eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaDostawa oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 31.000,00 dm3 na potrzeby Rejonów Eksploatacji Budynków nr 1 i 4 w Rudzie Śląskiej w sezonie grzewczym 2007/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-07

Ruda Śląska: Dostawa oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 31.000,00 dm3 na potrzeby Rejonów Eksploatacji Budynków nr 1 i 4 w Rudzie Śląskiej w sezonie grzewczym 2007/2008.
Numer ogłoszenia: 160105 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2420133 w. 133, fax 032 2420881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 31.000,00 dm3 na potrzeby Rejonów Eksploatacji Budynków nr 1 i 4 w Rudzie Śląskiej w sezonie grzewczym 2007/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 31.000,00 dm3 na potrzeby Rejonów Eksploatacji Budynków nr 1 i 4 w Rudzie Śląskiej w sezonie grzewczym 2007/2008.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. Zamawiający dokona wyboru ofert ważnych i odpowiednich. 2.Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim. c) Oferta winna być złożona w terminie i miejscu określonym przez Zamawiającego. 3.Oferta odpowiednia spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca winien wykazać, że: -zrealizował w okresie ostatnich 3 lat (od 2004 do 2006 r.) minimum 3 dostawy oleju opałowego o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Za zamówienie porównywalne uważa się zrealizowaną dostawę o wartości min. 50 000,00zł brutto. Wyspecyfikowane dostawy muszą być potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających z zaznaczeniem, że zostały one wykonane z należytą starannością. -posiada minimum dwie autocysterny przeznaczone do transportu paliw ciekłych. 4.Oferta musi być zgodna w zakresie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji z wymogami zawartymi w SIWZ oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 4 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy bądź wykonawców (np. konsorcjum) ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wraz z opłatą skarbową. 5. Aktualne zaświadczenia : -z właściwego Urzędu Skarbowego oraz -właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego. Uwaga: Zaświadczenia z ZUS-u oraz Urzędu Skarbowego uznaje się za ważne w dniu otwarcia ofert, jeżeli nie upłynął ich termin ważności określony w zaświadczeniu, a jeżeli termin ten nie jest określony, to jeżeli zostały one wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 7. Parametry techniczne oleju opałowego lekkiego, który będzie dostarczany do Zamawiającego, ustalone przez producenta. 8. Wykaz posiadanych środków do transportu paliw wg wzoru przedstawionego w w załączniku nr 4 do SIWZ wraz z: a. świadectwo dopuszczenia pojazdu do transportu niektórych towarów niebezpiecznych. b. protokół badań zbiornika do przewozu materiałów niebezpiecznych. c. świadectwo legalizacji odmierzaczy paliw. 9. Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach (od 2004 do 2006 r.) minimum 3 zamówień a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Za zamówienie porównywalne uważa się zrealizowanie dostaw oleju opalowego o wartości min. 50.000,00 zł. brutto. Zestawienie należy wykonać zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 5 do SIWZ. 10. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Referencje od poprzednich zamawiających muszą zawierać stwierdzenie, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością 11. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1. 12. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 6. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszej SIWZ rozdz. VII pkt 3, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.mpgm.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej ul.1-go Maja 218, w pokoju nr 20 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.