Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Kołobrzeg: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmującej świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży i przesyłania energii elektrycznej do budynku przy ul.Katedralnej 13 w Kołobrzegu.
Numer ogłoszenia: 160328 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Kołobrzegu , ul. Katedralna 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3575132, faks 094 3522620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.sr.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kolobrzeg.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmującej świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży i przesyłania energii elektrycznej do budynku przy ul.Katedralnej 13 w Kołobrzegu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmującej świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży i przesyłania energii elektrycznej do budynku przy ul.Katedralnej 13 w Kołobrzegu. Moc umowna/przyłączeniowa - 39 kW zasilanie- 3fazowe 230/400. Grupa taryfowa C11 Planowane roczne zużycie energii elektrycznej: 100 000 kWh rocznie. Odbiorca zaliczany jest do V grupy przyłączeniowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.00.00.0 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: bez wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; oraz spełniają następujące warunki dodatkowe: a) posiadają koncesję na obrót energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu energia elektryczną, wymaganą na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.- Prawo energetyczne; b) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub posiadają umowę z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) na świadczenie usług dystrybucji (przesyłu) energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą (spełnia - nie spełnia) wymagane dokumenty i oświadczenia dostarczone przez Wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez Wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, która winna być parafowana na każdej stronie, z oznaczeniem (pieczątka) osoby, która dokonała podpisu, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie SIWZ), d) oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie SIWZ), e) aktualną ( na dzień składania ofert) koncesję wydaną przez Prezesa URE w zakresie obrotu energia elektryczną, wymagana na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne; f) aktualną (na dzień składania ofert) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki- w przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucji; g) oświadczenie o posiadaniu aktualnej (na dzień upływu terminu składania ofert) umowy z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) na świadczenie usług dystrybucji (przesyłu) energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej- w przypadku Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucji. Dokumenty i oświadczenia muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona (podpisana i opieczętowana) przez przedstawiciela wykonawcy lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI 2. ppkt b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty złożone przez Wykonawcę mającego siedziby lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. UWAGA a) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty; oznacza to, że Jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione lub kopię poświadczoną notarialnie. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu albo do reprezentowania ich w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych). Oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. c) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych) do oferty winni załączyć: - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - dokument pełnomocnictwa, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa wart. 25 ust. 1 u.P.z.p. lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa wart. 25 u.P.z.p. zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż na dzień składania ofert tj 28.05.2009 r..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Katedralna 13, 78-100 Kołobrzeg, pok. 411.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 11:00, miejsce: ul. Katedralna 13, 78-100 Kołobrzeg, Biuro Podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Remont głównego zasilania wody w Sanatorium Uzdrowiskowym PERŁA BAŁTYKU w Kołobrzegu
- Dostawa tlenu medycznego w butlach aluminiowych LIV 2L, 5L, 8L, 10L z dzierżawą butli dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 31-33
- Dostawa i montaż urządzeń zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do budynków WSSE w Rzeszowie, Tarnobrzegu i Sanoku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Starcza
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy i Miasta Ulanów
- Dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją
- Dostawa energii cieplnej dla Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.