To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-23
Stare Babice: Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Starych Babicach
Numer ogłoszenia: 160522 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48162 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Starych Babicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego do koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z poliuretanową, okólną bieżnią lekkoatletyczną zakończoną zeskokiem do skoku w dal. 2.Przedmiot zamówienia jest zadaniem dwuetapowym, opisanym szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje m.in. następujące zadania: 1)Etap I a)roboty rozbiórkowe części istniejących asfaltowych chodników, podjazdów i bieżni lekkoatletycznej oraz demontaż istniejącego wyposażenia, b)budowę boiska wielofunkcyjnego (piłka ręczna, siatkówka, koszykówka) o syntetycznej nawierzchni z poliuretanu, o wymiarach zewnętrznych 44,0 x 30,0 m, c)wykonanie chodników z kostki betonowej, d)wykonanie nawierzchni trawiastej w otoczeniu płyty boiska, e)wykonanie piłkochwytów za bramkami do piłki ręcznej, f)budowa oświetlenia w części odpowiadającej danemu etapowi robót, g)montaż sprzętu sportowego i elementów małej architektury (bramki, siatki, kosze do koszykówki, słupy do siatkówki, osłony bezpieczne na słupy). h)wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej związanej z etapem I robót, 2)Etap II a)roboty rozbiórkowe pozostałej części asfaltowych chodników, podjazdów i bieżni lekkoatletycznej oraz demontaż istniejącego wyposażenia, b)roboty ziemne (podniesienie poziomu nawierzchni pod boisko do piłki nożnej), c)budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy, o wym. 61,0 x 32,0 m, d)budowę bieżni okólnej z poliuretanu o długości 200 m, z wpisana w nią bieżnią prostą do biegu na 60 m, e)budowa zeskoku do skoku w dal, f)wykonanie chodników z kostki betonowej, g)wykonanie nawierzchni trawiastej, h)wykonanie piłkochwytów za bramkami, i)budowę oświetlenia w części odpowiadającej danemu etapowi robót, j)montaż sprzętu sportowego i elementów małej architektury (bramki do piłki nożnej, siatki, ławki, kosze na śmieci, osłony słupów oświetleniowych), k)wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej związanej z etapem II robót, 3.Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Zadanie jest przedsięwzięciem dwuetapowym: w roku 2013 zostanie wykonany etap I, w 2014 - etap 2, 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości wcześniejszego wprowadzenia Wykonawcy na budowę oraz rozpoczęcia robót w ramach poszczególnych etapów niż daty określone, w niniejszej SIWZ (pkt. 5.1 i 5.2), jako terminy początkowe wykonania każdego z etapów. 3)Wykonawca realizując roboty przewidziane do wykonania w etapie I zajmie teren odpowiadający jego zakresowi pozostawiając w użytkowaniu szkoły teren przewidziany dla robót w etapie II. Po wykonaniu robót w ramach etapu I i odebraniu go przez Zamawiającego, Wykonawca w terminie określonym w niniejszej SIWZ zostanie wprowadzony na II etap robót. 4)Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 5)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. 7)Wykonawca we własnym zakresie ustali z Użytkownikiem (Dyrektorem Szkoły Podstawowej) lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową w szczególności dzieci. 8)Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych mogą być pobierane z istniejących przyłączy budynku po uzgodnieniu sposobu poboru i rozliczenia z Użytkownikiem. 9)Ze względu na przebieg robót na czynnym obiekcie Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót rozbiórkowych i budowlanych oraz zagospodarowania placu budowy. Plac budowy musi zostać wygrodzony ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową w szczególności dzieci. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników, Zamawiający wymaga także, w zależności od potrzeb, wyznaczenia dróg tymczasowych. 10)W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalna pracą szkoły. 11)Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 12)Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku (asfalt należy przekazać do utylizacji). W szczególności Wykonawca będzie dbał o porządek w rejonie wejść do budynku Szkoły Podstawowej i w tym rejonie wszelkie odpady i zanieczyszczenia będzie usuwał na bieżąco, nie później niż w ciągu 12 godzin. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 13)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac poszczególnych etapów Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 14)W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej, budynków szkoły lub innych elementów znajdujących się w rejonie prowadzenia robót Wykonawca bez zbędnej zwłoki naprawi uszkodzenia zawiadamiając wcześniej Zamawiającego i Użytkownika o powstałej szkodzie oraz sposobie jej naprawy. 15)Po zakończeniu prac każdego z etapów Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru wraz z dokumentami i oświadczeniami niezbędnymi dla każdego z etapów. 16)Zakończenie każdego z etapów prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 17)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania prac, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 4.Zamówienie musi być wykonane zgodnie niniejszą SIWZ, umową, dokumentacją projektową, technologią określoną przez producenta, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 5.Zawartość dokumentacji niniejszego postępowania W skład dokumentacji niniejszego postępowania wchodzą specyfikacja istotnych warunków zamówienia w tym opis przedmiotu zamówienia, wzór umowy, dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzane niezgodnie z wymogami SIWZ będą odrzucone. UWAGA! Zamawiający dołącza przedmiary robót w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości i charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. 6.Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 1.Termin wykonania zamówienia, rękojmi za wady. 1.Termin realizacji I etapu robót ustala się od 01.06.2013 r. do 31.07.2013 r. 2.Termin realizacji II etapu robót ustala się od 01.05.2014 r. do 31.07.2014 r. 3.Termin rękojmi za wady ustala się na 36 miesięcy dla każdego z etapów oddzielnie, liczony od daty ich zakończenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gardenia Sport Sp. z o.o., ul. Kłobucka 13, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2256780,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1345802,12
Oferta z najniższą ceną: 1283094,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1345802,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STARE BABICE
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zalesiu
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.