Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Lubicz: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz
odpadów zmieszanych
Numer ogłoszenia: 160247 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu , ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6782709, faks 56 6782709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów zmieszanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i wywóz zmieszanych odpadów komunalnych z terenu składowiska odpadów w Nowej Wsi oraz budynku administracyjnego ma być realizowany z pojemników: 3.1.1. ZW-28 w ilości 3 szt., w cyklu 1 raz na tydzień (wywóz w zależności od stopnia napełnienia) usytuowanych na terenie nieczynnego składowiska odpadów w Nowej Wsi, w szacowanej rocznej ilości wywożonych odpadów - 435 m3. W okresie od 15 maja do 15 października ZW-28 lub opcjonalnie KP-7 w ilości jednej sztuki zostanie przestawiony z terenu nieczynnego składowiska odpadów w Nowej Wsi na teren plaży przy jeziorze w Józefowie (wywóz jeden raz na dwa tygodnie w zależności od stopnia napełnienia - po uprzednim powiadomieniu telefonicznym przez Zamawiającego). 3.1.2. PA 1100 w ilości 2 szt. w cyklu 1 raz na tydzień (niezależnie od stopnia napełnienia) usytuowanych na terenie zaplecza Zamawiającego w Lubiczu Dolnym przy ul. Toruńskiej 36 A . 3.2. Wykonawca dostarczy na własny koszt określone w pkt. 3.1.1. , 3.1.2. pojemniki w wykazanych ilościach i we wskazane miejsca, w terminie 5 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 01.01.2015 r. 3.3. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu udostępnienia poszczególnych pojemników przez wykonawcę, zgodnie z wykazem zawartym w pkt. 3.1.1. i 3.1.2. 3.4. Wywóz odpadów komunalnych będzie się odbywał do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. 3.5. Koszty związane z dostarczeniem odpadów do RIPOK ponosi Wykonawca. 3.6. Odbiór odpadów wykonawca będzie realizował zawsze w ten sam dzień tygodnia, właściwy dla dnia odbioru i wywozu odpadów w danym sołectwie. 3.7. Wykonawca jest zobowiązany do składania Zamawiającemu comiesięcznych informacji o ilości zebranych i wywiezionych odpadów z pojemników ZW-28, z podziałem na poszczególne kody odpadów wraz z kartami przekazania odpadów włącznie. 3.8. Odbiór odpadów wykonawca będzie świadczył zgodnie z odpowiednimi przepisami, postanowieniami SIWZ oraz złożoną ofertą..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.11.00 - 90.50.11.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. Decyzję właściwego organu na odbiór i wywóz odpadów zmieszanych. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich. Wymagana jest kserokopia certyfikatu ISO w zakresie wywozu i gospodarki odpadami lub inny dokument o charakterze równoważnym tj. certyfikat wydany przez zewnętrzny podmiot certyfikujący potwierdzający zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na normach europejskich i dotyczący w/w usług
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim sprzętem do odbioru odpadów komunalnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, Lubicz Dolny ul. Toruńska 36 A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, Lubicz Dolny ul. Toruńska 36 A, pokój Nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.