eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa leków i testów alergologicznych dla Apteki Szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Koszalin: Dostawa leków i testów alergologicznych dla Apteki Szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 160414 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie , ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423339, faks 094 3423339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i testów alergologicznych dla Apteki Szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - testy alergologiczne Zadanie II - leki onkologiczne Zadanie III - testy punktowe Zadanie IV - leki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci), wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2010r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. nr 45, poz.271) a w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez głównego Inspektora Farmaceutycznego zakresie obrotu produktami leczniczymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli zdolność kredytowa lub wysokość posiadanych środków finansowych nie będzie niższa niż kwota 100.000 zł .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie wykonawcy , że zaoferowane przez niego w przetargu leki są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadają aktualne świadectwa rejestracji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. Nr 126, poz. 13810, z późn. zm.), i że świadectwa zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ 2)formularz ofertowy z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ceny netto, ceny brutto, razem wartość netto i wartość brutto. również dołączyć w wersji dostawy. 3) projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, oraz zamieści na stronie internetowej www.szgichp.med.pl 2)Jeżeli zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia zamawiający przekaże Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenie dodatkowych informacji, informacji o niekompletnej procedurze lub sprostowania, droga elektroniczną, zgodnie z formą i procedurami wskazanymi na stronie internetowej określonej w dyrektywie. 3)Jeżeli zmiana jest istotna, a w szczególności dotyczy określenia przedmiotu , wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełnienia, zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, 75-252 KOSZALIN UL. NIEPODLEGŁOSCI 44-48, SEKRETARIAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, 75-252 KOSZALIN, UL. Niepodległości 44-48. Otwarcie 25.05.2012r godzina 11:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ----.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TESTY ALERGOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość opakowań EUROPEJSKA SERIA PODSTAWOWA SUBST TESTOWA 1 - 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 LEKI ONKOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość opakowań ETOPOSIDUM 100 mg 1 fiol. - 80 ETOPOSIDUM/dopuszcza się przeliczenie na dawkę 100mg 200 mg 1fiol. - 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III TESTY PUNKTOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAZWA MIĘDZYNARODOWA DAWKA ILOŚĆ TABL.LUB AMP. W OPAKOWANIU POSTAĆ NAZWA HANDLOWA ILOŚĆ OPAKOWAŃ ROCZNIE TRAWY 006 1 szt. 3 KWIATY 009 1 szt. 2 DRZEWA I 012 1 szt. 3 DRZEWA I I 013 1 szt. 3 CHWASTY 014 1 szt. 3 TRAWY/ZBOŻE 015 1 szt. 1 PIÓRA 032 1 szt. 3 PLEŚNIE I 044 1 szt. 3 PLEŚNIE II 045 1 szt. 3 MIĘSO I 050 1 szt. 3 MIĘSO II 059 1 szt. 3 OWOCE CYTUSOWE 060 1 szt. 2 BYLICA 106 1 szt. 1 BRZOZA 108 1 szt. 1 POKRZYWA 109 1 szt. 3 BUK 110 1 szt. 2 DĄB 170 1 szt. 2 OLCHA 115 1 szt. 1 LESZCZYNA 129 1 szt. 2 SOSNA 139 1 szt. 2 MNISZEK LEK. 143 1 szt. 2 ŻYTO 158 1 szt. 2 WIERZBA 170 1 szt. 2 BABKA POSPOLITA 169 1 szt. 1 SIERŚĆ CHOMIKA 304 1 szt. 3 PIERZE KURZE 305 1 szt. 3 SIERŚĆ PSA 306 1 szt. 3 SIERŚĆ KRÓLIKA 308 1 szt. 3 SIERŚĆ KOTA 309 1 szt. 3 SIERŚĆ ŚWINKI MORSKIEJ 311 1 szt. 3 SIERŚĆ KONIA 314 1 szt. 3 WEŁNA OWCZA 318 1 szt. 3 PIÓRA PAPUGI 321 1 szt. 2 ALTERNARIA TENUIS 400 1 szt. 3 ASPERGILLUS FUMIGATUS 401 1 szt. 3 CANDIDA ALBICANS 403 1 szt. 2 CLADOSPORIUM HERBARUM 405 1 szt. 2 PENICILLINUM NOTATUM 412 1 szt. 2 MIĘSO KURZE 503 1 szt. 3 MIĘSO INDYCZE 505 1 szt. 3 WIEPRZOWINA 507 1 szt. 3 DORSZ 513 1 szt. 3 KARP 514 1 szt. 2 ŁOSOŚ 515 1 szt. 2 JABŁKO 531 1 szt. 3 BANAN 533 1 szt. 3 GRUSZKA 534 1 szt. 3 TRUSKAWKA 537 1 szt. 3 ORZESZKI ZIEMNE 538 1 szt. 3 GRAPEFRUIT 541 1 szt. 3 ORZECH LASKOWY 542 1 szt. 3 PAPRYKA 549 1 szt. 4 BRZOSKWINIA 551 1 szt. 3 POMIDOR 553 1 szt. 3 ORZECH WŁOSKI 554 1 szt. 4 WINOGRONA 555 1 szt. 3 KALAFIOR 559 1 szt. 3 ZIEMNIAK 563 1 szt. 3 PIETRUSZKA 567 1 szt. 2 SZPINAK 576 1 szt. 1 GROSZEK 581 1 szt. 3 SOJA 1 szt. 3 MĄKA KUKURYDZIANA 593 1 szt. 3 MĄKA ŻYTNIA 596 1 szt. 2 MĄKA PSZENNA 599 1 szt. 2 MLEKO KROWIE 601 1 szt. 3 JAJKO KURZE 604 1 szt. 3 KAKAO 606 1 szt. 2 JAJKO KURZE/BIAŁKO/ 610 1 szt. 4 JAJKO KURZE/ŻÓŁTKO/ 611 1 szt. 4 RUMIANEK 624 1 szt. 2 SELER 637 1 szt. 2 ROZTOCZE ID.FARINAE 708 1 szt. 2 KURZ SIENNY 709 1 szt. 3 ROZTOCZA II D.PTERONYSSINUS 725 1 szt. 1 SÓL FIZJOLOGICZNA 901 1 szt. 5 HISTAMINA 902 1 szt. 6 ACARUS SIRO 728 1 szt. 2 TUŃCZYK 522 1 szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV LEKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAZWA MIĘDZYNARODOWA DAWKA ILOŚĆ TABL.LUB AMP. W OPAKOWANIU POSTAĆ NAZWA HANDLOWA ILOŚĆ OPAKOWAŃ ROCZNIE Tramadolu h/chl.37,5mg+Paracetamol 325mg 30tabl. 100 CLOPIDOGREL 75MG 28 tabl. 12 SELEGILINE 5MG 50 tabl. 5 ACETYLOCYSTEINE 600MG 20 tabl.mus. 50 HYDROCORTISONE 20MG 20 tabl. 20 METFORMIN XR 500MG 30 tabl. 10 METFORMIN XR 750MG 60 tabl. 10 LORAZEPAM 1MG 25 tabl. 10 MESALAZINE 250MG 100 tabl. 100 Alumini acetas tartras,arnika,calendula75,0ml 1 gel 50 BETAXOLOL OPHT. 0,5%-5ml 1 KROPLE 5 ACYCLOVIR 200MG 30 TABL. 4 LIGNOCAINUM-A 30G 1 GEL 10 INDAPAMIDE 2,5MG 20 TABL. 15 Amorficzny ,przezroczysty hydrożel ,który po wprowadzeniu do rany tworzy wilgotne środowisko ,rozmiękcza suchątkankę martwiczą 15g 10 strzykawki Hydrosorb gel 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.