Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-07
Warszawa: Wywóz odpadów komunalnych i ścieków komunalnych.
Numer ogłoszenia: 160632 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, fax 022 5967800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa-straz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.warszawa-straz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych i ścieków komunalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymagania ogólne Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych i płynnych z jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej miasta stołecznego Warszawy znajdujących nie na terenie miasta Warszawy przez okres 4 lat od podpisania umowy. Wywóz odpadów stałych podzielony jest na odpady komunalne segregowane (papier, szkło, plastik) oraz na odpady komunalne nie segregowane. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: - wyposażenie nieruchomości w sprawne, estetyczne i zakryte pojemniki w ilościach uzgodnionych między stronami; - odbieranie odpadów z pojemników; - odbieranie ścieków komunalnych z zbiorników zamawiającego; - sprzątanie porozsypywanych odpadów podczas opróżniania pojemników; - prowadzenie rejestru ilości wywożonych odpadów, które każdorazowo kwitował będzie przedstawiciel zamawiającego - wzór rejestru stanowi załącznik do umowy. Do obowiązków zamawiającego należy: - zapewnienie utwardzonej powierzchni do ustawienia pojemników; - zapewnienie należytego (w okresie zimowym wolnego od śniegu i lodu), nie zastawionego innymi pojazdami dojazdu do pojemników; - gromadzenie odpadów wyłącznie w pojemnikach; - ponoszenie odpowiedzialności za zaginięcie lub uszkodzenie pojemników spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub dewastacją (np. spalenie, kradzież, odkręcenie kółek, itp.) 2. Wymagania szczegółowe CZĘŚĆ A Wykonawca dostarczy pojemniki o pojemności ok. 1 m3 (jednak nie mniejsze niż 1 m3) do jednostek organizacyjnych KM PSP m.st. Warszawy wymienionych na poniższej liście w ilości tam wymienionej i zobowiązuje się odbierać z nich odpady komunalne stałe z częstotliwością wskazaną poniżej. Lp. Nazwa jednostki adres ilość pojemników częstotliwość odbierania odpadów 1. JRG PSP Nr 1 ul. Modlińska 15 2 dwa razy w tygodniu 2. JRG PSP Nr 2 ul. Chrościckiego 76 1 jeden raz co dwa tygodnie 3. JRG PSP Nr 3 / KM PSP m.st. Warszawy ul. Polna 1 2 dwa razy w tygodniu 4. JRG PSP Nr 4 ul. Chłodna 3 2 jeden raz w tygodniu 5. JRG PSP Nr 5 ul. Marcinkowskiego 2 2 jeden raz w tygodniu 6. JRG PSP Nr 6 ul. Marymoncka 89/91 2 jeden raz w tygodniu 7. JRG PSP Nr 7 ul. Powstańców Śląskich 67 2 jeden raz w tygodniu 8. JRG PSP Nr 8 ul. Majdański 38/40 2 dwa razy w tygodniu 9. JRG PSP Nr 9 ul. Domaniewska 40 A 1 jeden raz w tygodniu 10. JRG PSP Nr 10 ul. Czarodzieja 19 1 jeden raz co dwa tygodnie 11. JRG PSP Nr 11 ul. Zgrupowania AK KAMPINOS 28 1 jeden raz w tygodniu 12. JRG PSP Nr 12 ul. Tomaszowska 4 1 jeden raz w tygodniu 13. JRG PSP Nr 13 ul .Strażacka 141 1 jeden raz co dwa tygodnie 14. JRG PSP Nr 14 ul. Obornicka 21 1 jeden raz co dwa tygodnie 15. JRG PSP Nr 15 ul. Młodzieńcza 7 1 jeden raz w tygodniu 16. JRG PSP Nr 16 ul. Rynkowa 8 2 jeden raz w tygodniu 17. JRG PSP Nr 17 ul. Płaskowickiej 40 2 jeden raz w tygodniu 18. Wydział Techniczny KM PSP m.st. Warszawy ul. Domaniewska 40 A 1 jeden raz w tygodniu CZĘŚĆ B Wykonawca zobowiązuje się do odbioru nieczystości płynnych, na każdorazowe telefoniczne zgłoszenie zamawiającego: Posesje z których będzie wykonywany odbiór nieczystości płynnych: 1. JRG PSP Nr 10 ul. Czarodzieja 19 2. JRG PSP Nr 12 ul. Tomaszowska 4 3. JRG PSP Nr 13 ul .Strażacka 141 CZĘŚĆ C Wykonawca dostarczy do zamawiającego pojemniki na odpady segregowane (jeden zbiornik na każdy rodzaj odpadu) po jednym komplecie trzech zbiorników na każdą z jednostek organizacyjnych wymienionych w tabeli w CZĘŚCI A Zbiorniki jakie będą wymagane: PAPIER SZKŁO PLASTIK Zbiorniki muszą być na stałe oznaczone nazwą odpadu do jakiego będą stosowane tj. papier, szkło, plastik. Pojemność zbiorników musi wynosić ok. 1 m3 (jednak nie mniejsze niż 1 m3). Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów segregowanych na każdorazowe zgłoszenie telefoniczne zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1.1. Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.). 2. Opis sposobu dokonania oceny wyżej wymienionych warunków. 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy do oferty załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zezwolenie/a na odbieranie i transport odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w których zamówienie będzie realizowane. 2.2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch kontraktów na wywóz nieczystości stałych i/lub płynnych z okresem wykonywania danego kontraktu przez okres minimum jednego roku. Należyte wykonanie lub wykonywanie każdego kontraktu należy potwierdzić referencjami. Kontrakty, którymi wykazuje się wykonawca muszą swoim rodzajem odpowiadać części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę (znaczy to, że oferta na wykonanie wywozu nieczystości płynnych musi być potwierdzona dwoma rocznymi kontraktami na wywóz nieczystości płynnych; natomiast oferta na wywóz nieczystości stałych (sortowanych jak i nie sortowanych) musza być potwierdzone dwoma kontraktami na wywóz nieczystości stałych). Wykaz kontraktów należy przedstawić w załączniku nr 5. 2.3. W celu potwierdzenia, że firma znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3. 2.4. W celu potwierdzenia, że firma nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.), należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3. 3. Dodatkowe wymagania odnoszące się do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (nie dotyczy to podwykonawców) 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy. 3.2. Do oferty muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie. 3.3. Wszyscy partnerzy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.4. Przed podpisaniem umowy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą przekazać zamawiającemu kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3.5. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zezwolenie/a na odbieranie i transport odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w których zamówienie będzie realizowane. 3. Wykaz zrealizowanych lub realizowanych rocznych kontraktów na wywóz nieczystości zgodnie z załącznikiem 5 (każda z części zamówienia musi być potwierdzona minimum dwoma kontraktami + referencje należytego wykonania) 4. Oświadczenie - załącznik nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www-warszawa-straz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Polna 1 00-622 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 10:00, miejsce: ul. Polnej 1 w Warszawie w pok. 513 piętro V lub przysłać pocztą (lub kurierem) na adres zamawiającego podany w Rozdziale I..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy pojemniki o pojemności ok. 1 m3 (jednak nie mniejsze niż 1 m3) do jednostek organizacyjnych KM PSP m.st. Warszawy wymienionych na poniższej liście w ilości tam wymienionej i zobowiązuje się odbierać z nich odpady komunalne stałe z częstotliwością wskazaną poniżej. Lp. Nazwa jednostki adres ilość pojemników częstotliwość odbierania odpadów 1. JRG PSP Nr 1 ul. Modlińska 15 2 dwa razy w tygodniu 2. JRG PSP Nr 2 ul. Chrościckiego 76 1 jeden raz co dwa tygodnie 3. JRG PSP Nr 3 / KM PSP m.st. Warszawy ul. Polna 1 2 dwa razy w tygodniu 4. JRG PSP Nr 4 ul. Chłodna 3 2 jeden raz w tygodniu 5. JRG PSP Nr 5 ul. Marcinkowskiego 2 2 jeden raz w tygodniu 6. JRG PSP Nr 6 ul. Marymoncka 89/91 2 jeden raz w tygodniu 7. JRG PSP Nr 7 ul. Powstańców Śląskich 67 2 jeden raz w tygodniu 8. JRG PSP Nr 8 ul. Majdański 38/40 2 dwa razy w tygodniu 9. JRG PSP Nr 9 ul. Domaniewska 40 A 1 jeden raz w tygodniu 10. JRG PSP Nr 10 ul. Czarodzieja 19 1 jeden raz co dwa tygodnie 11. JRG PSP Nr 11 ul. Zgrupowania AK KAMPINOS 28 1 jeden raz w tygodniu 12. JRG PSP Nr 12 ul. Tomaszowska 4 1 jeden raz w tygodniu 13. JRG PSP Nr 13 ul .Strażacka 141 1 jeden raz co dwa tygodnie 14. JRG PSP Nr 14 ul. Obornicka 21 1 jeden raz co dwa tygodnie 15. JRG PSP Nr 15 ul. Młodzieńcza 7 1 jeden raz w tygodniu 16. JRG PSP Nr 16 ul. Rynkowa 8 2 jeden raz w tygodniu 17. JRG PSP Nr 17 ul. Płaskowickiej 40 2 jeden raz w tygodniu 18. Wydział Techniczny KM PSP m.st. Warszawy ul. Domaniewska 40 A 1 jeden raz w tygodniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.13.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do odbioru nieczystości płynnych, na każdorazowe telefoniczne zgłoszenie zamawiającego: Posesje z których będzie wykonywany odbiór nieczystości płynnych: 1. JRG PSP Nr 10 ul. Czarodzieja 19 2. JRG PSP Nr 12 ul. Tomaszowska 4 3. JRG PSP Nr 13 ul .Strażacka 141.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.13.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy do zamawiającego pojemniki na odpady segregowane (jeden zbiornik na każdy rodzaj odpadu) po jednym komplecie trzech zbiorników na każdą z jednostek organizacyjnych wymienionych w tabeli w CZĘŚCI A Zbiorniki jakie będą wymagane: PAPIER SZKŁO PLASTIK Zbiorniki muszą być na stałe oznaczone nazwą odpadu do jakiego będą stosowane tj. papier, szkło, plastik. Pojemność zbiorników musi wynosić ok. 1 m3 (jednak nie mniejsze niż 1 m3). Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów segregowanych na każdorazowe zgłoszenie telefoniczne zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.13.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych od SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Likwidacja ognisk rośliny inwazyjnej na terenie inwestycji "Projekt i rozbudowa drogi krajowej nr 61 do parametrów klasy GP na odcinku Legionowo - Zegrze Południowe
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.