Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Siedlce: Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej; fartuchów roboczych i obuwia roboczego laboratoryjnego; odzieży i obuwia roboczego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 160519 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach , ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6326459, faks 025 6325584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej; fartuchów roboczych i obuwia roboczego laboratoryjnego; odzieży i obuwia roboczego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - odzież ochronna i zabezpieczająca; Pakiet 2 - fartuchy robocze i obuwie robocze laboratoryjne; Pakiet 3 - odzież i obuwie robocze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6, 35.11.34.00-3, 18.44.40.00-3, 18.83.10.00-3, 18.81.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ) - dla każdego Pakietu oddzielnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a)zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany w przypadku wprowadzenia na rynek produktu udoskonalonego, b)zmiany terminu realizacji dostaw w przypadku zmiany w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, c)zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ul. Kazimierzowska 29; 08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 08:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ul. Kazimierzowska 29; 08-110 Siedlce w zespole ds. administracyjno gospodarczych i zaopatrzenia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - odzież ochronna i zabezpieczająca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - fartuchy robocze i obuwie robocze laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy robocze i obuwie robocze laboratoryjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 35.11.34.00-3, 18.44.40.00-3, 18.83.10.00-3, 18.81.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - odzież i obuwie robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - odzież i obuwie robocze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 35.11.34.00-3, 18.44.40.00-3, 18.83.10.00-3, 18.81.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do terapii wysokoprzepływowej AIRVO i HUMID BH dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa mebli na potrzeby Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa asortymentu stosowanego w chirurgii witreoretinalnej oka
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa obuwia ochronnego"
- (16) Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic roboczych i ochronnych, ochron indywidualnych
- ZP.9.2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego
- "Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników GDDKiA Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami"
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Dostawa odzieży z podziałem na zadania
więcej: Ochronne nakrycia głowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.