Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Warszawa: Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli
Numer ogłoszenia: 160308 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, faks 022 8190412, 022 3231117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego Ogłoszenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Doświadczenie: a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - robót z zakresu utrzymania dróg klasy min. G w zakres których wchodziły: roboty odwodnieniowe, remonty poboczy dróg, remonty/wykonanie chodników/zatok autobusowych, naprawa/uzupełnienie ogrodzeń drogowych za łączną kwotę minimum 2 000 000,00 zł brutto. b) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu/wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - usług z zakresu utrzymania i czyszczenia urządzeń odwadniających, oraz - usług z zakresu utrzymania zieleni (tj. drzew i krzewów) i wycinki drzew -przy drogach klasy min. G, za łączną kwotę prac odebranych (wykonanych należycie) minimum 300 000,00 zł brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku, w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami technicznymi wyposażeniem zakładu wymienionymi poniżej: 1)Wyszczególnienie (parametry) - Koparko-ładowarka o poj. Łyżki min. 0,5 m3, wyposażona w lampę ostrzegawczą; Min. wymagana liczba jednostek do realizacji zamówienia -1; 2)Wyszczególnienie (parametry) - Równiarka o mocy min. 120 KM, wyposażona w lampę ostrzegawczą ; Min.wymagana liczba jednostek do realizacji zamówienia -1; 3)Wyszczególnienie (parametry) -Samochód skrzyniowy min. 8Mg-12Mg, wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną (belkę świetlną) na dachu kabiny oraz na tylnej burcie znaki: A-14 i obrotowy C-9-10 oraz tablicę U-3d, folia min. II generacji; Min.wymagana liczba jednostek do realizacji zamówienia -1; 4)Wyszczególnienie (parametry) - Samochód samowyładowczy min. 18 Mg, wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną (belkę świetlną) na dachu kabiny; Min. wymagana liczba jednostek do realizacji zamówienia -2; 5)Wyszczególnienie (parametry) -Piła spalinowa -łańcuchowa; Min. wymagana liczba jednostek do realizacji zamówienia -2; 6)Wyszczególnienie (parametry) -Płytowa zagęszczarka wibracyjna;Min.wymagana liczba jednostek do realizacji zamówienia -1; 7) Wyszczególnienie (parametry) -Samochód dostawczy - wyposażony w hak holowniczy, w zespoloną lampę sygnalizacyjną (belkę świetlną) na dachu kabiny oraz na tylnej burcie znaki: A- 14 i obrotowy C-9-10 oraz tablicę U-3d, folia min. II generacji;Min.wymagana liczba jednostek do realizacji zamówienia -1; 8)Wyszczególnienie (parametry) -Walec samojezdny ogumiony; Min.wymagana liczba jednostek do realizacji zamówienia -1; 9)Wyszczególnienie (parametry) -Ścinarka poboczy;Min.wymagana liczba jednostek do realizacji zamówienia -1; 10) Wyszczególnienie (parametry) -Przyczepa sygnalizacyjna (dwuosiowa) typu autostradowego, wyposażona w pulsary dalekiego ostrzegania, strzały świetlne, znaki: A-14 i obrotowy znak C-9-10, z grupy wielkości wielkie, tablica jak i znaki z foli II generacji; Min.wymagana liczba jednostek do realizacji zamówienia -1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje: 1)Stanowisko - Kierownik robót;Minimalna liczba personelu - 1 ;Wymagane doświadczenie zawodowe - Min. 2 zadania w zakresie robót drogowych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. 2) Stanowisko -Majster robót;Minimalna liczba personelu -1;Wymagane doświadczenie zawodowe - Minimum 2 lata na stanowisku majstra lub wyższym, wykształcenie min. średnie techniczne. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia dwóch w/w funkcji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczno - finansowa Potencjał ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać przychód za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycje Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości min. 1 500 000,00 zł. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy: - dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)W sytuacji gdy, Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobachzdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 1.a. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt.III.4.1) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu powinno być złożone jedno w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt.III.4.1) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu powinien złozyć dowolny/dowolni Wykonwca/y wykazujący spełnienie warunków spośród Wykonawców składajacych wspólną ofertę; c) oświadczenie wymienione w pkt.4.2) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu oraz dokument wymieniony w pkt.III.4.2) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu albo odpowiadający im okreslony w pkt.III4.3.1) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków wskazanych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonywania oceny spełnienia został umieszczony w pkt.III.3) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu, Wykonawcy wykazują łącznie. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt III.3, III.4, III.5 i III.6, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest mozliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego lub odpłatnie w jego siedzibie: VII piętro, pok. 714; 20,00 zł-płatność gotówką w kasie Zamawiającego, bądź przesyłką pocztową za pobraniem poczt..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, pok.714, VII pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.