eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecWykonanie robót związanych z budową kanalizacji sanitarnej w Lublińcu, realizowanych w ramach zadania pod nazwąKompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lubliniec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Lubliniec: Wykonanie robót związanych z budową kanalizacji sanitarnej w Lublińcu, realizowanych w ramach zadania pod nazwą: Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lubliniec.
Numer ogłoszenia: 160079 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z budową kanalizacji sanitarnej w Lublińcu, realizowanych w ramach zadania pod nazwą: Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lubliniec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową kanalizacji sanitarnej w Lublińcu obejmujące: ZADANIE NR 1 - LUBLINIEC, UL. KS.E.SZRAMKA Zakres robót: - budowa kanału z rur PCV o średnicy 200mm, o długości 402,5 mb, w tym 40,5mb przewiertem pod torami kolejowymi wraz z założeniem rury ochronnej PEHD PE100 SDR 11 PN 16 o średnicy 355/32,2 mm oraz jej uszczelnieniem, - wykonanie 13 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200mm, - wykonanie 14 przyłączy z rur PCV o średnicy 160mm, o łącznej długości 109,5 mb zakończone studnią rewizyjną PCV o śr. 315mm ZADANIE NR 2 - LUBLINIEC, UL. WILIMOWSKIEGO Zakres robót: - budowa kanału z rur kamionkowych o średnicy 200mm, o długości 88,2 mb, - wykonanie 6 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000mm, - wykonanie 2 przyłączy o długości 10,4mb z rur kamionkowych o średnicy 150mm zakończonych studnią rewizyjną PCV o śr. 425mm. ZADANIE NR 3 - LUBLINIEC, UL. HLONDA Zakres robót: - budowa kanału z rur kamionkowych o średnicy 200mm, o długości 497,3 mb, w tym 20mb przewiertem pod istniejącym rowem melioracyjnym wraz z założeniem rury ochronnej stalowej o średnicy 300mm oraz jej uszczelnieniem, - wykonanie 15 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000mm, - wykonanie 4 przyłączy wg dokumentacji, o łącznej długości 18,1mb z rur kamionkowych o średnicy 150mm zakończonych studnią rewizyjną, - w ramach zadania dodatkowo należy wykonać 11 przyłączy o łącznej długości 70,5mb zakończonych zaślepkami. ZADANIE NR 4 - LUBLINIEC, UL. CZĘSTOCHOWSKA (od skrzyżowania z ul. Tysiaclecia do rejonu ronda Opolczyka) Zakres robót: - budowa kanału z rur kamionkowych o średnicy 200mm, o długości 338,3 mb, w tym 3 przewierty o łącznej długości 64,9mb pod istniejącymi jezdniami wraz z założeniem rur ochronnych stalowych o średnicy 300mm oraz ich uszczelnieniem, -włączenie nowowybudowanego kanału do studni S88 o rzędnych 253,35/250,45m n.p.m., - wykonanie 17 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000mm, - wykonanie 7 przyłączy o łącznej długości 17,9mb z rur kamionkowych o średnicy 150mm, zakończonych studnią rewizyjną PCV o śr. 425mm..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: -dla zadania 1 - 8.000,- zł (osiem tysięcy złotych), -dla zadania 2 - 1.500,- zł (jeden tysiąc pięćset złotych), -dla zadania 3 - 8.000,- zł (osiem tysięcy złotych), -dla zadania 4 - 8.000,- zł (osiem tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i wpisaną na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą z wymienionymi wyżej uprawnieniami, niezależnie od tego, czy składa ofertę na wykonanie jednego czy wszystkich zadań będących przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/przetargizamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Paderewskiego 7a 42-700 Lubliniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, pok. 14 ul. Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.