eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawa sprzętu jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Piła: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 160606 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz bielizny i odzieży jednorazowego użytku do Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica. Zadanie 1 - ostrza tnące do shavera Formula. Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu shaver artroskopowy Formula z ręcznym sterownikiem - 1 szt. W cenie oferty należy uwzględnić koszty dostarczenia urządzenia, montażu oraz koszty szkolenia personelu w zakresie obsługi zaoferowanego urządzenia; Zadanie 2 - elektrody do badań EKG. Wykonawca przedstawi próbki oferowanych elektrod w celu oceny jakości oferowanego asortymentu w ilości min. 50 szt. każdego rodzaju elektrod; Zadanie 3 - kaniuli oftalmologiczna do odsysania mas zaćmowych; Zadanie 4 - igła z kulką do przemywań; Zadanie 5 - ostrza do dermatomu kompatybilne z dermatomem firmy Aesculap; Zadanie 6 - płytka dociskowa do szatkownicy formy Aesculap; Zadanie 7 - układ oddechowy z generatoremdo CPAP Infant Flow, komora nawilżacza dla dzieci; Zadanie 8 - filtr powietrza do inkubatora Atom V85 850; Zadanie 9 - cewnik do cystometrii, cewnik do pomiaru ciśnienia brzusznego; Zadanie 10 - elektrody żelowe do badań urodynamicznych, przetwornik ciśnienia DPT do aparatu DUET, zestaw infuzyjny do pompy wodnej do aparatu DUET; Zadanie 11 - folia chirurgiczna samoprzylepna, sterylna Zadanie 12 - wiertło spiralne dł 10,15,18 cm o średnicach 2,0; 2,5; 2,8; 3,5; 4,5 mm Zadanie 13 - siatka niebarwiona wykonana z włókien polipropylenowych do operacji przepukliny o wymiarach 6x11; 15x15; 30x30 cm Zadanie 14 - czyścik do elektrod monopolarnych; Zadanie 15 - przyrząd do przecinania zastawek żylnych, worki do kamieni żółciowych; Zadanie 16 dern do jamy opłucnej Thorax, cewniki do drenażu i płukania klatki piersiowej, łącznik Y do drenów jamy opłucnej Thorax; Zadanie 17 - pojemniki na próbki chirurgiczne zamykane, wypełnione formaliną; Zadanie 18 - przyrząd jednorazowego użytku do cystoskopu i Rektoskop; Zadanie 19 - dozownik z przepływomierzem i nawilżaczem do gniazda naściennego typu AGA, z korpusem metalowym; Zadanie 20 - wieszak plastikowy mocowany do krawędzi łóżka na worki do zbiórki moczu; Zadanie 21 - maska chirurgiczna jednorazowa 4 warstwowa, czepek pielęgniarski, czepek chirurgiczny męski typu furażerka; Zadanie 22 - pokrycie higieniczne z włókniny foliowej; Zadanie 23 - pokrowiec na stolik Mayo z laminatu nieprzemakalnego, pokrowiec na przewody, osłona (pokrowiec) do zabiegów operacyjnych na kończynach dolnych, osłona na ramię C, osłona na mikroskop, serweta operacyjna; Zadanie 24 - komplet pościeli jednorazowej w włókniny polipropylenowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na załączonym formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie na załączonym formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym na załączonym formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na załączonym formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykionanie zamówienia na załączonym formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    aktualne świadectwo zgodności CE, atesty, certyfikaty dopuszczające do obrotu poszczególne pozycje oferowanego przedmiotu zamówienia lub wpis do rejestru wyrobów medycznych, b) materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne ( katalogi, opisy, foldery itp.).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami o których mowa w §10 projektu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt j.u.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ostrzy tnących do Shaver Formula. Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu Shaver artroskopowy Formula z ręcznym sterownikiem szt.1. W cenie oferty należy uwzględnić koszty dostarczenia urządzenia, montażu oraz szkolenia personelu w zakresie obsługi zaoferowanego urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod do badań EKG. Wykonawca przedstawi próbki oferowanych elektrod w celu oceny jakości oferowanego asortymentu w ilości min. 50 szt. każdego rodzaju elektrod. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kaniuli oftalmologicznych do odsysania mas zaćmowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł z kulką do przemuwań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzet j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ostrzy do dermatomu kompatybilne z dermatomem formy Aesculap. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzet j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płytek dociskowych do szatkownicy formy Aesculap. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa układy oddechowego z generatorem CPAP Jnfant Flow, komory nawilżacza dla dzieci. Szczególowy opis przedmiotu zam ówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzet j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filtra powietrza do inkubartoa Atom V85 850. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzet j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewnika do cystometrii, cewnika do pomiaru cisnienia brzusznego. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzet j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod żelowych do badań urodynamicznych, przetwornika ciśnienia DPT do aparatu DUET, zestawu infuzyjnego do poppy wodnej do aparatu DUET. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzet j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa foli chirurgicznej samoprzylepnej, sterylnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wierteł spiralnych o dł 10,15,18 cm i srednicy 2,0; 2,5; 2,8; 3,5; 4,5 mm. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatki niebarwionej wykonanej z włókien polipropylenowych do operacji przepukliny o wymiarach 6x11; 11x15; 30x30 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sprzęt j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czyścika do elektrod monopolarnych. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzet j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyrządu do przecinania zastawek żylnych, woki do kamieni żółciowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzet j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dernu do jamy opłuvnej Thorex, cewniki do drenażu i płukania klatki piersiowej , łaczni Y do drenów jamy opłucnej Thorex. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sprzet j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników na próbki chirurgiczne, zamykane, wypełnione formaliną. szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sprzęt j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyrządu jednorazowego uztyku do cystoskopu i rektoskopu. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzet j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dozownika z przepływomierzem i nawilżaczem do gniazda naściennego typu AGA z korupsem metalowym. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Sprzęt j.u.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wieszaków plastikowych mocowanych do krawędzi łózka na worki do zbiórki moczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Bielizna j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masek chirurgicznych jednorazowych 4 warstwowych, czepki pielęgniarskie, czepki chirurgiczne męskie typu furażerka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Bielizna j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pokryć higienicznych z włókniny foliowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Bielizna j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw pokrowiec na stolik Mayo z laminatu nieprzemakalnego, pokrowiec na przewody, osłona (pokrowiec) do zabiegów operacyjnych na kończynach dolnych, osłona na ramię C, osłona na mikroskop, serweta operacyjna. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Bielizna j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kompletu pościeli jednorazowej z włókniny polipropylenowej. Szczególowy opis przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.