPIER: Okładka - kreda matowa (130 -150 g) Środki - papier o wysokiej bieli (nie niższa niż Galeria Fine silk) 70 g KOLOR: Full color ROZDZIELCZOŚĆ: 1600 dpi LINIATURA: 150 LPI DRUK: 4+4 offset OPRAWA: szyta drutem. Dodatek CYKL WYDAWNICZY: dwumiesięcznik NAKŁAD: 50.000 egz FORMAT: 175x250 mm (po obcięciu) OBJĘTOŚĆ: 20 stron (16 stron + 4 strony okładki) PAPIER: Okładka - kreda matowa 300 g, Środki - kreda matowa 90 g - papier o wysokiej bieli, próbka do akceptacji przed pierwszym drukiem KOLOR: 4+4 - okładka (4+4), środki (4+4) ROZDZIELCZOŚĆ: 2500 dpi LINIATURA: 175 LPI DRUK: offset OPRAWA: Szycie EUROZSZYWKAMI z zachowaniem standardu. . INNE: Okładki zabezpieczone lakierem offsetowym OKŁADKA - grzbiet okładki nie może być popękany ani kruszący się. Włókna muszą być odpowiednio ułożone, a technologia zaginania i szycia odpowiednio dobrana. W ramach usług związanych wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia usług STUDIA GRAFICZNEGO (przygotowalni): a) SKANOWANIE zdjęć papierowych, slajdów - ceny różnych formatów zdjęć b) PRZYGOTOWANIE DO DRUKU 92 kolumn przekazanych z redakcji w plikach QuarkXPress z Macintosh lub Indesign (pliki otwarte) - czyszczenie/obróbka graficzna zdjęć zeskanowanych oraz przychodzących z redakcji w elektronicznej wersji, podstawianie czystych zdjęć do dokumentów, na końcu robienie plików postscriptowych lub PDF - prosimy o podanie stawki za retusz zdjęć za 1 mb oraz przy założeniu, że jeden numer zawiera maksymalnie ok. 2500 mb. c) WYDRUK CZARNO-BIAŁY wszystkich kolumn (w dwóch formatach: 100% czyli A4 i 130 %, czyli A3 d) PRÓBNEGO WYDRUKU KOLOROWEGO - proof cyfrowego lub cromalinu lub matchprintu e) KOREKTA GRAFICZNA I KOLORYSTYCZNA f) NANOSZENIE POPRAWEK TEKSTOWYCH (stworzenie możliwości dokonywania ostatecznych korekt np. tekstowych czy graficznych w studiu graficznym wykonawcy przez pracownika redakcji Integracji - lokalizacja na terenie Warszawy lub pokrycie kosztów podróży/ umożliwienie transportu poza Warszawę), Ponadto, ZAMAWIAJĄCY stawia następujące WYMAGANIA w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) technologii CTP b) maksymalny czas na przygotowanie całego numeru (wraz z poprawkami) do druku od momentu otrzymania pierwszej części materiału z redakcji - 3 tygodnie, c) maksymalny czas potrzebny drukarni od momentu zesłania kompletnego materiału z przygotowalni do ekspedycji gotowego numeru - maksimum 5 dni, d) możliwość dostarczania materiału etapami - w małych partiach kolumn przesyłanych do studia graficznego łączem FTP. Elastyczny harmonogram przekazywania materiału z redakcji, tzn. dopuszczający przesunięcia terminów dostarczania poszczególnych partii oraz ich wielkości, e) studio graficzne dostępne dla redakcji Integracji od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, f) możliwość przekazywania materiału do druku w piątek po południu, tak, by weekend nie wymuszał opóźnień ze strony studia i drukarni, g) możliwość wprowadzania poprawek tj. wymiany stron na poprawione, już po wydruku ozalidu. h) udostępnienia łącza FTP i serwera do przesyłania materiałów z redakcji do studia graficznego i druku, i) stworzenie możliwości ostatecznej akceptacji plików do druku drogą elektroniczną j) naniesienia wszelkich poprawek w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia, nie później jednak niż do końca terminu określonego w harmonogramie, k) zapewnienia wykonania produktu wysokiej jakości, odpowiedniej szaty graficznej l) wyprodukowania wzorca do akceptacji i wykonania druku zgodnie z zaakceptowanym wzorcem. m) OBSŁUGI KURIERSKIEJ podczas przekazywania materiałów z redakcji i do redakcji, n) transportu gotowej publikacji z miejsca produkcji/studia graficznego, zgodnie z wyznaczonym harmonogramem do drukarni. o) dostarczenia wydruku próbnego (proof cyfrowy lub cromalin lub matchprint) w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania kompletnego materiału elektronicznego, Obsługa ekspedycji i prenumeraty, a w tym: a) druk adresów na papierze b) insertowanie c) insertowanie w określone miejsce d) kopertowanie e) koperta f) druk listu A4 jedn. g) falcowanie h)foliowanie i) foliowanie dwóch grzbietów j) naklejanie adresu k) wpisywanie danych do bazy adresowej l)obsługa prenumeraty i dystrybucji na terenie kraju i za granicę m) składowanie do 20 000 egz. nakładu na miejscu w drukarni przez co najmniej miesiąc na czas trwania wysyłki poszczególnych partii do odbiorców. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania obowiązków administratora danych osobowych prenumeratorów w rozumieniu Ustawy o ochronie danych osobowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.18.00.00 - Usługi w zakresie drukowania gazet Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.22.50.00 - Usługi projektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, a w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych przedmiotem zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania w zakresie produkcji i ekspedycji druków podobnego rodzaju i w podobnej wartości, z podaniem daty wykonania, przedmiotu i odbiorców. Za podobne uznaje się druki cykliczne, tygodników, miesięczników, kwartalników, o wartości od 100 000 PLN (brutto) w ramach jednego zamówienia, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (osób odpowiedzialnych za proces produkcji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) Oświadczenie o nieposiadaniu przez Wykonawcę wymagalnych zobowiązań wobec Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.integracja.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji ul. Sapieżyńska 10a (V piętro) 00-215 Warszawa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji ul. Sapieżyńska 10a (V piętro) 00-215 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PARTNER 2006 - wsparcie projektów realizowanych na rzecz osób niepełnosprawnych przez organizacje pozarządowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- "Przygotowanie materiałów bazowych służących do opracowania "Atlasu historycznego Rzeczypospolitej "Ruś Czerwona w drugiej połowie XVI wieku"
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
- Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego "Puls Jaworzna"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.