Ogłoszenie z dnia 2011-06-16
Czarne: Dostawa mebli przeznaczonych do urządzenia gabinetów pracowniczych na II piętrze Sądu Rejonowego w Kędzierzynie Koźlu
Numer ogłoszenia: 160430 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA", ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli przeznaczonych do urządzenia gabinetów pracowniczych na II piętrze Sądu Rejonowego w Kędzierzynie Koźlu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę n/w asortymentu meblowego: - stół sędziowski - 1 szt.; - stół dla stron - 3 szt.; - stół protokolanta - 1 szt.; - mównica dla świadka - 1 szt.; - ława dla stron / publiczności - 8 szt.; - fotel sędziego wysoki - 1 szt.; - fotel sędziego niski - 2 szt.; - krzesło protokolanta - 1 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 2 szt.; - szafka - 2 szt.; - stolik - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - fotel obrotowy - 2 szt.; - krzesło dostawne Tap. skóra - 2 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 2 szt.; - szafka - 2 szt.; - stolik - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - fotel obrotowy - 2 szt.; - krzesło dostawne Tap. skóra - 2 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 2 szt.; - kontener - 2 szt.; - szafa - 2 szt.; - fotel obrotowy - 2 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 2 szt.; - kontener - 2 szt.; - szafa - 1 szt.; - fotel obrotowy - 2 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 2 szt.; - szafka - 2 szt.; - szafa - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - fotel obrotowy - 2 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x74 - 1 szt.; - przystawka - 1 szt.; - kontener - 1 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - wieniec górny - 1 szt.; - szafka z lodówką - 1 szt.; - stolik - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - fotel - 1 szt.; - sofa - 1 szt.; - szafki dolne (komplet) - 1 szt.; - lodówka - 1 szt.; - zmywarka - 1 szt.; - zlewozmywak - 1 szt.; - bateria - 1 szt.; - stół - 1 szt.; - krzesło - 3 szt.; - zestaw siedzisk 3-os. - 9 szt.; - biurko proste 120x80x72 - 1 szt.; - zestaw siedzisk 3-os. - 3 szt.; - krzesło obrotowe - 1 szt.; - biurko gabinetowe 180x90x75 - 1 szt.; - kontener - 1 szt.; - stolik - 1 szt.; - szafa - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - krzesło dostawne Tap. skóra - 2 szt.; - biurko kształtowe - 1 szt.; - osłona czołowa - 1 szt.; - szafka wisząca - 3 szt.; - kontener mobilny - 2 szt.; -biurko proste - 1 szt.; - szafa aktowa - 2 szt.; - szafka żaluzjowa - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - stół sędziowski - 1 szt.; - stół dla stron - 2 szt.; - stół protokolanta - 1 szt.; - mównica dla świadka - 1 szt.; - ława dla stron - 8 szt.; - fotel sędziego wysoki - 1 szt.; - fotel sędziego niski - 2 szt.; - krzesło protokolanta - 1 szt.; - stół sędziowski - 1 szt.; - stół dla stron - 2 szt.; - stół protokolanta - 1 szt.; - mównica dla świadka - 1 szt.; - ława dla stron - 3 szt.; - fotel sędziego wysoki - 1 szt.; - fotel sędziego niski - 2 szt.; -krzesło protokolanta - 1 szt.; - stół sędziowski - 1 szt.; - stół dla stron - 2 szt.; - stół protokolanta - 1 szt.; - mównica dla świadka - 1 szt.; - ława dla stron - 6 szt.; - fotel sędziego wysoki - 1 szt.; - fotel sędziego niski - 2 szt.; - krzesło protokolanta - 1 szt.;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA Sp. z o.o., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424543,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 483441,66
Oferta z najniższą ceną: 483441,66 / Oferta z najwyższą ceną: 517854,23
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzono na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Prawo zamówień publicznych, który brzmi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest powszechnie dostępna dostawa o ustalonych standardach jakościowych, a wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 110 586,96 euro, czyli jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej w/w ustawy.
INNE PRZETARGI CZARNE
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Bobrowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.