Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-13
Dzierżoniów: DOSTAWA IMPLANTÓW, ENDOPROTEZ I WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 160494 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. , ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8344168, faks 74 8344179.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA IMPLANTÓW, ENDOPROTEZ I WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów, endoprotez i wyrobów ortopedycznych na oddział ortopedyczny szczegółowo opisanymi w załączniku nr 1 A do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia- formularze cenowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 pakietów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; PAKIET 1. 250,00 zł PAKIET 2. 230,00 zł PAKIET 3. 130,00 zł PAKIET 4. 450,00 zł PAKIET 5. 770,00 zł PAKIET 6. 1 400,00 zł PAKIET 7. 4 000,00 zł PAKIET 8. 400,00 zł PAKIET 9. 700,00 zł PAKIET 10. 3 300,00 zł PAKIET 11. 700,00 zł PAKIET 12. 850,00 zł PAKIET 13. 500,00 zł PAKIET 14. 600,00 zł 1.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy PZP
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony; a. jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 3 do SIWZ) b. jeżeli Wykonawca dołączy do oferty aktualną koncesję / zezwolenie lub licencję na wykonanie działalności w zakresie składanej oferty, w przypadku gdy przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. lub oświadczenie, jeżeli przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takich uprawnień. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony; 1. jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 3 do SIWZ) 2. jeżeli Wykonawca wykaże (na załączniku nr 5 do SIWZ); że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną dostawę, o wartości brutto nie mniejszej niż ? wartość składanej oferty, z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których, dostawa została wykonana oraz z załączeniem dowodów, o których mowa w rozporządzeniu, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (dowodem tym jest m.in. poświadczenie) (w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Zamawiający uzna warunek za spełniony; a. jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 3 do SIWZ) Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony; a. jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 3 do SIWZ) Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Zamawiający uzna warunek za spełniony; a. jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 3 do SIWZ) Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
9. Ponadto wykonawca dołączy do oferty oświadczenie na Załączniku nr 7 do SIWZ o treści: oświadczam/y, że wszystkie proponowane w ofercie produkty posiadają odpowiednie dokumenty uprawniające do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniają wymagania przewidziane przepisami prawa. Na potwierdzenie powyższego posiadamy niezbędne dokumenty w zakresie uregulowanym przepisami ustawy o wyrobach medycznych. Niezbędne dokumenty zobowiązujemy się dostarczyć na każde wezwanie zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
10. Formularz ofertowy- (wg załączonego druku - wzór) załącznik nr 1 wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z załącznikiem nr 1 A (opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy) wypełnionym i podpisanym przez wykonawcę. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CDR. 11. Pełnomocnictwo, (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: -W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, -W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 12. Projekt Umowy załącznik nr 2 , 2a do SIWZ, podpisany przez wykonawcę ( parafowana każda strona). 13. Potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: a. w przypadku zmiany danych adresowych wskazanych w nagłówku umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie, b. w przypadku zmiany danych osób reprezentujących strony umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie. c. W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. d. w przypadku zmian ilościowych w asortymencie znajdującym się w poszczególnych pozycjach PAKIETU (oferty wykonawcy będącej załącznikiem do umowy) wynikających z potrzeb zamawiającego bez zmiany umowy. Zmiany dotyczące wymiany asortymentowej mieścić się jednak muszą w granicach ogólnej wartości umowy. 2. Strony dopuszczają również zmiany umowy po obustronnym podpisaniu aneksu w zakresie: a. numeru katalogowego produktu, b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c. w liczbie opakowań, d. dotyczącej przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e. powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości. 4. Zamawiający jest uprawniony do częściowej realizacji umowy, a także do rezygnacji z zamówienia jakiegokolwiek asortymentu będącego przedmiotem umowy. 5. Wszystkie ww. zmiany z pominięciem pkt 1 d wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na stronę trzecią bez pisemnej zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/sluzba_zdrowia/spspwd/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o.
ul. Cicha 1
58-200 Dzierżoniów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 10:00, miejsce: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Sekretariat Spółki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilośćpozycji - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji - 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 37.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Iość pozycji - 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Zabezpieczanie ubytków w nawierzchni dróg na terenie Dzierżoniowa poprzez wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Sporządzenie projektu planu ogólnego miasta Dzierżoniowa
- "Usługa dostawy posiłków dla dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego Sudeckie Skrzaty w Dzierżoniowie"
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów i wyrobów medycznych jednorazowego użytku do artroskopii na okres 5 miesięcy
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - artroskopia kolana ZP38/A/21/2024
- Dostawa zestawu do szycia artroskopowego łąkotki na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Dostawy staplerów chirurgicznych oraz śrub kaniulowanych stalowych ujęte w dwóch zadaniach
- Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część II
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.