To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-30
Ogłoszenie nr 16056 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
Dębica: UTWORZENIE AKADEMII ZDROWIA W PLACÓWKACH WSPARCIA DZIENNEGO W DĘBICY, UMOŻLIWIAJĄCE WZROST JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG I ROZSZERZENIE OFERTY LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI "Spójność przestrzenna i społeczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355064 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366545 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Ratuszowa
2,
39200
Dębica, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
146 838 100, faks
146 838 161, e-mail
umdebica@um.debica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTWORZENIE AKADEMII ZDROWIA W PLACÓWKACH WSPARCIA DZIENNEGO W DĘBICY, UMOŻLIWIAJĄCE WZROST JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG I ROZSZERZENIE OFERTY LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.42.2016.WCh
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i remont budynku ŚDS i DDP polegający na wykonaniu następujących robót budowlanych: 1.1. roboty rozbiórkowe i demontażowe, 1.2. roboty adaptacyjno - wykończeniowe, 1.3. uzupełnienie izolacji pionowej ścian piwnic, 1.4. wymiana drenażu wokół budynku, 1.5. przebudowa szybu windowego (wraz z montażem nowej windy), 1.6. przebudowa instalacji sanitarnych (wod. - kan. , c.o. wraz z wymianą pieców na kondensacyjne) 1.7. przebudowa instalacji elektrycznej, 1.8. wymiana: pokrycia dachu z blachy, więźby dachowej, docieplenia dachu i strychu, 1.9. remont elewacji wraz z wymianą obróbek blacharskich, 1.10.wymiana stolarki drzwiowej i osadzenie nowej stolarki okiennej, 1.11.budowa nowej klatki schodowej, 1.12.wykonanie nowej nakładki asfaltowej na części parkingu, 1.13.remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 2. Istniejący budynek jest obiektem wolnostojącym w całości podpiwniczonym. Posiada trzy kondygnacje nadziemne oraz użytkowe poddasze. Przekrywa go dach czterospadowy z dużymi, centralnie usytuowanymi facjatami w elewacjach podłużnych. Od strony ścian szczytowych dach posiada pojedyncze lukarny. Główne wejście do budynku znajduje się w elewacji frontowej (południowo - zachodniej). Wejście osłonięte jest niewielkim daszkiem. Pomieszczenia narożne na poziomie I i II piętra posiadają duże, podłużne balkony wchodzące łukowym zakończeniem w część elewacji szczytowych. Elewacja podłużna po przeciwległej stronie posiada cztery mniejsze, pojedyncze balkony. Po stronie południowo - wschodniej w poziomie parteru do budynku przylega mała przybudówka stanowiąca przedsionek do windy osobowej. Prowadzi do niej pochylnia dla osób niepełnosprawnych zapewniająca połączenie z poziomem terenu. Konstrukcja budynku jest tradycyjna, murowana w układzie podłużnym, trójtraktowym. 3. Podstawowe parametry techniczne budynku przed rozbudową: - powierzchnia zabudowy - 354,80 m2, - powierzchnia użytkowa - 1084,70 m2, - kubatura - 5 016,70 m3. Podstawowe parametry techniczne budynku po rozbudowie: - powierzchnia zabudowy - 385,70 m2, - powierzchnia użytkowa - 1169,50 m2, - kubatura - 5418,20 m3. 4. Prace prowadzone będą w "częściowo czynnym" obiekcie, dlatego należy uzgodnić z dyrektorem ŚDS i DDP czas prowadzenia robót. 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy UPzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Części II i III SIWZ - WU i OPZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.11 IDW. d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ - WU.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45215200-9
Dodatkowe kody CPV:
45215210-2,
45215221-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Utworzenie Akademii Zdrowia w placówkach wsparcia dziennego w Dębicy, umożliwiające wzrost jakości świadczonych usług i rozszerzenie oferty dla lokalnej społeczności" - rozbudowa, przebudowa i remont budynku ŚDS i DDP |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1837834.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1248750.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. " Przebudowa - budowa, rozbudowa ulic na osiedlu za nadleśnictwem" (2)
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa - budowa, rozbudowa ulicy Partyzantów w Dębicy" (2)
- "Opracowanie dokumentacji na zadanie pn.: Likwidacja wyspy ciepła poprzez przebudowę istniejącego parkingu ul. Piłsudskiego"
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA Z USŁUGAMI OPIEKUŃCZYMI
- Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Podgrodziu poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca reh. fiz. i usprawnianie zaburzonych f. organizmu w placówce wsparcia dziennego: DDS + w Kochanówce
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.