eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczawnicaWykonanie remontu drogi ul. Św. Krzyża wraz z infrastrukturą techniczną od ul. Szalaya do skrzyżowania z ulicą Połoniny na odcinku ok. 365m w Szczawnicy



Ogłoszenie z dnia 2007-09-07

Szczawnica: Wykonanie remontu drogi ul. Św. Krzyża wraz z infrastrukturą techniczną od ul. Szalaya do skrzyżowania z ulicą Połoniny na odcinku ok. 365m w Szczawnicy
Numer ogłoszenia: 160486 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi ul. Św. Krzyża wraz z infrastrukturą techniczną od ul. Szalaya do skrzyżowania z ulicą Połoniny na odcinku ok. 365m w Szczawnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. wykonanie przebudowy istniejącego wodociągu w ul. Św. Krzyża od ul. Szalaya do ul. Połoniny, w skład której wejdzie: Nowy odcinek wodociągu rozdzielczego w ul. Św. Krzyża wykonany z rur polietylenowych - PE-HD Ø 160x9,5 (PN10) łączonych metodą zgrzewania oraz wymiana istniejących odcinków przyłączy wodociągowych do budynków wykonanych z rur stalowych ocynkowanych na długości proj. wodociągu rozdzielczego. Projektowane odcinki przyłączy wodociągowych wykonane będą z rur polietylenowych - PE-HD Ø 32,40,50 PE -100 (PN 10) łączonych metodą zgrzewania. 2. Wykonanie przebudowy istniejącej kanalizacji opadowej w ul. Św. Krzyża - od ul. Szalaya do ul. Połoniny, w skład której wejdzie: nowy odcinek kolektora kanalizacji opadowej Ø500mm, z rur kanaliz. PVC od studzienki połączeniowej początkowej ST.1- Ø1000 PVC, do projektowanej studzienki połączeniowej końcowej ST.20- Ø1000. Przewiduje się całkowity demontaż istniejących wpustów deszczowych na tym odcinku, wraz z istniejącym kolektorem opadowym Ø500 BET., wszystkimi istniejącymi studzienkami rewizyjnymi, połączeniowymi z kręgów bet Ø1000mm oraz istniejącymi rurami przyłączeniowymi Ø200 bet. z istniejących wpustów deszczowych do istniejącego kolektora. - odprowadzenie wód opadowych z projektowanych wpustów deszczowych ze studzienkami osadowymi Ø500 betonowymi, odbywać się będzie rurami połączeniowymi Ø200 PVC - włączonymi do projektowanego kolektora Ø500 PVC - poprzez projektowane studzienki połączeniowe Ø1000 PVC. Dodatkowo wykonane zostanie odprowadzenie wód opadowych z budynku Urzędu Miasta. 3. Wykonanie przebudowy teletechnicznej sieci rozdzielczej i abonenckiej kolidującej z modernizacją ulicy Św. Krzyża, w skład której wejdzie: skablowanie istniejącej sieci napowietrznej i od obiektów kablowych wykonanie sieci abonenckiej w rurach osłonowych HDPE 40/3,7 4. Wykonanie przebudowy sieci rozdzielczej NN oraz oświetlenia ulicznego kolidujących z modernizacją ul. Św. Krzyża, w skład której wejdzie: demontaż istniejących słupów i napowietrznej linii i przyłączy NN oraz budowa kablowych przyłączy i linii NN, modernizacja odgałęzienia linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 25 i 28, budowę 14 stylowych latarni oświetlenia ulicznego. 5. Remont ulicy polegający na wymianie konstrukcji nawierzchni na całej szerokości jezdni i wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej. Przewiduje się wymiany krawężnika i nawierzchni chodnika.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tzn. że prowadzą działalność godspodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w/w specjalności wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, którzy wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizował przynajmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 tys.zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z potwierdzeniem należytego wykonania, posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny - spełnnienie warunków oceny wg kryterium : spełnia, nie spełnia. Ocena będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę. zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty cenowej ( zał. nr 1 do specyfikacji) wraz z kosztorysami ofertowymi, 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na elementy robót uwzględniając kolejność wykonywanych zadań 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy a mianowicie: a) kserokopię dokumentu rejestracyjnego firmy - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydanego wcześniej niż 6 m-cy - na kserokopii tego wpisu wymagane jest potwierdzenie organu który go wydał, że wpis nadal jest aktualny. b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - lub kserokopie w/w zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ( zał. nr.2) d) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedkłada informację na temat - przeciętnej liczby zatrudnionych, wykaz narzędzi i urządzeń jakie posiada zgodnie z zał. nr. 3), - uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami branży drogowej oraz zewnętrznych sieci sanitarnych i elektroenergetycznych zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, - wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizował przynajmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 tys.zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 4. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5. Uzupełniony i zaparafowany projekt umowy zał.nr.4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczawnica, 34-460 Szczawnica, ul. Szalaya 103.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Szczawnica, 34-460 Szczawnica, ul. Szalaya 103, pok. nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.