To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-09-07
Czarnków: udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację zadania pn.:Przebudowa drogi powiatowej nr 1322P Gieczynek-Wieleń od km 2+930 do km 8+357 - II etap
Numer ogłoszenia: 160360 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 144608 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Rybaki, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, fax 067 2530178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację zadania pn.:Przebudowa drogi powiatowej nr 1322P Gieczynek-Wieleń od km 2+930 do km 8+357 - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację zadania pn.:Przebudowa drogi powiatowej nr 1322P Gieczynek-Wieleń od km 2+930 do km 8+357 - II etap ; w kwocie 2.773.021 PLN
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.20.00.00 - Inwestycyjne usługi bankowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 410549 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; zaciągnięty kredyt inwestycyjny posłuży zapłacie Projektu współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju - Priorytet III - Rozwój Lokalny, Działanie 3.2 - Obszary Podlegające Restrukturyzacji.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK OCHRONY ŚRODOWISKA S A O/ POZNAŃ
jakie przetargi wygrała firma
BANK OCHRONY ŚRODOWISKA S A O/ POZNAŃ
- Bank Ochrony Środowiska S.A., ul.Dąbrowskiego 81/85, 60-529 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 410549
- Oferta z najniższą ceną: 410549 / oferta z najwyższą ceną: 410549
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.