Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-10
Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 15998 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego , ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6194756, faks 022 6193560, 6196138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do 7 przychodni podległych SZPZLO w Warszawie, ul. Jagiellońska 34 zlokalizowanych w 5 budynkach na terenie Pragi-Północ. Wykaz przychodni będzie stanowił załącznik do umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: 1) zadanie nr 1 - wkłucia 2) zadanie nr 2 - system próżniowego pobierania krwi 3) zadanie nr 3 - cewniki z wyposażeniem 4) zadanie nr 4 - akcesoria i materiały dla ginekologii 5) zadanie nr 5 - sprzęt i materiały laboratoryjne 6) zadanie nr 6 - sprzęt i materiały ogólnomedyczne 7) zadanie nr 7 - nici i ostrza chirurgiczne 8) zadanie nr 8 - rękawice 9) zadanie nr 9 - bielizna i odzież jednorazowego użytku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.64.12.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia niniejszej umowy nie mogą być zmienione w stosunku do treści oferty, na podstawie której został wybrany Wykonawca, z zastrzeżeniem pkt. a, b, c i d: a) zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze stron, b) w przypadku zakończenia produkcji, wycofania z rynku lub czasowej niedostępności wyrobu stanowiącego przedmiot umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych lub lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie Wykonawcy, c) w przypadku zakontraktowania przez Narodowy Fundusz Zdrowia u Zamawiającego mniejszej w stosunku do oferowanej liczby świadczeń zdrowotnych lub po cenach niższych od ponoszonych przez Zamawiającego kosztów tych świadczeń, mających zasadniczy wpływ na sytuację majątkową strony, dopuszcza się zmniejszenie ilości w stosunku do określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, d) jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze stron wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym umową, jest niemożliwe lub znacznie utrudnione.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ, 03-719 Warszawa ul.Jagiellońska 34, pokój 23 II piętro w budynku administracji..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 12:30, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ, 03-719 Warszawa ul.Jagiellońska 34, pokój 14 KANCELARIA I piętro w budynku administracji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WKŁUCIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.64.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYSTEM PRÓŻNIOWEGO POBIERANIA KRWI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.64.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CEWNIKI Z WYPOSAŻENIEM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.64.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: AKCESORIA I MATERIAŁY DLA GINEKOLOGII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.64.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĘT I MATERIAŁY LABORATORYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.64.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPRZĘT I MATERIAŁY OGÓLNOMEDYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.64.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: NICI I OSTRZA CHIRURGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.64.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: RĘKAWICE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.64.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: BIELIZNA I ODZIEŻ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.11-4, 33.14.16.25-7, 33.64.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków -cześć I
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów jednorazowych
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów naczyniowych (ZP-49/2025)
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.