Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Gliwice: Zakup i dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 159912 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Gliwicach , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2318888 w. 304, faks 32 2318888 w. 401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego wraz z jego montażem/instalacją i uruchomieniem. Zakres zamówienia obejmuje także szkolenie personelu Zamawiającego przez Wykonawcę oraz serwis gwarancyjny dostarczonego sprzętu. Zamówienie obejmuje 13 pakietów (części, zadań) nw.: Pakiet nr 1- Aparat do znieczulenia ogólnego wraz z wyposażeniem Pakiet nr 2 - Respirator stacjonarno-transportowy - 2 szt. Pakiet nr 3- Zestaw do monitorowania funkcji życiowych pacjenta z jednostką centralną na cztery stanowiska (dla Oddz. Anestezjologii i Intensywnej Terapii) Pakiet nr 4 - Videogastroskop Pentax EG-290Kp - 2 szt. Pakiet nr 5 - Videokolonoskop Pentax EC-380Fk2p - 1 szt. Pakiet nr 6 - Lampa rentgenowska do cyfrowego aparatu stacjonarnego Philips Digital Diagnost typ 989000085831 (Lampa SRO 2550 ROT 350) Pakiet nr 7 - Głowica do aparatu ultrasonograficznego Aloka SSD4000 Pakiet nr 8 - Defibrylator - 1 szt. Pakiet nr 9 - Lampa operacyjna sufitowa Pakiet nr 10 - Kardiomonitory przenośne - 3 szt. Pakiet nr 11 - Cystoskop Pakiet nr 12 - Bronchofiberoskop intubacyjny Pakiet nr 13 - Aparat EKG 12-kanałowy - 4 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.18.00-9, 33.12.15.00-9, 33.12.50.00-1, 33.15.78.00-3, 33.16.81.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwisu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice
Sekcja Zamówień Publicznych i Umów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna, (budynek nr 4 - Administracja, pokój nr 001) Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią SP Zakład Opieki Zdrowotnej w Gliwicach, ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Aparat do znieczulenia ogólnego wraz z wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1- Aparat do znieczulenia ogólnego wraz z wyposażeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwisu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Respirator stacjonarno-transportowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Respirator stacjonarno-transportowy - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwsiu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- Zestaw do monitorowania funkcji życiowych pacjenta z jednostką centralną na cztery stanowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3- Zestaw do monitorowania funkcji życiowych pacjenta z jednostką centralną na cztery stanowiska (dla Oddz. Anestezjologii i Intensywnej Terapii).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11;13), czas reakcji serwsiu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Videogastroskop Pentax EG-290Kp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Videogastroskop Pentax EG-290Kp - 2 szt. (dla Pracowni Endoskop.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.18.00-9, 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwisu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Videokolonoskop Pentax EC-380Fk2p.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Videokolonoskop Pentax EC-380Fk2p - 1 szt. (dla Pracowni Endoskop.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.18.00-9, 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwisu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Lampa rentgenowska do cyfrowego aparatu stacjonarnego Philips Digital Diagnost typ 989000085831 (Lampa SRO 2550 ROT 350).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Lampa rentgenowska do cyfrowego aparatu stacjonarnego Philips Digital Diagnost typ 989000085831 (Lampa SRO 2550 ROT 350).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.18.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwisu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Głowica do aparatu ultrasonograficznego Aloka SSD4000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Głowica do aparatu ultrasonograficznego Aloka SSD4000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.18.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwisu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Defibrylator - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Defibrylator - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwisu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Lampa operacyjna sufitowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Lampa operacyjna sufitowa (Sala Operacyjna -chirurgiczna).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwisu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Kardiomonitory przenośne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - Kardiomonitory przenośne - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.18.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwisu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Cystoskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - Cystoskop -1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.18.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji wyrazony w miesiącach (dot. pakiet:4; 5; 6; 7; 8; 10; 11; 13), czas reakcji serwisu wyrazony w godzinach (dot. pakiet:1,2,3,9,12) - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Bronchofiberoskop intubacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 - Bronchofiberoskop intubacyjny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Aparat EKG 12-kanałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 - Aparat EKG 12-kanałowy - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji wyrażony w miesiącach (dot.pakietu:4;5;6;7;8;10;11;13) Czas rekcji serwisu wyrażony w godzinach (dot. pakietu:1,2,3,9,12) - 5
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem samochodu z podnośnikiem koszowym z operatorem, bez monitoringu dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach użytkowanych przez Urząd Miejski w Gliwicach w okresie 12 miesięcy
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup zestawu endourologicznego
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.