Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-07
Lublin: Dostawa samochodowych części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17.
Numer ogłoszenia: 160335 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, fax 081 5337800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodowych części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochowowych części zamiennych opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ części od 1 do 11 , akumulatorów szt. 56 opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ części 12, ogumienia szt. 256 opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ części 13 do magazynu Zamawiającego w Lublinie przy ul. Bursaki 17.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Oryginalny kod CPV: 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo - kwasowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe Oryginalny kod CPV: 25.11.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych Kod CPV wg słownika 2008: 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1ustawy tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki muszą spełniać wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w SIWZ-zał nr 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z K R K w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2-5 odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego-20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8 pok. 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Lublinie ul. Spadochroniarzy 8, pok. 222.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Fiat Ducato 230BGHNB/A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 1 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Ford Transit FT 100..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 2 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Citroen Jumper 2,5 TD..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 3 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Lublin (silnik Andoria)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 4 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Renault Master L2H2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 5 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Renault Master L2H2 poj. silnika 3.0 DCI..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 6 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Mercedes 310..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 7 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Polonez 1,6 GLI..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 8 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Mercedes Sprinter 313 CDI..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 9 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Mercedes Sprinter 208..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 10 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodu m-ki Toyota Hiace 79 KM..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodowych części zamiennych opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz.11 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa akumulatorów do samochodów Zamawiającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów szt. 56 opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 12 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa ogumienia do samochodów Zamawiającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ogumienia szt. 256 opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ cz. 13 do magazynu Zamawiającego przy ul. Bursaki 17..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego ogumienia zimowego dla pojazdów służbowych
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie do zbiorników samochodów i ciągników Nadleśnictwa Bardo Śląskie na lata 2025-2027
- Dostawę i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- DOSTAWĘA OPON DO POJAZDÓW DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE
- ZAKUP PALIWA I ŚRODKÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY
więcej: Akumulatory ołowiowo-kwasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.