Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Opole: Zakup komputera PC wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 15990 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem , ul. Reymonta 8, 45-066 Opole, woj. opolskie, tel. 077 454-54-01, faks 077 453-61-06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup komputera PC wraz z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wg opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 1 do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie warunku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.12 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem 45-066 Opole, ul. Reymonta 8 - pokój nr 107 - zamówienia publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem 45-066 Opole, ul. Reymonta 8 - Sekretariat Zespołu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/97/2025 Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa produktów leczniczych dla Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu (2 zadania)
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie myjni endoskopowej wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
- D/92/2025 Zakup i dostawa lodówki oraz mebli medycznych na wyposażenie obiektów dydaktycznych Wydziału Lekarskiego UO.
- D/83/2025 Zakup i dostawa mebli medycznych oraz aparatury medycznej na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD ŻOŁNIERZAMI ORAZ PRACOWNIKAMI RON JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2286
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup 14 zestawów komputerowych oraz 9 notebooków dla pracowników Filii AWF"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Kutno
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz zestawu multimedialnego"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Kamień, w ramach projektu pn.: "Nowa jakość kształcenia w Gminie Kamień"
- "Zakup sprzętu multimedialnego i TIK"
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





