Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Łomża: Postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konserwację systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży
Numer ogłoszenia: 160325 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łomży , ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2150929, faks 086 2150960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konserwację systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:1.Usługi ochrony osób, obiektów i mienia w następujących obiektach:Budynek Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1 a)ochrona fizyczna w godz. 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku - jeden (1) umundurowany kwalifikowany pracownik ochrony w centrum dowodzenia (stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu Rejonowego w Łomży i Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie). b)ochrona fizyczna w godz. 7:30 - 15:00 od wtorku do piątku, 7:30 - 18:00 w poniedziałki- jeden (1) umundurowany kwalifikowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu i aparacie do prześwietlania bagażu. c)ochrona fizyczna w godz. 15:30 - 7:30 od poniedziałku do piątku oraz całodobowo we wszystkie dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta - jeden (1) pracownik ochrony, wykonujący zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych. d)w godzinach 8.00 - 15.30 od poniedziałku do piątku w miesiącach od października do kwietnia (7 miesięcy w roku) jeden (1) pracownik do obsługi szatni wykonujący zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych. Budynek Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32. a)ochrona fizyczna w godz. 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku jeden (1) umundurowany kwalifikowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu w Kolnie. b)w godz. 7.00 - 11.00 od poniedziałku do piątku jeden (1) pracownik obsługi, wykonujący zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych, do otwierania budynku oraz wykonywania prac porządkowych wokół budynku, posiadający świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. 2.Monitorowanie zagrożeń w obiektach Sądu Rejonowego w Łomży przy ul. Polowej 1 oraz w Kolnie przy ul. Wojska Polskiego 32: a)włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego. b)napadu - całodobowo. c)pożaru - całodobowo. d)z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracowników kwalifikowanych) e)w przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. 3.Konserwacja systemów składających się z następujących urządzeń: a)System alarmowy w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: Centrala alarmowa ATS ARTECH MASTER - 1 kpl. Manipulator LCD - 1 kpl. Czujki ruchu - 71 szt. Radiolinia napadowa - 1 kpl. Pilot radiolinii - 13 szt. Sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. Sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. b)System alarmowy w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32: Centrala alarmowa SATEL CA 64 - 1 kpl. Czujki ruchu- 30 szt. Sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. Sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. c)System telewizji obserwacyjnej w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: Kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 78 szt. Krosownica - 1 kpl. Rejestrator Aper - 5 kpl. Pulpit sterujący - 1 kpl. Monitor LCD - 7 szt. d)System telewizji obserwacyjnej w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32: Kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 8 szt. Rejestrator Aper - 1 kpl. Monitor CRT - 1 szt. e)System kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: Kontroler - 8 szt. Czytnik kart - 11 szt. Zwory - 23 szt. Zestaw domofonowy - 5 kpl. f)System oddymiania w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: Centrala oddymiania BSS - 1 kpl. Siłownik okna oddymiania - 4 kpl. g)System sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: Centrala sygnalizacji pożarowej Telsap 2100 typu CSPT2108 - 1 kpl. Jonizacyjne czujki dymu - 334 szt. Optyczne czujki dymu - 22 szt. Czujki temperatury - 7szt. Ręczny ostrzegacz ROP 3Ab - 24 szt. Wskaźnik optyczny zadziałania WZ-31 - 12 szt. Sygnalizator alarmowy SA-K1 - 12 szt. h)System sygnalizacji pożaru w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 32: Centrala sygnalizacji pożarowej SATEL CA 64 - 1 kpl. Optyczne czujki dymu - 33 szt. Sygnalizator alarmowy - 1 szt. Konserwacja systemów wykonywana będzie raz na trzy miesiące, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zadymianie czujek wykonywane będzie dwa razy w roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzania osób wskazanych do wykonywania usług w ramach umowy oraz zmiany godzin świadczenia usługi, bez zmiany ich ilości, w przypadku zmiany godzin urzędowania Sądu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania grafików dyżurów w systemie miesięcznym. 4.Do podstawowych obowiązków kwalifikowanych pracowników ochrony należy: a)Sprawowanie ochrony fizycznej poprzez zabezpieczenie spokoju i porządku na terenie Sądu, stałą obecność w holu i kontrolowanie osób wchodzących przy użyciu kolumnowego detektora metalu, strefowego detektora metalu lub aparatu rentgenowskiego do prześwietlania bagażu, czy nie wnoszą przedmiotów mogących spowodować zagrożenie w budynku Sądu, b)podejmowanie interwencji wobec osób nietrzeźwych i zakłócających spokój publiczny, c)rejestracja osób wchodzących do budynku Sądu, d)wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń dla pracowników oraz upoważnionych osób z firmy sprzątającej, e)stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu - w budynkach i na placu, f)ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego Sądu, g)ochrona życia, zdrowia i nietykalności osobistej sędziów i innych osób w czasie wykonywania przez nich czynności wynikających z realizacji zadań Sądu, oraz pozostałych osób przebywających w ochranianych budynkach h)w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektów Zamawiającego natychmiastowe zawiadamianie o tym Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby także straży pożarnej, czy pogotowia, i)w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, załączanie alarmu i zamykanie budynku oraz bramy wjazdowej do godz. 16.00, j)wykonywanie zarządzeń porządkowych Sądu, wydanych w celu utrzymania powagi Sądu, k)wykonywanie doraźnych poleceń kierownictwa Sądu. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia osób delegowanych do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego i środki łączności umożliwiającej w razie potrzeby natychmiastowe wezwanie patrolu załogi interwencyjnej, przy czym dojazd patrolu nie może trwać dłużej niż 10 minut oraz w budynku w Łomży przy ul. Polowej 1 dodatkowo przeszkolenie w zakresie obsługi rtg i w zakresie ochrony radiologicznej. 5.Do podstawowych obowiązków pracowników wykonujących zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych należy: w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1 a)dozór mający na celu zabezpieczenie przed kradzieżą, włamaniem i pożarem, b)obserwowanie kamer i reakcja na ewentualne zagrożenia, c)obsługa szatni, w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32 a)otwieranie budynku i bramy wjazdowej o godz. 7.00, b)utrzymanie ładu i porządku wokół budynku, w okresie zimowym odśnieżanie a w okresie letnim koszenie trawy na terenie przylegającym do budynku, przy pomocy urządzeń zapewnionych przez Zamawiającego, c)doręczanie korespondencji do instytucji publicznych na terenie miasta Kolno, d)sprawowanie nadzoru nad węzłem cieplnym i wodociągowym oraz instalacją elektryczną, (pracownik winien posiadać świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji), e)wykonywanie drobnych prac konserwatorskich i naprawczych w budynku, f)wykonywanie doraźnych poleceń kierownictwa Sądu, Wykonawca zapewni przeszkolenie pracownika obsługi w zakresie posiadania świadectwa kwalifikacyjnego (E) uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. Usługę odśnieżania i koszenia trawy w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie Wykonawca wykonuje przy użyciu urządzeń zapewnionych przez Zamawiającego.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną trwającą w ramach jednej umowy usługę ochrony w obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 2000m2 i przedstawi referencje, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez wykonane usługi Zamawiający rozumie usługi rozpoczęte i zakończone lub rozpoczęte i aktualnie realizowane
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o wyposażeniu pracowników ochrony w środki łączności
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej dziewięcioma osobami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą (zastrzeżone), dysponuje co najmniej dwoma grupami/załogami interwencyjnymi (po jednej na terenie Łomży i Kolna), oraz co najmniej jedną osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż jeden milion złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług ochrony o podobnym charakterze świadczonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną trwającą w ramach jednej umowy usługę ochrony w obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 2000m2 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te były lub są wykonywane należycie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Kryteria społeczne - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień umowy: w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy oraz w przypadku zmiany podmiotu, na rzecz którego ma być wykonywana usługa, wynikającej ze zmian organizacyjnych w strukturze sądownictwa powszechnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, pok. 126.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, pok. 126.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Świadczenie usług ochrony osób, obiektów oraz mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji Sądu Rejonowego w Łomży
- Dostawa serwerowych dysków twardych
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.