To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-13
Zakopane: Dostawę leków dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego
im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 160518 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66914 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, faks 018 2068141.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę leków dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są dostawy leków dla wojewódzkiego Szpitala rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem na warunkach określonych w SIWZ (wraz z załącznikami). I. Charakterystyka przedmiotu zamówienia Sukcesywna dostawa leków dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego. Ilość i asortyment leków podany w załączniku nr 2 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego wynikających ze stanu zdrowia i prowadzonego leczenia w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sukcesywnego przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego tj: raz w tygodniu w ustalonym terminie z Zamawiającym, złożenie zamówienia wymaga formy telefonicznej lub pisemnej przesłanej faksem lub e-mailem, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00 W przypadku leków pilnych Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie Zamawiającego w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego zamówienia. Wszystkie dostarczane leki muszą posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu w Polsce (zgodnie z urzędowym wykazem środków farmaceutycznych) oraz pochodzić z bieżącej produkcji w nieuszkodzonych opakowaniach. Zamawiający zastrzega sobie, że oferta Wykonawcy nie może zawierać suplementów diety, w przypadku zastosowania suplementu diety Zamawiający uzna, że oferta nie spełnia warunków SIWZ i zostanie odrzucona. Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leków musi wynieść co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawa towaru odbywać się będą do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego. Odbioru towaru dokonywać będzie osoba upoważniona. Pracownik w chwili odbioru towaru zobowiązany będzie do zbadania, czy dostawa jest pod względem ilościowym i jakościowym zgodna z załączonymi dokumentami i umową. Zbadanie obejmuje przeliczenie ilości opakowań zbiorczych i ustalenie ich stanu, a w razie uszkodzenia opakowania zbiorczego sprawdzenie stanu jego zawartości. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, załadunku i rozładunku, opłat celnych i podatków. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie dostarczanie zamawianego asortymentu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w załączniku nr 2. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca jest zobowiązany do oferty przetargowej dołączyć dokumenty świadczące o tym, że przedmiot podany w ofercie, jako równoważny posiada w szczególności parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od określonych w niniejszej SIWZ w załączniku nr 2, ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowany przez Wykonawcę przedmiot podany, jako równoważny posiada parametry techniczne i jakościowe gorsze od określonych w SIWZ w załączniku nr 2 spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona. Zamawiający informuje, że w przypadku dostarczenia uszkodzonego przedmiotu zamówienia z winy Wykonawcy, Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a Wykonawca dokona wymiany na swój koszt, w ciągu 48 godzin. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga również przesyłania elektronicznej wersji faktury w formacie EDI (elektroniczna wymiana danych). Jeden szablon zostanie ustalony na początku współpracy i niezmienny do jej zakończenia co pozwoli na szybki import danych. W przypadku, gdy lek będący przedmiotem zamówienia w momencie wyceny jest niedostępny na rynku, Wykonawca zobowiązany jest do wyceny tego leku po ostatniej obowiązującej cenie. III. Opis przedmiotu zamówienia wg. Kodu CPV 33 60 00 00 - 6 produkty farmaceutyczne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1. PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69984,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85570,98
Oferta z najniższą ceną: 85570,98 / Oferta z najwyższą ceną: 85570,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa fabrycznie nowego (wcześniej niezarejestrowanego) samochodu osobowego (9 osobowego) typu minibus dla Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Stanisława Marusarza w Zakopanem.
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2024-2025
- Zakup i dostawa diagnostycznego neuromonitoringu śródoperacyjnego oraz aparatu do elektrodiagnostyki nerwów i mięśni
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.