eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceOdbiór i utylizacja odpadów z obiektów oczyszczalni wód deszczowych na terenie miasta Kielce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Kielce: Odbiór i utylizacja odpadów z obiektów oczyszczalni wód deszczowych na terenie miasta Kielce
Numer ogłoszenia: 160327 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach , ul. Prendowskiej 7, 25-384 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3621569 (70) wew. 802, 822, faks 041 3621680.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i utylizacja odpadów z obiektów oczyszczalni wód deszczowych na terenie miasta Kielce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i utylizacja odpadów z obiektów oczyszczalni wód deszczowych na terenie miasta Kielce.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 9 700,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub koncesję na podziemne składowanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, decyzję zatwierdzającą program gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwolenie na prowadzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 chyba, że działalność taka nie wymaga uzyskania decyzji lub wpisu do rejestru. Posiadanie koncesji wydanej przez właściwy Wydział Ochrony Środowiska, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r (DZ. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami) na odbiór i utylizację odpadów niebezpiecznych (kody odpadów niebezpiecznych: 13 05 01, 13 05 06, 13 05 07 i 13 05 08) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają załączyć Wykonawcy- wyszczególnionych w pkt. III.4.1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług: 1 usługi polegającej na odbiorze i utylizacji odpadów niebezpiecznych o wartości netto co najmniej 200 000,00 PLN, wraz z załączeniem dowodów, czy usługa ta została wykonana należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w pkt. III.4.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia, w tym co najmniej: Wyspecjalizowany sprzęt do wywozu odpadów niebezpiecznych, Wóz asenizacyjny- 1 szt. Samochód dostawczy lub dostawczo- osobowy- 1szt. Sprzęt BHP wymagany przy pracach na sieci kanalizacyjnej, Aparatura do wykrywania gazów, Agregat prądotwórczy- 1szt, Własny zakład utylizacji lub podpisaną umowę na przyjęcie dostarczanych odpadów do zakładu utylizacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w pkt. III.4.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: - 4 osoby odpowiednio przeszkolone w zakresie BHP przy pracach na obiektach OWD. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w pkt. III.4.1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać średnioroczne przychody (na podstawie pozycji z rachunku zysków i strat - Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności, np. PIT) z ostatnich 2 lat obrotowych tj. z lat 2011 i 2012 (dokumenty - osobno za każdy rok), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości co najmniej 400 000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w pkt. III.4.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w wykazie usług Wykonawca ma obowiązek wskazać usługi potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp i potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć oświadczenia i dokumenty w sposób następujący: a/ oświadczenie (z art. 22 ust.1 Pzp) - powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną np. przez Pełnomocnika; b/ pkt. III.4.1) - potwierdzający łączne spełnienie warunków, dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunków; c/ pkt. III.4.2) i pkt. III.4.4) - ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenie i dokumenty winny być przedłożone przez każdego z tych Wykonawców/Przedsiębiorców). 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. (Zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu - wskazać jego rodzaj/zakres, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym formę /sposób uczestnictwa w realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia dowodów, że osoba podpisująca takie zobowiązanie była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego). 3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach : 1.zmiana terminu wykonania zamówienia (wydłużenie) w następujących przypadkach: a) opóźnienia w zawarciu umowy, uniemożliwiające rozpoczęcie prac spowodowane w szczególności korzystaniem przez wykonawców ze środków ochrony prawnej określonych w ustawie Pzp, b) zmiany będące następstwem osób trzecich, c) zmiany przepisów prawa, d) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z wydłużających terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp. e) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano zamawiającego, f) wstrzymania usług przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, g) wystąpienie siły wyższej np. pożaru, powodzi, itp., 2.zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a)zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b)rezygnacja z części usług (wymienionych w pozycjach formularza cenowego) lub ich zamiana, c)zmiany ilości usług wynikające z obmiaru, 3.zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji Inspektora odpowiedzialnego za współpracę z Wykonawcą i osoby odpowiedzialnej za wykonanie usługi z ramienia Wykonawcy, 4.inne zmiany: a)ustawowa zmiana podatku od towarów i usług - VAT (płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury), b)zmiana nazwy zadania, c)zmiana nazwy Wykonawcy, d)wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wymienienia w ofercie lub zmiana podwykonawców. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę. 5.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany: a) danych teleadresowych, b) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy, W przypadku zmian wynikających z powyższych zapisów wymagana będzie zgoda Zamawiającego i zawarcie stosownego aneksu do umowy z wyłączeniem pkt 2 ppkt b) i c). W przypadku zmian wynikających z zapisów pkt. 3 i pkt. 4 lit. d) wymagana będzie zgoda Zamawiającego w formie pisemnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, 25-384 Kielce, ul. Prendowskiej 7 (bezpłatnie: www.mzd.kielce.pl, lub za opłatą 10,00 PLN - odbiór po dokonaniu opłaty lub za zaliczeniem+koszty przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach, 25-384 Kielce, ul. Prendowskiej 7. Otwarcie ofert 21.08.2013 godz. 10:00 - w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.