Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Kraków: Badanie pn.: Praca i integracja społeczna osób niepełnosprawnych w województwie małopolskim
Numer ogłoszenia: 160175 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie pn.: Praca i integracja społeczna osób niepełnosprawnych w województwie małopolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje badania pn.:Praca i integracja społeczna osób niepełnosprawnych w województwie małopolskim, których celem jest dostarczenie wiedzy na temat możliwości wprowadzenia zintegrowanych działań w zakresie dobrego zarządzania niepełnosprawnością na rynku pracy, a przez to podniesienie jakości, skuteczności i efektywności aktywizacji zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Badanie będzie się składało z trzech części: I. Analiza danych wtórnych: W I części Wykonawca dokona analizy desk research zidentyfikowanych przez Zamawiającego źródeł pod kątem między innymi wsparcia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na terenie województwa małopolskiego w oparciu o pytania badawcze znajdujące się w załączniku nr 1 do umowy. Wykonawca opracuje raport z analizy desk research, stanowiący pierwszą część raportu zbiorczego. II. Indywidualne wywiady pogłębione z osobami niepełnosprawnymi, przedstawicielami pracodawców oraz powiatowych urzędów pracy: W II części badania Wykonawca skonsultuje scenariusze wywiadów dostarczone przez Zamawiającego. Ostateczna forma narzędzi badawczych powinna umożliwić Wykonawcy pozyskanie informacji pozwalających na odwiedź na pytania badawcze i osiągnięcie celów badawczych. Wykonawca zrekrutuje respondentów do indywidualnych wywiadów pogłębionych (przedstawicieli powiatowych urzędów pracy oraz pracodawców zatrudniających osoby niepełnosprawne - na podstawie listy teleadresowej dostarczonej przez Zamawiającego; osoby niepełnosprawne oraz pracodawców nie zatrudniających osób niepełnosprawnych - własnymi środkami). Wykonawca przeprowadzi łącznie 131 indywidualnych wywiadów pogłębionych na terenie województwa małopolskiego: 21 z przedstawicielami powiatowych urzędów pracy, 50 z pracodawcami i 60 z osobami niepełnosprawnymi. Przed przeprowadzeniem badania wykonawca skonsultuje listę wybranych respondentów z Zamawiającym. W oparciu o przygotowane scenariusze wywiadów Wykonawca przeprowadzi indywidualne wywiady pogłębione oraz opracuje transkrypcje i raport, stanowiący drugą część raportu zbiorczego. III. Raport zbiorczy i prezentacja wyników: Wykonawca opracuje raport zbiorczy złożony z dwóch raportów cząstkowych stanowiących wynik realizacji dwóch zadań badawczych (desk research, indywidualne wywiady pogłębione). Wykonawca opracuje również streszczenie raportu zbiorczego o objętości około 40 stron maszynopisu. Wykonawca zaprezentuje wyniki dwóch etapów badania (analiza danych wtórnych, indywidualne wywiady pogłębione) podczas spotkania zorganizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektu umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W zakresie doświadczenia zawodowego: a)w celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w pkt 1.1) b) SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych świadczy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizował lub realizuje: - przynajmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu badań z zakresu problematyki społecznej, realizowanych techniką indywidualnych wywiadów pogłębionych (przynajmniej 30 wywiadów w każdym z badań), o zasięgu co najmniej regionalnym, - przynajmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu badań desk research z zakresu problematyki społecznej (w każdym z badań analizie poddano dokumenty o łącznej ilości stron minimum 500), 2. W zakresie posiadania określonego potencjału kadrowego: a)w celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w pkt 1.1) c) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie realizacji badań będzie dysponował odpowiednim personelem, w tym w szczególności: - jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika projektu - posiadającą doświadczenie w realizacji badań w zakresie problematyki społecznej, polegające na kierowaniu co najmniej 2 projektami badawczymi z tego zakresu, o zasięgu co najmniej regionalnym, w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym; - jedną osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie analizy danych zastanych, która posiada doświadczenie w przeprowadzaniu analizy desk research z zakresu problematyki społecznej i jest autorem lub współautorem co najmniej 3 raportów w tym zakresie, w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym; - jedną osobą odpowiedzialną za koordynację procesu rekrutacji respondentów do badania oraz przeprowadzenie indywidualnych wywiadów pogłębionych, odpowiadającą również za właściwe przeszkolenie ankieterów rekrutujących respondentów oraz osoby przeprowadzające indywidualne wywiady pogłębione, która w okresie ostatnich trzech lat lub krótszym koordynowała przynajmniej 3 społeczne projekty badawcze w zakresie, o którym mowa powyżej; - co najmniej siedmioma osobami odpowiedzialnymi za przeprowadzanie indywidualnych wywiadów pogłębionych, które posiadają doświadczenie w przeprowadzaniu indywidualnych wywiadów pogłębionych w zakresie problematyki społecznej (każda z nich przeprowadziła co najmniej 30 indywidualnych wywiadów pogłębionych w okresie ostatnich trzech lat lub krótszym); - jedną osobą odpowiedzialną za przygotowanie raportu z projektu badawczego, która jest autorem lub współautorem co najmniej 3 opracowań w zakresie problematyki społecznej; w ramach których przeprowadzała analizę oraz dokonywała interpretacji danych jakościowych, w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym. Ta sama osoba może pełnić jednocześnie kilka funkcji, np. Kierownika projektu i osoby odpowiedzialnej za przygotowanie raportu z projektu badawczego, pod warunkiem spełnienia wszystkich kryteriów przypisanych wskazanym funkcjom. I nadto: 3.Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obejmujący co najmniej; -przynajmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu badań z zakresu problematyki społecznej, realizowanych techniką indywidualnych wywiadów pogłębionych (przynajmniej 30 wywiadów w każdym z badań), o zasięgu co najmniej regionalnym, -przynajmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu badań desk research z zakresu problematyki społecznej (w każdym z badań analizie poddano dokumenty o łącznej ilości stron minimum 500). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane lub wykonywane przez Wykonawców zamówienie zostało wykonane należycie lub jest wykonywane należycie muszą zawierać, co najmniej: 1) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, 2) wskazanie podmiotu na rzecz, którego realizowane było zamówienie, 3) opinię podmiotu wskazanego w pkt. 2) stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, 4) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. 2), 4. Oświadczenie Wykonawcy wraz z informacjami potwierdzającymi posiadanie określonego potencjału kadrowego (CV).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego: 1) do umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej; 2) umowa wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej, 3) umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej; 4) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie; 5) okres realizacji umowy wskazany jest w Załączniku nr 5 do SIWZ; 6) zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego są dokonywane na zasadach i w trybie wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ - projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) umowa jest nieważna: a) w całości - jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 146 ustawy, b) w części - w częścach wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialnośc za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Kwestie szczegółowe odnoszące się do zasad wykonania niniejszego zamówienia uregulowane są w Załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ - projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE
ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków
tel. (0-12) 422-06-36;
fax. (0-12) 422-06-36 wew. 44.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 11:00, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków tel. (0-12) 422-06-36; fax. (0-12) 422-06-36 wew. 44 pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Małopolskiego Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I, projektu realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie dostępności gabinetów stomatologicznych i usług świadczonych na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.
- PZP.3.2025 - Przeprowadzenie badania ilościowego (ankieta internetowa CAWI) dorosłych migrantów z Ukrainy mieszkających w Polsce.
- Organizacja,koordynacji i przeprowadzeniu badania jakościowego (indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz badania typu foresight z użyciem platformy IT) oraz sporządzenie i zaprezentowaniu wyników
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.