eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › BUDOWA DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ W KAPLICY GŁÓWNEJ NA CMENTARZU CENTRALNYM W SZCZECINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Szczecin: BUDOWA DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ W KAPLICY GŁÓWNEJ NA CMENTARZU CENTRALNYM W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 160469 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78321 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ W KAPLICY GŁÓWNEJ NA CMENTARZU CENTRALNYM W SZCZECINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drugiej linii kremacyjnej w Kaplicy Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie. CPV: 45000000-7 Wymagania ogólne 45444300-1 Roboty rozbiórkowe 45421131-1 Instalowanie drzwi 45430000-0 Pokrywanie podłóg i drzwi 45223210-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45262522-6 Roboty murarskie 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45262300-4 Betonowanie 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45333100-1 Instalowanie urządzeń regulacji gazu 45333200-2 Instalowanie gazomierzy 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw oświetleniowych 2. Kaplica Główna Cmentarza Centralnego stanowi element historycznego zagospodarowania terenu Cmentarza Centralnego, który jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-905 decyzją nr K1.III5340 /10 / 85 z dnia 16.06.1985 r. - działka nr ewid. 2/5 obręb 1113 m. Szczecin. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w załącznikach nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót remontowo - budowlanych związanych ze stanem technicznym budynku oraz roboty modyfikujące funkcjonalność obiektu, w tym m.in.: a) wymianę stropodachu zielonego nad pomieszczeniami technicznymi (wymiana belek stalowych konstrukcji stropu oraz wykonanie płyty żelbetowej wraz ze wszystkimi warstwami stropodachu ziemnego nad pomieszczeniami technicznymi), b) wzmocnienie fundamentów ścian zewnętrznych, c) renowację zawilgoconych ścian oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, d) wykonanie wymiany opasek przy budynku z udrożnieniem odwodnienia powierzchniowego budynku, e) odtworzenie istniejących trawników po wykonaniu prac, 2) wykonanie robót budowlanych związanych bezpośrednio z instalacją pieca oraz dostosowaniem instalacji do potrzeb drugiej linii kremacyjnej, w tym m.in.: a) wykonanie robót budowlanych i infrastruktury technicznej niezbędnych do uruchomienia drugiego pieca kremacyjnego: A. wykonanie wnęki pod schodami przy wejściu do sali kremacyjnej, B. wykonanie przebicia w ścianach do montażu instalacji i urządzeń, C. rozbiórka i ponowne zamurowanie części ścian wewnętrznych do pomieszczenia pieców wraz z osadzeniem drzwi, D. dokonanie zmiany sposobu otwierania drzwi pomieszczenia wentylatorni, E. przebudowanie części pomieszczenia Sali wózków na pomieszczenia garderoby, b) wykonanie robót wykończeniowych ścian, posadzek i sufitów: A. wykonanie toru jezdnego pod urządzenie wprowadzające w pomieszczeniu sterowania, B. wykonanie robót remontowych, rozbiórki i ułożenie nowych płytek ceramicznych na posadzce, C. wykonanie robót remontowych istniejącego pomieszczenia garderoby jako poczekalni, c) wykonanie instalacji drugiej linii kremacyjnej: A. dostarczenie fabrycznie nowego pieca kremacyjnego (w formie monobloku, dwupoziomowego, zasilanego gazem ziemnym z sieci miejskiej wraz z niezbędnym osprzętem i automatycznym systemem sterowania za pomocą komputera) wraz z wymiennikiem ciepła (odzysk ciepła spalania) dla potrzeb centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, B. wprowadzenie pieca kremacyjnego na przygotowane fundamenty w sali pieców kremacyjnych, wykonane wraz z instalacją pierwszej linii kremacyjnej, C. wykonanie niezbędnych prac związanych z zainstalowaniem i podłączeniem wymiennika ciepła do istniejącej instalacji, D. zainstalowanie i podłączenie wentylatorów do pieca oraz eżektora na kominie poprzez istniejące przewody doprowadzające powietrze do wentylatorni do pieca i komina, E. podłączenie pieca do istniejącego instalacji sanitarnej, elektrycznej oraz gazowej we wnętrzu obiektu, F. zainstalowanie toru jezdnego oraz urządzenia wsadowego w pomieszczeniu sterowania, G. wymianę agregatu prądotwórczego w pomieszczeniu agregatu. H. dostarczenie i zamontowanie niezbędnego osprzętu i systemu do automatycznego sterowania pracy pieca kremacyjnego za pomocą komputera, I. zamontowanie i podłączenie pieca kremacyjnego wraz z wymiennikiem ciepła, J. dostosowanie wewnętrznych instalacji: sanitarnej, gazowej i elektrycznej, d) rozruch technologiczny pieca kremacyjnego: A. wykonanie z wynikiem pozytywnym rozruchu technologicznego pieca kremacyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prób i sprawdzeń niezbędnych w tym zakresie, poprze wykonanie 5 bezawaryjnych, następujących jedna po drugiej kremacji zwłok ludzkich, B. przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do złożenia zawiadomienia właściwego nadzoru budowlanego o zakończeniu robót, C. przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi drugiego pieca kremacyjnego, 4. W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia nieodpłatnego kompleksowego serwisu, zapewniającego ciągłość pracy pieca kremacyjnego oraz utrzymanie urządzeń i instalacji w stałej sprawności. Serwis będzie dokonywany w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż co 1000 kremacji lub raz w kwartale. W ramach serwisu Wykonawca będzie zobowiązany do m.in. wymiany zużytych części, usuwania ujawnionych wad, dokonywania bieżących napraw, dokonywania remontów, dokonywania konserwacji i przeglądów technicznych. Czas reakcji Wykonawcy do przystąpienia do naprawy nie będzie dłuższy niż 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (dopuszczalne formy zgłoszenia: telefoniczna, faks, e-mail, pisemnie). 5. Wykonawca będzie zobowiązany przewidzieć możliwość odzysku ciepła z zainstalowanego pieca poprzez zastosowanie wymiennika ciepła dla potrzeb centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, o mocy nie mniejszej niż 100 kW, dostarczonego wraz z piecem. 6. Wykonawca będzie zobowiązany przewidzieć zastosowanie automatyki i regulacji sterowania systemem zarządzania praca pieca za pomocą systemu komputerowego w zakresie wykorzystania odzysku ciepła spalania dla potrzeb centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, sprzężonego z automatyką i sterowaniem pracy pieca w zakresie dokonywania kremacji. 7. Rozruch i sprawdzenie działania wymiennika ciepła odbędzie się w okresie późniejszym, lecz nie dłuższym niż 36 miesięcy od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po wykonaniu przez Zamawiającego adaptacji instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. Wykonawca - w tym czasie - będzie zobowiązany do nieodpłatnego przeprowadzenia prób i sprawdzeń zainstalowanego wymiennika ciepła. 8. Piec kremacyjny - minimalne wymagania: 1) sterowanie praca pieca całkowicie zautomatyzowane, za pomocą komputera, 2) analizator spalin, 3) zapewnienie ciągłości pracy, 4) wydalane spaliny muszą spełniać normy UE w zakresie emisji spalin, 5) automatycznie otwierane drzwi komory spalania, 6) komora główna i komora dopalania, 7) zdublowane systemy otwierania drzwi, wlotu spalin do komina, 8) system rekuperacji, 9) instalacja do doprowadzania powietrza, 10) norma natężenia hałasu pracy pieca nie wyższa niż 50 decybeli, 11) system wyciągu spalin wraz z dyszą eżektora, dmuchawą i podłączeniem do komina, 12) maski pieca wykonane ze stali nierdzewnej, 13) piec wyposażony w urządzenia mikroprocesorowe przeznaczone do sterowania pracą pieca: a) komputer typu PLC z ekranem dotykowym lub panelem (cyfrowym) umożliwiającym sterowanie procesem spalania poprzez wybór odpowiednich programów spalania; zadaniem komputera typu PLC będzie kontrolowanie i nadzorowanie wszystkich parametrów prac pieca i etapów procesu spalania oraz przedstawianie aktualnych informacji o przebiegu kremacji; panel sterowniczy powinien być wyposażony w wykrywacz uszkodzeń elektrycznych; b) komputer PC o parametrach niezgorszych niż: A. procesor Intel i5 o częstotliwości min. 3,2 GH lub równoważny, B. pamięć: DDR3 2x2 GB, C. dysk twardy - min. 500 GB, D. karta sieciowa: Gigabit Ethernet, E. nagrywarka DVD-RW wraz z oprogramowaniem, F. system operacyjny Windows 7 Professional w języku polskim, G. oprogramowanie do automatycznego zbierania i archiwizacji danych z pieca w języku polskim, H. monitor LCD min. 19 cali, I. drukarka sieciowa monochromatyczna z dołączonymi sterownikami dla systemu Windows XP i Windows 7 lub równoważny, J. modem z możliwością podłączenia do komputera i telefonu tzw. interfejs; komputer PC powinien rejestrować wszystkie informacje dotyczące danych eksploatacyjnych pieca, archiwizować wszystkie zmierzone wartości, śledzić aktualną prace pieca; c) komunikacja komputera PC z komputerem PLC powinna odbywać się za pomocą protokołu Etherhet. 9. Planowana ilość kremacji dla jednego pieca kremacyjnego to 12 na dobę. 10. Pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia znajdują się na poziomie piwnicy krematorium, który jest częścią budynku Kaplicy Głównej. W hali krematorium jest wykonane stanowisko dla drugiego pieca kremacyjnego. Dane w tym zakresie zostały zawarte w dokumentacji projektowej. Proces kremacji przy użyciu drugiego pieca zaprojektowany został w sposób podobny do procesu kremacji z wykorzystaniem pieca kremacyjnego funkcjonującego obecnie, tj. pieca TABO. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem istniejącego pieca oraz w sposób umożliwiający wykonywanie kremacji w czynnym krematorium. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania podłączenia pieca kremacyjnego wraz z wymiennikiem ciepła w czasie nie dłuższym niż 48 godzin, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający przewiduje możliwość wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w soboty i dni ustawowo wolne od pracy (niedziele i święta), a także na trzeciej zmianie. Zamawiający informuje, że praca w krematorium odbywa się w systemie dwuzmianowym (2 x 8 godzin) w godzinach 6.00 - 22.00, od poniedziałku do piątku. Kremacji nie dokonuje się w soboty i dni ustawowo wolne od pracy (niedziele i święta). Zamawiający umożliwi Wykonawcy bezpłatny wjazd na teren Cmentarza Centralnego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do wbudowania fabrycznie nowych materiałów, urządzeń i pozostałych elementów wyposażenia. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację Zamawiającego na wbudowywane materiały (przed ich wbudowaniem), pod rygorem odmowy zapłaty za realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie co najmniej 30 dni przed wbudowaniem materiałów atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa lub świadectwa dopuszczenia do stosowania, pod rygorem odmowy zapłaty wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia istniejących drzew przed uszkodzeniami mechanicznymi w strefie korzeniowej, a także pni i koron oraz do prowadzenia prac w pobliżu drzew i krzewów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2009 r. Nr 151 poz. 1220 ze zmianami). Wykonawca każdorazowo będzie zgłaszał Zamawiającemu kolizję z występującym drzewostanem. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do sprawdzenia i uzgodnienia przebiegu tras uzbrojenia podziemnego oraz zgłoszenia rozpoczęcia prac właścicielom instalacji / sieci wraz z niezwłocznym powiadomieniem Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania szczególnej ostrożności przy wykonywaniu prac przy zbliżeniach i skrzyżowaniach z istniejącą instalacją / siecią uzbrojenia podziemnego. W przypadku uszkodzenia instalacji / sieci podziemnych Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia uszkodzenia na własny koszt. 16. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia prac w sposób pozwalający na uniknięcie zanieczyszczenia środowiska zarówno odpadami stałymi i ciekłymi, w tym nie dopuszczenie do zanieczyszczenia środowiska gruntowo - wodnego produktami ropopochodnymi z maszyn budowlanych i środków transportu. 17. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania porządku na terenie placu budowy i zapleczu placu budowy oraz do stosowania maszyn i pojazdów sprawnych technicznie. 18. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania porządku przy wyjeździe z placu budowy na teren Cmentarza Centralnego i drogi publiczne. 19. Odpady pochodzące z robót wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca będzie wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zmianami). Wykonawca będzie zobowiązany do udokumentowania sposobu zagospodarowania odpadami. 20. Wykonawca zobowiązany będzie - w ramach wynagrodzenia - również m. in. do: 1) wykonania robót przygotowawczych, w tym m.in.: a) opracowania i przedłożenia zaakceptowanego przez Zamawiającego Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz Programu Zapewnienia Jakości, najpóźniej do dnia przekazania placu budowy, b) sporządzenia placu organizacji placu budowy z zaznaczeniem ogrodzenia, placów składowych, dróg dojazdowych i dojść, zaplecza socjalno - biurowego, oświetlenia oraz pozostałych elementów zagospodarowania placu budowy, c) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji przedmiotu zamówienia określonych przepisami p.poż i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, d) zagwarantowania dostawy wody, energii elektrycznej, energii cieplnej i łączności, 2) wykonania robót porządkowych oraz robót związanych z ochroną i zabezpieczeniem, w tym m. in.: a) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, b) zapewnienia ochrony placu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, c) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, d) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) zapewnienia utrzymania w należytym stanie tymczasowych zabezpieczeń, np. barier, oznakowań stref niebezpiecznych, znaków drogowych, f) zapewnienia utrzymania porządku na wyjeździe z placu budowy na teren Cmentarza Centralnego i drogi publiczne, 3) zagospodarowania placu budowy, w tym m. in.: a) wykonania ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, wygrodzenia stref niebezpiecznych, b) wykonania dróg dojazdowych, wejść, przejść wraz z ich zabezpieczeniem, c) oświetlenia placu budowy, 4) dokonania wszelkich prób, sprawdzeń, ekspertyz, pomiarów, niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, 5) zapewnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia, które będą posługiwały się językiem polskim, bądź zapewnienia wystarczającej ilości tłumaczy wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii projektowo - budowlanej we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji przedmiotu zamówienia; w przeciwnym razie Zamawiający zapewni wyżej określone osoby, a kosztami obciąży Wykonawcę, 6) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu 2 egzemplarzy dokumentacji powykonawczej wraz z pełną instrukcją obsługi pieca i dokumentacją techniczno - ruchową (DTR) w języku polskim - w wersji papierowej i elektronicznej. Instrukcja pieca będzie musiała wskazywać na czynności konserwacyjne, które będą musiały być wykonywane przez osoby obsługujące piec, z podaniem terminów, zakresów i okoliczności ich wykonywania, 7) aktualizacji oprogramowywania w okresie gwarancji i rękojmi, 8) zapewnienia 5-dniowego efektywnego szkolenia dwóch wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie teoretycznym i praktycznym dot. obsługi pieca kremacyjnego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w krematorium, w którym jest zamontowany i działający piec kremacyjny typu pieca kremacyjnego objętego przedmiotem umowy. Wykonawca będzie zobowiązany ponieść wszelkie koszty szkolenia, tj. m. in. dojazdów, zakwaterowania, wyżywienia, materiałów dydaktycznych, 9) zapewnienia przeszkolenia dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego (szkolenie 2-dniowe z zakresu teorii i praktyki w obsłudze pieca kremacyjnego objętego przedmiotem zamówienia) w ramach rozruchu technologicznego, 21. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 22. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 4) Zabezpieczenie ewentualnych roszczeń podwykonawców wobec Wykonawcy i Zamawiającego z tytułu zawarcia umowy, będzie potrącone z faktury Wykonawcy i zatrzymane na koncie Zamawiającego do czasu wypłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia należnego podwykonawcy, 5) Zwrot zabezpieczenia nastąpi z chwilą udokumentowania przez podwykonawcę otrzymania wynagrodzenia zgodnie z umową, przekazanego Zamawiającemu w formie jego oświadczenia, 6) Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy bezpośrednio na jego rachunek, na co Wykonawca wyraża zgodę, 7) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody Zamawiającego, 8) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 9) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne, 10) Zapisy pkt 4), 5) i 6) powyżej nie znajdą zastosowania, o ile Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą za wykonane roboty dostarczy Zamawiającemu oświadczenie Podwykonawców o zapłacie na jego rzecz wymagalnych wierzytelności z tytułu robót zrealizowanych przez Podwykonawców. 23. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zmianami), a także ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 24. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie przedmiotu zamówienia spowodowanej wprowadzeniem zmian do dokumentacji projektowej, 2) zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmianie wynagrodzenia. 25. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian rozwiązań projektowych, bez których wykonanie przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe, bądź obarczone błędem, 2) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, którego realizacja będzie miała wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 3) wystąpi potrzeba uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę w wyniku wprowadzenia koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym, 4) wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy, a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 5) w trakcie wykonywania robót wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji i będzie to miało wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 6) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenia robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane, 7) w przypadku ograniczenia zakresu prac, np. w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia prac lub użycia innych materiałów, 8) w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia prac, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert, 9) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ. 26. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Jeżeli wykonawca składa ofertę równoważną musi przedłożyć informacje o proponowanym produkcie zawierającą co najmniej nazwę, opis i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż opisane. 27. Zamawiający informuje, że prace związane z przystosowaniem istniejącego pieca kremacyjnego dla potrzeb odzysku ciepła spalania nie stanowią przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.43.00-1, 45.42.11.31-1, 45.43.00.00-0, 45.22.32.10-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.32.00.00-6, 45.26.23.00-4, 45.33.30.00-0, 45.33.31.00-1, 45.33.32.00-2, 45.44.20.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa drugiej linii kremacyjnej w Kaplicy Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM: 1) Przedsiębiorstwo Techniczno-Budowlane BEWAKO Sp. z o.o. 2) TABO-CS spol s r.o. pełnomocnik: BEWAKO Sp. z o.o., Pl. Batorego 3, 70-207 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1381532,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1217700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1217700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1966770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.