Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Czaplinek: Świadczenie usług transportowych w zakresie przewożenia uczniów
Numer ogłoszenia: 160270 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Czaplinku, Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 375-50-31, fax 0-94 3754361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w zakresie przewożenia uczniów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje dowóz: - dzieci sześcioletnich do oddziałów przedszkolnych w Czaplinku, Kluczewie i Broczynie; - uczniów do szkół podstawowych w Czaplinku, Kluczewie i Broczynie; - uczniów do Gimnazjum w Czaplinku z terenu gminy Czaplinek, w okresie od 01.09.2008r. do 30.06.2009r. Dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się będzie według ustalonego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy rozkładu jazdy, z zachowaniem zasady, że uczniowie przywożeni są do szkół nie później niż na 10 minut i nie wcześniej niż na 40 minut przed rozpoczęciem zajęć. Wynagrodzenie miesięczne przewoźnika składa się z sumy wartości ulgowych biletów miesięcznych za przejazdy uczniów. Ustalone wynagrodzenie brutto obejmuje przewóz uczniów oraz zapewnienie im opieki, koszty ubezpieczenia pojazdów, podatki oraz naprawy i remonty taboru samochodowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca do realizacji usług dowożenia uczniów zobowiązany jest przejąć w dzierżawę 2 autobusy szkolne marki AUTOSAN, rok produkcji 2000 i 2004, będące własnością zamawiającego. W 2008 roku cena za dzierżawę każdego użyczonego autobusu będzie wynosić 560 zł. brutto, a w roku następnym wzrośnie o średnioroczny wskaźnik inflacji. Dokonywanie oceny spełniania tych warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem przez wykonawców spełnienia warunków będzie załączenie do oferty następujących dokumentów : 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Oświadczenie o wyrażeniu zgodny na warunki zawarte w siwz, 3. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawy lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, 9. Wykazu niezbędnych do wykonania zmówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 10. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 11. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 12. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 13. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 14. Kserokopię dowodu wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 4 ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 7 ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -01.09-19.12.2025r.
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
- Usługi transportu sanitarnego na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Biała Rawska do placówek oświatowych w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 oraz 2027/2028
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.