Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Wrocław: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów Uniwersytetu Wrocławskiego zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 wraz
z opracowaniem protokołów z kontroli.
Numer ogłoszenia: 160552 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów Uniwersytetu Wrocławskiego zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 wraz z opracowaniem protokołów z kontroli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów Uniwersytetu Wrocławskiego zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 wraz z opracowaniem protokołów z kontroli. Zakres kontroli: - Kontrola roczna stanu technicznego obiektu i przydatności do użytkowania obejmuje określenie stanu technicznego poszczególnych elementów budynku, rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonania. Wykaz adresowy obiektów Uniwersytetu Wrocławskiego podlegających okresowej kontroli rocznej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. - Kontrola pięcioletnia stanu technicznego i wartości użytkowej obiektu obejmuje określenie stanu technicznego wszystkich elementów budynku wraz z terenem, budowlami i urządzeniami budowlanymi na nim zlokalizowanymi, rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonania. Wykaz adresowy obiektów Uniwersytetu Wrocławskiego podlegających kontroli pięcioletniej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe wymagania odnośnie sporządzania protokołów kontroli okresowej - rocznej i pięcioletniej zostały zawarte w załącznikach nr 5, 6, 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.00.00 - Usługi związane z budownictwem Kod CPV wg słownika 2008: 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) jedną należycie wykonaną usługą polegającą na kontroli stanu technicznego budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej 80 000 zł brutto; oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami (lub osobą) posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń), c) instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń). d) osobą posiadającą uprawnienia energetyczne typu D. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-3 uPzp - załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 4 uPzp - załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5. Dokumenty potwierdzające, że usługa wskazana w wykazie została wykonana należycie. 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć uprawnienia: a) konstrukcyjno-budowlane lub architektoniczne - bez ograniczeń, b) instalacyjne w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń. c) instalacyjne w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń d) energetyczne typu D lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę - z określonym w nim terminem ważności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek Wykonawcy w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskigo, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pok.100.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz komputera stacjonarnego na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia
- SZP/242-222/2024 Dostawa kompaktowego proszkowego dyfraktometru rentgenowskiego XRD z osprzętem dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa leków - import docelowy
- TP 84/24 - Przedłużenie wsparcia na serwery fizyczne, macierze oraz bibliotekę taśmową oraz przedłużenie wsparcia na Access Point (AP) i kontroler Aruba II
- Opracowanie analizy potencjału retencyjnego na obszarze województwa dolnośląskiego
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- TPm-107/24 Remont i przebudowa Collegium Anatomicum wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów o ochronie ppoż. Etap 2 w formule 'zaprojektuj i wybuduj'.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego polegającego na instalacji systemu sygnalizacji pożarowej dla trzech jednostek organizacyjnych IAS w Łodzi
- Wykonanie remontu konstrukcji dachu hali COS Torwar II Lodowisko w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a
- Przebudowa przepustu pod drogą gminną nr 270767K Łużna - Podlesie w m. Łużna.
- Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.