To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-12
Warszawa: Zakup sprzętów AGD do obiektów Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 160531 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89481 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętów AGD do obiektów Kancelarii Prezydenta RP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętów AGD do obiektów Kancelarii Prezydenta RP. Urządzenia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia wykorzystywane będą w usługach hotelarsko-restauracyjnych - realizowanych przez Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP - przeznaczonych do odsprzedaży w ramach działalności komercyjnej. Zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający - w przypadku przedmiotu zamówienia opisanego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż podane w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest podzielone na cztery poniżej opisane części: Część I - Różny sprzęt AGD Część II - Odkurzacze specjalistyczne, profesjonalny sprzęt czyszczący Część III - Specjalistyczny sprzęt gastronomiczny Część IV - Ekspresy gastronomiczne profesjonalne i młynki Zakres dostaw z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych i wymaganej ilości, określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiany sprzęt AGD zostanie dostarczony do obiektów Kancelarii Prezydenta RP.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 39.71.12.00 - Roboty kuchenne 39.71.13.10 - Elektryczne zaparzacze do kawy 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.12.11 - Miksery kuchenne 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.71.11.21 - Zamrażarki szafowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Odkurzacze specjalistyczne, profesjonalny sprzęt czyszczący
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Handlowe BAS Sławomir Ciszewski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Handlowe BAS Sławomir Ciszewski
- Biuro Handlowe BAS, Sławomir Ciszewski, ul. Królewiecka 195, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10900,00
Oferta z najniższą ceną: 10900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51238,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Specjalistyczny sprzęt gastronomiczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BMS SP.J., Z. BIELECKI, T. BIAŁOWĄS, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74574,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59764,93
Oferta z najniższą ceną: 59764,93 / Oferta z najwyższą ceną: 94658,54
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Ekspresy gastronomiczne profesjonalne i młynki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAWOSFERA Jarosław Todek, ul. Jugosłowiańska 70, 51-112 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76749,00
Oferta z najniższą ceną: 26594,10 / Oferta z najwyższą ceną: 83495,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych, niesegregowanych i segregowanych surowców z budynków Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Zakup mikroskopu z przystawką konsultacyjną boczną, kamerą DP23 i stacją sterującą dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia naboru do programu SPARK Poland a także współpraca z wybranymi w ramach naboru, zespołami prowadzącymi prace B+R
- Dostawa materiałów gospodarczych z przeznaczeniem do internatów i kwater internatowych znajdujących się w rejonie działania OR AMW Bydgoszcz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów gospodarczych z przeznaczeniem do internatów i kwater internatowych znajdujących się w rejonie działania OR AMW Bydgoszcz
- Rozbudowa stołówki wraz z przebudową budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie ze zmianą sposobu użytkowania na internat
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Miejskiego w Łęczycy w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- "Wyposażenie budynku hali sportowej etap I w ramach zadania budowy pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie"
- Dostawa sprzętu AGD dla szkół ponadpodstawowych Miasta Zamość w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego szkół Miasta Zamość II"
więcej: Sprzęt gospodarstwa domowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.