To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-17
Elbląg: Dostawa materiałów warsztatowych i biurowych
Numer ogłoszenia: 16051 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301355 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów warsztatowych i biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów warsztatowych i biurowych Przedmiot główny: CPV: 30.19.00.00-7 Nazewnictwo wg CPV: Różny sprzęt i artykuły biurowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów warsztatowych i biurowych. Zamawiający informuje, że dostawa materiałów warsztatowych i biurowych będzie zrealizowana w oparciu o Zadanie 3 Testowanie produktu innowacyjnego pkt. 8. Zakup materiałów warsztatowych (papier, długopisy) oraz Koszty pośrednie: Zakup materiałów biurowych; teczki, segregatory, papier ksero, tonery itp. w ramach projektu: Eksperyment edukacją przyszłości -innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce dostawy: w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1. 2. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych materiałów warsztatowych i biurowych: 1. Ryza papieru 100 szt. - Format: A4, - Gramatura: 90 g/m2, - Informacje dodatkowe: ryza zawiera 500 arkuszy. 2. Zeszyt 400 szt. - Twarda oprawa, - Okładka laminowana niebieska jednolita, - Format A5, - 60 stron. 3. Znaczniki indeksujące samoprzylepne 2 000 szt. - odblaskowe, neonowe kolory, - 5 różnych kolorów w komplecie, - wymiar: 10-15 mm x 45-50 mm, 4. Karteczki samoprzylepne 14 bloczków - Wymiar: 76x76 mm, - substancja klejąca usuwalna za pomocą wody, - kolor żółty, - ilość karteczek w bloczku: 100, - gramatura: 70g/m2. 5. Długopis 200 szt - Żelowy z wymiennym wkładem, - Tusz żelowy kolor niebieski, - Końcówka ze wzmocnionej stali. 6. Długopis 200 szt. - Żelowy z wymiennym wkładem, - Tusz żelowy kolor czarny, - Końcówka ze wzmocnionej stali. 7. Długopis 30 szt. - Żelowy z wymiennym wkładem, - Tusz żelowy kolor czerwony, - Końcówka ze wzmocnionej stali. 8. Zakreślacz fluorescencyjny 20 kpl. - 6 kolorów w kpl., - Intensywny atrament pigmentowy na bazie wody, - Nie rozmazuje wydruków atramentowych, - Zakończony końcówką ściętą, - Grubość linii 1-5 mm. 9. Koszulki 20 kpl. - Koszulki A4, - Krystaliczna, antystatyczna folia, - Otwierane z góry, - 100 szt. w kpl. 10. Teczka 400 szt. - Kolor: niebieski, - Format A4, - wykonana z mocnego, lakierowanego kartonu, - gumka w kolorze teczki płaska. 11. Teczka z rączką 20 szt. - Wykonana z utwardzonego kartonu, - Pokryta ekologiczną folią polipropylenową, - Wyposażona w mechanizm zamykający, - Kolor: niebieski, - Wymiar: mieszcząca dokumenty formatu A4. 12. Segregator 40 szt. - Format A4, - Szerokość grzbietu od 73 mm do 76 mm, - Oklejony na zewnątrz błyszczącą niebieską folią, - Wewnątrz oklejka papierowa, - Dwustronna wymienna etykieta opisowa, - Dwa okute otwory na przedniej okładce, - Dolne krawędzie wzmocnione metalową szyną. 13. Linijka 400 szt. - Długość 40 cm, - Z sitodrukowym nadrukiem skali, - Wykonana z przezroczystego polistyrenu z zaokrąglonymi rogami. 14. Ołówek 400 szt. - Ołówek drewniany HB z gumką. 15. Półeczki szufladki na biurko na dokumenty 4 szt. - Zestaw 3 półek szufladek metalowych ze stelażem, - Wykonane z siatki metalowej malowanej na kolor srebrny, - Format A4, - Osadzone na szynach umożliwiających ich wsuwanie. 16. Kosz na śmieci 4 szt. - Wykonany z siatki metalowej malowanej na kolor srebrny, - Okrągły, - Pojemność: 20 litrów. 17. Przybornik/organizer na biurko 4 szt. - Wykonany z siatki metalowej malowanej na kolor srebrny, - min. przegródki na: zakładki na listy, pojemnik na karteczki, pojemnik na drobiazgi: spinacze, zszywki, pojemnik na długopisy itp. 18. Termobindownica 1 szt. - Format A4, - Oprawia od 150 do 220 kartek, - Czas nagrzewania do 2 min. 19. Termookładki do bindowania 100 szt. - Format A4, - Szerokość grzbietu 6 mm - do 60 kartek, - Przezroczysta okładka przednia z PCV, - Tylna okładka z błyszczącego kolorowego kartonu, - Różne kolory. 20. Tablica suchościeralna magnetyczna 1 szt. - Wykonana z blachy lakierowanej, - Posiada zaczepy do mocowania na ścianie, - Posiada rozkładaną półkę na markery, - Wymiary: 120 cm x 90 cm, - Zawiera gąbkę do ścierania tablicy. 21. Marker suchościeralny 4 kpl. - 4 różne kolory w kpl., - Grubość linii pisania od 1,5 mm do 2 mm, - Okrągła końcówka, - Nietoksyczny, bezwonny, szybkoschnący, wodoodporny, na bazie alkoholu, łatwo ścieralny, nie pozostawia trwałych śladów na tablicy. 22. Toner do drukarki OKI C330 DN - Kolor: żółty, - Wydajność min. 2 000 stron A4 przy 5% pokryciu strony, - Ilość 3 szt. 23. Toner do drukarki OKI C330 DN - Kolor: purpura, - Wydajność min. 2 000 stron A4 przy 5% pokryciu strony, - Ilość 3 szt. 24. Toner do drukarki OKI C330 DN - Kolor: błękit, - Wydajność min. 2 000 stron A4 przy 5% pokryciu strony, - Ilość 3 szt. 25. Toner do drukarki OKI C330 DN - Kolor: czarny, - Wydajność min. 3 500 stron A4 przy 5% pokryciu strony, - Ilość 3 szt. 3. Dostarczone materiały warsztatowe i biurowe muszą być fabrycznie nowe i nieregenerowane. 4. Zamawiający wymaga udzielenia następujących gwarancji: - na termobindownicę - 24 miesiące, - na pozostałe materiały warsztatowe i biurowe - minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 5. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie 3 Testowanie produktu innowacyjnego pkt. 8. Zakup materiałów warsztatowych (papier, długopisy) oraz Koszty pośrednie: Zakup materiałów biurowych; teczki, segregatory, papier ksero, tonery itp. w ramach projektu: Eksperyment edukacją przyszłości -innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
- Firma Handlowa KOMAX 9, ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16286,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7993,67
Oferta z najniższą ceną: 7993,67 / Oferta z najwyższą ceną: 12530,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Usługa społeczna - terapia neurologopedyczna i logopedyczna dla mieszkańców Gminy Miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- ZAKUP I DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH TYPU MON I YOMB I GEOKRAT ORAZ KOTEW MOCUJĄCYCH
- Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. termomodernizacji budynku DPS "Niezapominajka" w Elblągu przy ul. Toruńskiej 17 w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Modernizacja istniejącego systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.