Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-08
Gdańsk: Sukcesywna dostawa modułów GBIC i konwerterów światłowodowych do wyposażenia węzłów sieci światłowodowej TASK
Numer ogłoszenia: 159911 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa modułów GBIC i konwerterów światłowodowych do wyposażenia węzłów sieci światłowodowej TASK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa określonych w załączniku nr 6 do SIWZ modułów GBIC i konwerterów światłowodowych do wyposażenia węzłów sieci światłowodowej TASK. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również transport przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem przedmiotu zamówienia oraz ubezpieczenie na całej trasie (CIF Gdańsk). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia na do siedziby Zamawiającego, Politechnika Gdańska, Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Centrum Informatyczne TASK, Nowy budynek Wydziału ETI III p. na swój koszt, w terminie ustalonym z Zamawiającym. Odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Koszty opakowania i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca. 3.Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia dostarczane w ramach zamówienia były fabrycznie nowe. 4.Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 5. Składanie zamówień cząstkowych będzie się odbywać z zastosowaniem formularza zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. W oparciu o wypełniony przez Zamawiającego formularz zamówienia, Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe urządzenia w terminie 28 dni od złożenia zamówienia. 6.Każda partia dostarczanych modułów i konwerterów musi być zgodna z wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku niezgodności dostarczanych urządzeń z w/w specyfikacją, dostawa nie zostanie odebrana, a Zamawiający naliczy kary umowne zgodnie ze stosownymi zapisami wzoru umowy. 7.Do każdej dostawy Wykonawca jest zobowiązany dołączyć karty katalogowe każdego typu modułu będącego przedmiotem dostawy, potwierdzające spełnianie przez dostarczane moduły wymagań technicznych SIWZ. 8.Do każdej dostawy Wykonawca jest zobowiązany dołączyć specyfikację dostawy, sporządzoną w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 2 do umowy. Podpisanie bez zastrzeżeń dostarczonej specyfikacji przez przedstawiciela Zamawiającego będzie stanowić podstawę do wystawienia faktury. 9.Ilości podane w formularzu cenowym są szacunkowe i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości, to jest w ilościach wskazanych w formularzu cenowym, bez konieczności zmiany umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych urządzeń w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę złożoną przez Wykonawcę. 10.Rzeczywiste ilości zamawianych produktów wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 11.W trakcie realizacji umowy liczba sztuk poszczególnych produktów może ulec zmianie, ale wartość całkowita umowy nie zostanie przekroczona. 12.Dostawa przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, a wielkość i częstotliwość dostaw wynikać będzie z dyspozycji składanych przez upoważnionych pracowników CI TASK. 13.Wykonawca realizuje dostawę po wcześniejszym (telefonicznym lub faksowym) ustaleniu z pracownikiem Zamawiającego daty i godziny dostawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.62.10.00 - Aparatura światłowodowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć swa ofertę przed terminem składania ofert wadium w wysokości 5.000 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 2) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a); 3)FORMULARZ RZECZOWO-CENOWY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy, której strony nie mogły przewidzieć w momencie podpisania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B, pok. 207, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B, pok. 207, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. 2.Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 16.06.2011 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, Gmach Główny Skrzydło B, pok. 212; 3. Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: ZP/187/022/D/10..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa gryzoni hodowlanych głęboko mrożonych pojedynczo, królików dorosłych głęboko mrożonych, tuszek króliczych z podrobami do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026.
- Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz PFB.
- Dostawa systemu do drenażu żylnego i koszulek naczyniowych
- Usługa obsługi audiowizualnej Forum Przedsiębiorstw w Gdyni
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kamienna Grobla 7 lok. 23, ul. Kamienna Grobla 7 lok. 37, ul. Mostek 34 lok. 9 i ul. Wejhera 11D lok. 17 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.