eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczercówbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Podklucze, kanalizacji sanitarnej oraz odcinka wodociągu w m. Niwy - Gmina Szczerców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-08

POZYCJA 16003

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczerców: budowa kanalizacji sanitarnej w m. Podklucze, kanalizacji sanitarnej oraz odcinka wodociągu w m. Niwy - Gmina Szczerców Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Szczerców, do kontaktów: Elżbieta Próba, ul. Pułaskiego 8, 97-420 Szczerców, woj. łódzkie, tel. 044 6318059, fax 044 6318079, e-mail: mkszczercow@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): szczercowgw.e-bip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w m. Podklucze, kanalizacji sanitarnej oraz odcinka wodociągu w m. Niwy - Gmina Szczerców. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m. Podklucze, Niwy - Gmina Szczerców. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Podklucze, kanalizacji sanitarnej oraz odcinka wodociągu w m. Niwy - Gmina Szczerców 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: w/g specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót kanalizacji sanitarnej w m. Podklucze: -kanał grawitacyjny z PVC fi200 -1306mb, -kanał tłoczny z PE fi90 -320mb, -pompownia o średnicy wewnętrznej 1200 -1szt wraz z przyłączem energetycznym, -studzienki kanalizacyjne z PVC fi425 -29 szt, -studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych o fi1000 -3 szt, -rozbiórka i odtworzenie nawierzchni-960 m². Zakres robót kanalizacji sanitarnej oraz odcinka wodociągu w m. Niwy: -kanał grawitacyjny z PVC fi200 -2011 mb, -kanał tłoczny z PE fi63-162 mb, -pompownia o średnicy wewnętrznej 1200-1 szt wraz z przyłączem energetycznym, -studzienki kanalizacyjne z PVC fi425-49 szt, -studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych o fi 1000-8 szt, -kanał grawitacyjny z PVC fi160/przykanaliki/-44szt/224mb, -sieć wodociągowa z PVC fi110 -50,5 mb, -naprawa nawierzchni -1630m². 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 35.000,00PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie sieci wodociągowo-kanalizacyjnej wartości co najmniej 200 000,00zł i roboty budowlanej w zakresie wykonania dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 100 000,00zł. b/posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej; sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /SIWZ/. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: w/g zasady spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 6 ppkt 1/ SIWZ muszą być: oświadczenie - załącznik nr 2; 1/b) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 6 ppkt 2a) SIWZ muszą być: - wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje 1/c) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 6 ppkt 2b) SIWZ muszą być: - kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami w zakresie dróg i sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert. 2/W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: 2/a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert ; 2/b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2/c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 punkt 9 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Brak któregokolwiek w/w dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy i uznanie jego oferty za odrzuconą. 3/Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: 3/a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to również spółek cywilnych. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą, 3/b)wypełniony druk \Oferta\, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 3/c)zaakceptowany i parafowany wzór umowy załącznik nr 3 Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 4/Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, a na potwierdzenie wniesienia wadium załączyć do oferty dowód jego wniesienia. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania przetargowego. 5/Zamawiający wymaga złożenia kosztorysów, na podstawie których Wykonawca dokonał wyliczenia ceny ofertowej wraz z zestawieniami robocizny, materiałów i sprzętu. Kosztorysy ofertowe winny być przedłożone w opcji \Kalkulacja uproszczona\ i obejmować podstawę wyceny, opis pozycji kosztorysowej, jednostkę obmiaru, ilość, cenę jednostkową i wartość pozycji. Zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu muszą obejmować nazwę elementu, jednostki miary, ilości , ceny jednostkowe, wartości. Kosztorysy nie będą podlegać sprawdzeniu i służyć będą jako element pomocniczy. UWAGA: Wszystkie w/w wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e)ofertę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 7 ppkt 2a),2b),2c),2d) SIWZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art.366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szczercowgw.e-bip.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: koszty wykonania kserokopii dokumentacji projektowej i SIWZ w przypadku dostarczenia jej w formie papierowej. Zapłata za zaliczeniem pocztowym lub gotówką. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2007, godzina 12:00, Urząd Gminy w Szczercowie, pok. nr 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.