eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaZakup i dostawa węgla opałowego na sezon grzewczy 2007/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-07

Brodnica: Zakup i dostawa węgla opałowego na sezon grzewczy 2007/2008.
Numer ogłoszenia: 160515 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, fax 056 4982626.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa węgla opałowego na sezon grzewczy 2007/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - węgiel opałowy - orzech; - przypuszczalna wielkość dostawy węgla w okresie realizacji zamówienia - 100 ton; - poszczególne partie dostawy - średnio od 2 do 4 ton; - wielkość dostawy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego; - kaloryczność węgla nie niższa jak - 27.000 KJ/kg - zawartość popiołu nie wyższa jak - 6 % - zawartość siarki nie wyższa jak - 0,5 % - cena zakupu obejmuje koszt transportu i rozładunku węgla włącznie ze składowaniem do kotłowni; - dostawy będą następowały sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego; - kolejne partie dostawy będą dokonywane w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.11.00.00 - Węgiel Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.11.00 - Węgiel (minerał) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Złożenie w określonym terminie oferty wraz z wymaganymi dokumentami. 2)Spełnienie i akceptacja wymogów określonych w niniejszej Specyfikacji, 3)Dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, 4)Brak zaległości w opłacaniu składki na ubezpieczenie społeczne i w uiszczaniu podatków, 5)Wskazanie ewentualych podwykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy - sporządzony na załączniku nr 1 do SIWZ; 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oferta winna zawierać oryginały powyższych dokumentów lub poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie. W przypadku złożonych dokumentów w postaci potwierdzonych kopii zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo wglądu do oryginalnych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://brodnica.bip-wm.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87 - 300 Brodnica, pk. 104 a - parter. e-mali: mbieganski@brodnica.pl, tel. (56) 493 03 01, fax (56) 498 26 26..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87 - 300 Brodnica, pk. 104 a - parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.