Ogłoszenie z dnia 2013-04-23
Pleszew: Zimowe utrzymanie dróg ulic i chodników w okresie sezonu zimowego 2012/2013
Numer ogłoszenia: 160230 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7427216, faks 062 7427216.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg ulic i chodników w okresie sezonu zimowego 2012/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz ulic powiatowych i chodników na terenie powiatu pleszewskiego - zamówienie uzupełniające - zadania nr 1, 2, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3196,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3452,45
Oferta z najniższą ceną: 3452,45 / Oferta z najwyższą ceną: 3452,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4683,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5058,04
Oferta z najniższą ceną: 5058,04 / Oferta z najwyższą ceną: 5058,04
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Gospodarki Komunalnej, Czermin 1B, 63-304 Czermin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2390,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2581,62
Oferta z najniższą ceną: 2581,62 / Oferta z najwyższą ceną: 2581,62
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie Nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., ul. Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2396,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2588,58
Oferta z najniższą ceną: 2588,58 / Oferta z najwyższą ceną: 2588,58
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ROLBUD I Jolanta Michalak, Lubomierz 3, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2696,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2912,75
Oferta z najniższą ceną: 2912,75 / Oferta z najwyższą ceną: 2912,75
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie Nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ROLBUD I Jolanta Michalak, Lubomierz 3, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1472,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1590,49
Oferta z najniższą ceną: 1590,49 / Oferta z najwyższą ceną: 1590,49
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ROLBUD I Jolanta Michalak, Lubomierz 3, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2034,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2197,37
Oferta z najniższą ceną: 2197,37 / Oferta z najwyższą ceną: 2197,37
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUH SZYMWAL Szymon Walczak, Taczanów Pierwszy 14, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4004,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4324,38
Oferta z najniższą ceną: 4324,38 / Oferta z najwyższą ceną: 4324,38
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUH SZYMWAL Szymon Walczak, Taczanów Pierwszy 14, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1374,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1484,31
Oferta z najniższą ceną: 1484,31 / Oferta z najwyższą ceną: 1484,31
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Po przeliczeniu wykonania umów na zimowe utrzymanie dróg (zadanie nr 1,2,5,7,8,9,10,11,i12) stwierdzono iż środki na zimowe utrzymanie zostały wykorzystane. Mając na uwadze panujące i prognozowane bardzo niekorzystne warunki meteorologiczne - opady śniegu, ujemne temperatury dla zapewnienia bezpieczeństwa zwiększonego ruchu na drogach (okres świąteczny) podjeto decyzję o potrzebie zawarcia kolejnej umowy z wykonawca wyłonionym w przetargu nieograniczonym. Zamówienie uzupełniające prezprowadzono w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych i udzielono dotychczasowym Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu podstawowym. Zamówienie jest zgodne z ustawą i przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponadto zamówienie uzupełniające przewidziane było w SIWZ i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawy meteriałów budowlanych z kamienia - niesort
- Wykonanie projektu remontu pomieszczeń na potrzeby Apteki Szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Dostawy cementu workowanego
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec
- Świadczenie usług wsparcia w ramach projektu pn. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim".
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Łukowie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
- Utrzymanie letnie oraz zimowe terenów zewnętrznych zasobów TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2026 r.
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.