Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-23
Przasnysz: WYPOSAŻENIE ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH GMINY PRZASNYSZ-
ZAKUP I MONTAŻ SPRZĘTU ICT, AUDIOWIZUALNEGO I TABLIC INTERAKTYWNYCH
Numer ogłoszenia: 160179 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli , ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 29 752 32 50, faks 29 752 32 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH GMINY PRZASNYSZ- ZAKUP I MONTAŻ SPRZĘTU ICT, AUDIOWIZUALNEGO I TABLIC INTERAKTYWNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i instalacja sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego i tablic interaktywnych do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu - Innowacyjne przedszkola w gminie Przasnysz współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Przasnysz wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każda pozycja części zamówienia musi być wyceniona przez Wykonawcę. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie wymienione niżej części: Część 1 Sprzęt ICT Część 2 Sprzęt audiowizualny Część 3 Tablice interaktywne 2. Zakres dostawy obejmuje następujące oddziały przedszkolne na terenie Gminy Przasnysz: 1) Oddział Przedszkolny w Bogatem, Bogate 11 , 06-300 Przasnysz 2) Oddział Przedszkolny w Dobrzankowie, Dobrzankowo 98, 06-300 Przasnysz 3) Oddział Przedszkolny w Karwaczu, Karwacz 43a, 06-300 Przasnysz 4) Oddział Przedszkolny w Lesznie, Leszno 189,06-300 Przasnysz 5) Oddział Przedszkolny w Mchowie, Mchowo 41a,06-300 Przasnysz 6) Oddział Przedszkolny w Obrębie, Obrąb 43a,06-300 Przasnysz 7) Oddział Przedszkolny w Starej Krępie, Stara Krępa 22,06-300 Przasnysz 3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące od dnia odbioru. Miejsce dostawy -w/w Oddziały Przedszkolne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w części III SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.34.24.12 - Głośniki 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 32.34.10.00 - Mikrofony 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.20 - Monitory dotykowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Przasnyszu,06-300 Przasnysz, ul. Św.St;. Kostki 5, pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Przedszkoli w Przasnyszu,06-300 Przasnysz, ul. Św.St;. Kostki 5, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt - Innowacyjne przedszkola w gminie Przasnysz współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Termomodernizacja budynku przy ul. Szosa Ciechanowska 6 A
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego i sprawowanie nadzoru autorskiego na drodze wojewódzkiej nr 544 - odcinek nr 6
- Usługi opiekuńcze realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.