eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze wsi Lisewo obejmującego działkę nr 265.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Golub-Dobrzyń: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze wsi Lisewo obejmującego działkę nr 265.
Numer ogłoszenia: 160537 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń, pl. Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6835405, fax 056 6835276.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze wsi Lisewo obejmującego działkę nr 265..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego na obszarze wsi Lisewo, obejmującego działkę nr 265 wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planów, a także opracowaniem ekofizjograficznym oraz uzyskaniem zgód na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, w przypadku konieczności uzyskania takich zgód. Zgodnie z zakresem określonym w: uchwale nr XV/77/08 Rady Gminy Golub-Dobrzyń z dnia 26 lutego 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze wsi Lisewo, obejmującego działkę nr 265 ( tereny pod zabudowę mieszkaniowo-usługową, powierzchnia działki 2,20 ha, RVI) . Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej (dyskietka oraz płyta CD) oraz w postaci drukowanej w następującej ilości egzemplarzy: -projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wewnętrznego opiniowania - w 4 egz. -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do pierwszego czytania- w 4 egz. -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do uzgodnienia - w ilości odpowiednio do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz. -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia - w 2 egz. -projekt planu do uchwalenia - w 5 egz. -prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - w 2 egz. -projekt planu do publikacji - w 2 egz. -opracowanie ekofizjograficzne - w 2 egz. -opinie urbanistyczne, wyjaśnienia itp. - w 1 egz. Załączniki graficzne do planu i prognozy oddziaływania na środowisko Wykonawca przekaże: -do wewnętrznego opiniowania, do pierwszego czytania, do uzgodnienia, - w pomniejszonej skali (format A.3); -do wyłożenia oraz do uchwalenia planu przez Radę Gminy - w oryginalnej skali (1:1000); -do publikacji - w oryginalnej skali, podzielony na arkusze formatu A4 Za dodatkowe egzemplarze materiałów Wykonawca może żądać zapłaty pokrywającej koszty ich drukowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2.udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 projektów planów porównywalnych z przedmiotem zamówienia i potwierdzą ich należyte wykonanie. Pod pojęciem planu porównywalnego z przedmiotem zamówienia należy rozumieć wykonanie planu o powierzchni co najmniej 2,00 ha, 3.powierzą funkcję głównego projektanta planu osobie z uprawnieniami urbanisty, posiadającej aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Urbanistów, 4.zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem zamówienia, w tym w szczególności: osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym i osobie posiadającej uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do sporządzenia prognoz skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, nadane w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, 5.posiadają odpowiedni sprzęt komputerowy umożliwiający obsługę oprogramowania typu GIS lub CAD i legalne oprogramowanie do realizacji zamówienia. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne o których mowa w art.25 ust.1 Prawa zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz ofertowy - wg Załącznika Nr 1, 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) 4) oświadczenie o posiadaniu sprzętu komputerowego i legalnego oprogramowania typu GIS lub CAD, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy realizacji zamówienia - wg Załącznika Nr 3. 5) oświadczenie o zapewnieniu udziału w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem zamówienia, w tym w szczególności: - osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, - osobie posiadającej uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwaleni planu miejscowego, nadane w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich zleceniodawcy, miejsca wykonania, zakresu, dat wykonania prac i ich uprawomocnienia się - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 7) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.