To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-16
Gliwice: Dostawa narzędzi ręcznych, elektrycznych, oraz różnych przyrządów i urządzeń
Numer ogłoszenia: 160410 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99982 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi ręcznych, elektrycznych, oraz różnych przyrządów i urządzeń.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi ręcznych, kluczy, zestawów narzędzi, narzędzi do obróbki skrawaniem, akcesoriów warsztatowych, narzędzi elektrycznych oraz różnych przyrządów i urządzeń do siedziby Zamawiającego lub miejsc przez niego wskazanych z podziałem na 8 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące następujące załączniki do siwz: - zadanie nr 1 - załącznik nr 2, - zadanie nr 2 - załącznik nr 3, - zadanie nr 3 - załącznik nr 4, - zadanie nr 4 - załącznik nr 5, - zadanie nr 5 - załącznik nr 6, - zadanie nr 6 - załącznik nr 7, - zadanie nr 7 - załącznik nr 8, - zadanie nr 8 - załącznik nr 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo, w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, jednak nie później niż do 30.11.2011r. Transport dostawy zabezpiecza Wykonawca na własny koszt i ryzyko w ramach ceny dostawy. Wszystkie narzędzia w zestawach, skrzynkach i wózkach mają pochodzić od jednego producenta (mają stanowić jednolitą całość, pasować do siebie), opakowania mają pochodzić od producenta zestawu, wszystkie otwory pod narzędzia w wytłoczkach muszą być wypełnione, nie dopuszcza się wolnych miejsc ponadto muszą posiadać aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do użytkowania na terenie UE - dotyczy zadań nr: 1, 2, 3, 4. Towar dostarczony do Zamawiającego musi być fabrycznie nowy (I kat.). Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, instrukcją obsługi. Do dostarczonego towaru musi być dołączona dokumentacja techniczna, karta gwarancyjna producenta, opis techniczny, opis wyposażenia ukompletowania. Jeżeli w opisie jest odwołanie do normy dostawca przedstawi deklarację producenta o spełnianiu przez narzędzie wymogów wymienionej normy. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania towarów o wyższych parametrach niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na dostarczane towary na okres wynikający z gwarancji producenta, nie krótszy jednak niż 36 miesięcy - dla towarów ujętych w zadaniach nr 1, 4, oraz nie krótszy niż 24 miesiące - dla towarów w zadaniach nr 2, 3, 5, 6, 7, 8. Towary będące przedmiotem dostawy będą podlegać odbiorowi ilościowo-jakościowemu w siedzibie Zamawiającego pod kątem zgodności parametrów technicznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 44.51.12.20 - 44.51.12.20 44.51.28.00 - Śrubokręty 44.51.29.40 - Zestawy narzędziowe 31.22.48.10 - Przedłużacze 42.65.10.00 - Pneumatyczne narzędzia ręczne 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 44.51.40.00 - Uchwyty do narzędzi i części narzędzi 16.31.00.00 - Kosiarki 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SP. Z O.O.
- Centrala Techniczna ELTECH Sp. z o.o., ul. Fabryczna 1-3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117194,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114476,60
Oferta z najniższą ceną: 114476,60 / Oferta z najwyższą ceną: 151142,35
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KLIMAR - M.KLITYŃSKI, N.KLITYŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KLIMAR - M.KLITYŃSKI, N.KLITYŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
- KLIMAR Spółka Jawna Mariusz Norbert Klityński, ul. Jagodowa 16, 53-007 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31061,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37087,57
Oferta z najniższą ceną: 37087,57 / Oferta z najwyższą ceną: 97853,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WUTECH, ul. Mickiewicza 120, 71-140 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14395,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31547,00
Oferta z najniższą ceną: 31547,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44506,78
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WUTECH, ul. Mickiewicza 120, 71-140 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3144,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3987,50
Oferta z najniższą ceną: 3987,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4861,55
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WUTECH, ul. Mickiewicza 120, 71-140 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30089,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40770,00
Oferta z najniższą ceną: 37728,70 / Oferta z najwyższą ceną: 40770,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPONAR Spółka jawna Wł. Kaźmierski, P. Dubel, ul. Krasickiego 44, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15940,00
Oferta z najniższą ceną: 15940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15940,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. DZPZ.282.17.2025.TB
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) w ramach zintegrowanego szkolenia lotniczego do (...). Znak sprawy: DZPZ.283.19.2025.EK
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 ul. M. Strzody 4 - termomodernizacja i modernizacja budynków - dokumentacja projektowa (4)
- Usługa noclegowa, usługi gastronomiczno - restauracyjne oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla kompleksowej przebudowy Kąpieliska Leśnego w Gliwicach
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) ... Znak sprawy: DZPZ.283.8.2025.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów elektrycznych i hydraulicznych - 2 zadania
- Dostawy materiałów oświetleniowych, akcesoriów i osprzętu elektrycznego
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim część 3 zamówienia
- Dostawa wraz z montażem akumulatorów dla istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego w hali sportowo-widowiskowej przy ul. Struga 63 w Radomiu
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.