To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-23
Tarnobrzeg: Usługi wsparcia psychologicznego, doradztwa zawodowego i doradztwa prawnego w ramach projektu Mogę - chcę - pracuję!
Numer ogłoszenia: 160195 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53135 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8220022, faks 15 8220022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wsparcia psychologicznego, doradztwa zawodowego i doradztwa prawnego w ramach projektu Mogę - chcę - pracuję!.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników uczestniczek projektu Mogę - chcę - pracuję! usługi psychologicznej. W ramach usługi psychologicznej Wykonawca prowadzić będzie: indywidualne spotkania terapeutyczne z uczestnikami projektu Mogę - chcę- pracuję! w liczbie 15 osób, w niezbędnym wymiarze wg potrzeb; tj: średnio 10 godzin na osobę. Łączny wymiar 150 godzin; indywidualne konsultacje psychologiczne z opiekunami uczestników projektu Mogę - chcę- pracuję! w liczbie 26 osób, w niezbędnym wymiarze wg potrzeb; tj.: średnio 2 godz. na osobę. Łączny wymiar 52 godziny. Zakres usługi psychologicznej obejmował będzie: analizę sytuacji życiowej uczestników uczestniczek (słabe i mocne strony); udzielanie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów życiowych uczestników uczestniczek; odkrywanie potencjału tkwiącego w uczestnikach/uczestniczkach projektu; wspieranie uczestników uczestniczek w pobudzaniu własnej aktywności; motywację uczestników uczestniczek do przełamywania barier, wzmocnienie; budowanie pozytywnego myślenia i poczucia własnej wartości. Zadanie 2 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników uczestniczek projektu Mogę - chcę- pracuję! indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym. W ramach indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym Wykonawca prowadzić będzie: - indywidualne konsultacje doradcze z uczestnikami projektu Mogę - chcę- pracuję! w liczbie 15 osób, w niezbędnym wymiarze wg potrzeb; tj: średnio 8 godzin na osobę. Łączny wymiar 120 godzin. Zakres indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym obejmował będzie: pomoc w określaniu potrzeb, pomoc w określaniu zainteresowań, pomoc w wyborze zawodu i kierunku kształcenia. Zadanie 3 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników uczestniczek projektu Mogę - chcę- pracuję! konsultacji indywidualnych z prawnikiem. W ramach konsultacji indywidualnych z prawnikiem Wykonawca prowadzić będzie: - indywidualne konsultacje prawnicze z uczestnikami projektu Mogę - chcę- pracuję! w liczbie 15 osób, w niezbędnym wymiarze wg potrzeb; tj: średnio 2 godzin na osobę. Łączny wymiar 30 godzin; Zakres konsultacji indywidualnych z prawnikiem obejmował będzie: - zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi na rynku pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.05.00.00 - 85.05.00.00 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej; Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Tytuł projektu: Mogę - chcę - pracuję!.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa psychologiczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
- Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5805,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7884,06
Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26664,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
- EDU-IT Augustyn Niedbała Pieprzycki Sp. j., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4553,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3972,00
Oferta z najniższą ceną: 39,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8118,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: konsultacje indywidualne z prawnikiem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
- Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1830,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1620,00
Oferta z najniższą ceną: 73,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5970,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Zakup i dostawa elementów betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu".
- ,,Adaptacja miasta do zmian klimatu poprzez działania związane z zapobieganiem podtopieniom i zalaniom na terenie Miasta Tarnobrzega" - dokumentacja projektowo - kosztorysowa.
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
- Zakup betonu i mieszanek betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
- Świadczenie usług przez psychologa na rzecz uczestników/uczestniczek projektu
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VI - Doradztwo zawodowe
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.