To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-13
Lubień Kujawski: Budowa kanalizacji sanitarnej etap V w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski
Numer ogłoszenia: 160402 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111258 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2843089 w. 52, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej etap V w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej etap V w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski. Do sieci tej podłączone będą odejścia boczne pozwalające na podłączenie okolicznych gospodarstw w miejscowości Kaliska. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej jest ostatnim etapem budowy kanalizacji sanitarnej wybudowanej w miejscowościach Kaliska i Gole, gmina Lubień Kujawski. Przedmiot niniejszego zamówienia p.n.: Budowa kanalizacji sanitarnej etap V w miejscowości Kaliska, gmina Lubień Kujawski: Etap V Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 0,20 PCW - 1389,5 m Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej 90 PCW - 1120,0 m Przykanaliki sanitarne 0,16 PCW - 809,0 m Ilość przykanalików - 13 szt. Przepompownia ścieków - 1szt. Zamawiający zakres robót dzieli na dwie części: I część - zakres obejmujący kanalizację grawitacyjną i ciśnieniową od studzienki 4S45a do studzienki 5T5 i 5S18,. II część - pozostały zakres robót. Każda z części wykonanych robót podlegać będzie odrębnej procedurze odbioru oraz oddzielnym płatnościom. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania oraz przedmiary robót zostały załączone do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia prac budowlanych, uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót oraz przeprowadzenia badania zagęszczenia gruntu w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej. Udostępniony teren Wykonawcy stanowiący własność prywatnych właścicieli będzie użytkowany przez okres do 3 tygodni, ze szczególną starannością i w zakresie absolutnie niezbędnym dla wykonania inwestycji. Wejście Wykonawcy na ten teren następować będzie po wcześniejszym uprzedzeniu właściciela, na co najmniej 3 dni przed przewidywanym zajęciem terenu z określeniem czasu jego zajęcia. Zwrot terenu nastąpi za potwierdzeniem pisemnym właściciela nieruchomości z adnotacją, że teren zwrócono we właściwym stanie. Przekroczenie czasu zajęcia terenu skutkuje prawem właściciela nieruchomości do odszkodowania płatnego przez Wykonawcę w wysokości 100,00 zł za każdy dzień zwłoki. Do zakresu Wykonawcy należy opracowanie organizacji ruchu na czas budowy w tym zajęcie pasa drogowego z poniesieniem kosztów z tym związanych. Wykonawca ma obowiązek dostarczania harmonogramu prac z miesięcznym wyprzedzeniem. Sprawdzenie ilości i jakości robót poprzez użycie specjalistycznej kamery wyposażonej w sensory spadku przed przystąpieniem do odbioru. Kosztorys nakładczy nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania systemu monitoringu i wizualizacji przepompowni ścieków w technologii GSM/GPRS zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Przedmiar robót nie obejmuje systemu monitoringu i wizualizacji przepompowni ścieków, w związku z tym należy go dodatkowo skalkulować. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej w czasie trwania robót oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (inwentaryzacji). Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest dofinansowane ze środków UE w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Instalacji Sanitarnych i C.O. Budownictwo Ogólne, Stanisław Brzęczkowski, ul. Dolna 12, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1065282,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 541612,35
Oferta z najniższą ceną: 541612,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1711290,70
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.