Ogłoszenie z dnia 2010-06-08
Kraków: Wykonanie zagospodarowania terenu wokół nowobudowanej siedziby Urzędu Skarbowego w Gorlicach
Numer ogłoszenia: 159938 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, faks 012 255 74 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zagospodarowania terenu wokół nowobudowanej siedziby Urzędu Skarbowego w Gorlicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót uzupełniających polegających na zagospodarowaniu terenu wokół nowobudowanej siedziby Urzędu Skarbowego w Gorlicach: budowa parkingów, chodników, dróg oraz wykonanie odwodnienia, oświetlenia, zieleni oraz małej architektury, zgodnie z: - decyzją pozwolenia na budowę z dnia 23.04.2010 roku, znak AB 7351-175/2010 - dokumentacją projektowo-kosztorysową - protokołem konieczności nr 9 z dnia 04.05.2010 spisanym przez Zastępcę Inwestycyjnego, w sposób określony w STWiOR będącej załącznikiem do SIWZ nr OG-3/2511-20/08/3 z dnia 10.07.2008 roku i przekazanej Wykonawcy w dniu podpisania umowy nr OG-3/2511-20/08/3 z dnia 10.09.2008 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ERBET Sp. z o.o., ul. Węgierska 148B, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1020347,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 982200,00
Oferta z najniższą ceną: 982200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 982200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z prowadzeniem inwestycji dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Gorlicach oraz faktem, że Ministerstwo Finansów pismem z dnia 1 grudnia 2008r , znak FR5/203/634/IZW/07/3231 wyraziło zgodę na zakup działki pod budowę parkingów i zatwierdziło WKI oraz finansowanie inwestycji, zaszła konieczność wykonania zagospodarowania tejże działki tj. budowę parkingów, wykonanie oświetlenia, odwodnienia i zieleni - jako uzupełnienie robót związanych z wykonaniem zagospodarowania terenu, które wykonuje ERBET Sp.z o.o. w ramach zadania podstawowego. Powyższy zakres robót będzie wykonany w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę z dnia 23.04.2010r., dokumentację projektowo-kosztorysową opracowaną w lutym 2010r. oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót przekazaną Wykonawcy w dniu podpisania umowy nr OG-1/2511- 20/08/30 z dnia 10 września 2008r. W przeprowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na realizację w/w inwestycji, zarówno w treści SIWZ nr OG-3/2511- 20/08/3 z dnia 10.07.2008r jak i zawartej umowie nr OG-1/2511- 20/08/30 z dnia 10 września 2008r. w § 3 ust. 8 znalazł się zapis dotyczący zamówień uzupełniających. Łączna kwota udzielonych zamówień uzupełniających wynosi 3 185 994,38 zł i nie przekracza 50% zamówienia podstawowego. Nadmienia się również, że zagospodarowanie dotyczy obydwu działek zarówno pierwotnej jak i zakupionej w 2009 roku od PKP. Biorąc pod uwagę: - udzielenie warunków gwarancji na całą inwestycję, - ograniczenie kosztów organizacyjnych ze względu na technologię wykonawstwa, bowiem w/w roboty budowlane winny być realizowane sukcesywnie wraz z robotami objętymi umową podstawową stwierdza się, że przedmiotowe postępowanie powinno umożliwić Wykonawcy jak najwcześniejsze przygotowanie harmonogramu robót uwzględniającego zarówno roboty z umowy podstawowej jak i roboty objęte zamówieniami dodatkowymi i uzupełniającymi.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Oświetlenie ulicy Nazaretańskiej w Krakowie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równoważnego.
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla WIMiR, lab.04(B-2) DE-dzp.272-072/25
- "Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
- Wykonywanie usług ślusarskich na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.