Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Jelenia Góra: Dostawa druków medycznych, kopert i książek
Numer ogłoszenia: 159995 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, fax 075 7543883.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków medycznych, kopert i książek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa druków medycznych, kopert i książek z podziałem na zadania tj.: Pakiet nr 1- DRUKI AKCYDENSOWE ; Pakiet nr 2 - KOPERTY; Pakiet nr 3- DRUKI MEDYCZNE; Pakiet nr 4- DRUKI MEDYCZNE- ROBIONE wg wzoru Zamawiającego ; Pakiet nr 5 - KOPERTY; Pakiet nr 6- KSIAŻKA KONTROLI ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH I PSYCHOTROPOWYCH ; Pakiet 7- RECEPTA ZWYKŁA
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ. W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk oferty -na podstawie załącznika nr 2 , b) szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 ), c) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru w ciągu 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 3 d)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min. termin płatności: min. 30 dni ) - należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2, e)zobowiązanie Wykonawcy do zachowania stałości cen na oferowany asortyment przez okres min. 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy - należy wpisać w formularzu oferty załącznik nr 2 , f)określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 - należy uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2, g)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, h)oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2, i)oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), j)dot. pakietu nr 6- dołączyć oświadczenie, że zaoferowany produkt będzie wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11.09.2006 r. w sprawie środków odurzających, substancji psychotropowych, preparatów kategorii I i preparatów zawierających te środki. k)Dot. pakietu nr 7 - oświadczenie, że zaoferowany produkt będzie wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28.09.2004 r. w sprawie recept lekarskich ( Dz. U. Nr 213 poz. 2164) l)Dot. pakietu nr 7- Wykonawca musi mieć podpisaną umowę z NFOZ na drukowanie recept - dołączyć ksero umowy ww. sprawie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wojewódzki ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelnia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024- niski parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO -SEKRETARIAT SZPITALA pok. 171.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DRUKI AKCYDENSOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 21 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koperta utajniona do list płac.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DRUKI MEDYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 38 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DRUKI MEDYCZNE- ROBIONE wg wzoru Zamawiającego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KOPERTY RÓŻNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Książka kontroli środków odurzających i psychotropowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Recepta zwykła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Remonty kapitalne turbozespołów w: EW Kopin (TZ-2), EW Olszna (TZ-1), EW Głębinów (TZ-2), EW Włodzice (TZ-2), EW Pilchowice I (TZ-5) oraz EW Szklarska Poręba I (TZ)
- EW Bystrzyca Kłodzka - remont kanału odpływowego z cyplem - wykonanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia, pomieszczeń, budynków i terenu przyległego do obiektów MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- "MAŁA ARCHITEKTURA WOKÓŁ WIEŻY NA SOŁTYSIEJ GÓRZE" - zagospodarowanie terenu
- Przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi- Etap II- oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.