eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławBudowa drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem w sięgaczu ulicy Serbskiej 8b-8d we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Wrocław: Budowa drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem w sięgaczu ulicy Serbskiej 8b-8d we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 160233 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich, ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, fax 071 360 73 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem w sięgaczu ulicy Serbskiej 8b-8d we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty sanitarne m.in.: a) Kanalizacja deszczowa z rur PVC-S ø 200 b) Przykanalik deszczowy z rur PVC-S ø 160 c) Studnie rewizyjne z prefabrykatów betonowych ø 1000 d) Wpusty deszczowe D400 e) Studnia wpustowa betonowa Dn 500 Roboty drogowe m.in.: a) Nawierzchnia drogi i zjazdu z kostki betonowej b) Ściek z kostki kamiennej c) Krawężnik betonowy zatopiony d) Krawężnik betonowy obniżony e) Organizacja ruchu zastępczego f) Organizacja ruchu docelowego Oświetlenie m.in.: a) Linia kablowa YAKY 4x35 mm2 b) Słupy oświetleniowe wraz z oprawami

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.11 - Rurociągi wody ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej i kierownikami robót branżowych w branży inżynierii sanitarnej w zakresie budowy sieci oraz w zakresie sieci elektrycznych . Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: 1) Minimum 1 zamówienie związane z budową dróg, 2) Minimum 1 zamówienie związane z budową zewnętrznych sieci sanitarnych o średnicy nie mniejszej niż 200 mm 3) Minimum 1 zamówienie związane z budową zewnętrznych sieci elektrycznych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC) w zakresie prowadzonej działalności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór 1) 2) Dowód wniesienia wadium 3) Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 1.1) 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu (wzór nr 1.2) 6) Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników branżowych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia. 7) Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 1.3) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Zbiorcze zestawienie kosztów ( wzór nr 1.4)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa SIWZ - cena 400,00 PLN dostępna w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria pokój nr 18 - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.